Moments del meu petit Món! annna

dilluns, 29 de setembre del 2008

ja tinc blog !!!

Que ja ha costat! ara ja estareu al corrent de les meves anades i vingudes, que ja es molt, eh!
En aquest blog tinc intenció de fer-vos partíceps de les cosetes que aniré fent.
Ja sabem tots que la majoria dels meus amics sou gent amb qui no comparteixo totes les activitats, algunes si... i algunes no... jejeje! però hi ha coses que a mi m'agraden que normalment no comparteixo amb vosaltres, en aquest blog us convido a saber tot això de mi ;)
potser us sorprendrà alguna d'aquestes coses... i us agradi i tot!
abraçadetes per a tothom!!

9 comentaris:

laura ha dit...

ei anneta!!
ja era hora... jejeje! ja en tenim ganes d'anar veient les cosetes del teu mundillo alternatiu en el que vius...
mua!

Anna i Fredi ha dit...

Benvinguda al món del blog!! Ja anirem mirant el teu blog per veure que t'expliques.
Fins aviat.
Una abraçada.

Pep ha dit...

Ei, felicitats i endavant!! Iniciar un bloc és relativament fàcil, la constància i l'obligació de mantenir-lo ja és una altra cosa... Ànims!!!
una abraçada

Pep

annna ha dit...

Anna i Fredi,hola! moltes gracies x estar x aki, almenys ens podrem comunicar més sovint! problamement de parapent no massa xo almenys x sabem x on parem.

Una abraçada.


Peeeeep, amb lo que mha costat, pensa que no em rendiré tant fàcilment! és un lliçó que he après últimament!!!!! bé, tinc ajuda, eh!tot s'ha de dir!
Petotnets a la Txell i en Marti.
Nanit

annna ha dit...

Lau:

GRACIES! res més a dir, ja ho ho dic tot!
pt

Alba ha dit...

Anna, què bé! una blocaire més!!!! Ara a actualitzar-lo sovint! un petó wapa

annna ha dit...

Lau, m'he deixat seduir x meus "fashion desings" (!!!!) i nhe afegit algún, he deixat el tema del diseny del bloc en segon terme...sorry xo need donar a conèixer coses meves, una necessitat interna potser? ja que estic en el mon alternatiu...ja "a saco" sorry" nanit"

PG_Bea ha dit...

Aupa la anna!!! Ara a penjar fotillos i cosetas de las que t'agradan.
Besos mil

annna ha dit...

Aupa!!!!si bea ha aparecido, q bien!!! pues si ahora a colgar fotillos y cositas de las mias, vamos que ahora me voy a llamar frikieanni!!! y a gusto!!! besitos wapa y spero q t encuentres bien