Moments del meu petit Món! annna

dijous, 2 d’octubre del 2008

la classe, l'estil , s'hi neix, és innat o s'adquireix?








Valentino

Hi! nanit
Ja anireu veient q dormo poquet, però em cundeix, eh!!!i mentre esperava la son, mha vingut al cap un fet que m'h passat aquest matí fent un café, dels molts que acostumo a fer durant el dia.


Els grans gurus de la moda què en deuen pensar d'això de l'estil, la classe, "el charme" en francès, xo deixemho en la parla d'estar per casa, millor? personalment penso que se'ls en fot, con tal venguin el seu producte i el porti algú que el llueix la resta...no importa mentre estiguin dins els món que ells consideren "high tech", és clar!

Doncs a "lo que iba" avui matí he coïncidit com molts, cops al Mikado amb una noia, q sempre va super arreglada, de dalt a baix, top ten!! i avui ha sortit el comentari que diu: "Ai avui no vai bé,aquesta samarreta em va costar 10 €!!,els cabells, etc.," doncs estava way i jo no me he adonat de tot això i, la veritat no sem solen escapar aqtes coses...

Jo tinc la meva estivamada Cati, amiga desde fa anys i em renya quan dic el mateix:
"xo si aquesta samarreta m'ha costat 5 euros, o aquets patalons 15,també he de dir que a vegades en cau alguna que és aquests preus multiplicapts x 2 o 3."
Ella pensa i la seva teoria és que quan tens classe i estil, posis el que et posis et queda bé i en canvi les persones que no en tenen, lamentablement per elles xq es deixen un paston, si o sí, en roba (i accessoris) que porta la marca amb mida XXL a l'esquena, al cul o al davant de la samarreta (que els haurien de pagar i no cobrar, crec!!!), quèèèèèèè al Fernando Alonso i molts altres frikies d'or bé que els li paguen!!!

Ara seriosament, el que vull dir jo és que estic convençuda que l'estil, la classe, és una cosa que els nostres pares ens deixen, ens donen quan naiexem, entre moltes altres. Jo tinc tres germanes molt guapes i nois: no sabeu pas quan tens 17 anys de tot el que has de has de tirar perquè et mirin!!!!!!És broma, xo jo ho vaig crèixer així, creieu-me.


*******:) :) Bé, ara vull veure quans comentaris hi han a aquest post,je, je,je!!! xq el personal que m'emvolta es pensarà que se men va l'olla, tot i que no us equivoqueu del tot, xo soc una tia multitemàtica i tot terreny, amb els anys m¡han fet anar tornant així.

I també,podeu estar segurs que algún dia parlarem de quina vela em compraré després de fer el curs, segur!

tot necessita el seu temps!





annna

2 comentaris:

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

Ho m'ho sembla a mi o no t'han deixat cap comentari?
Posem-hi remei.
Qui té clase tant li fa si la samarreta es de 3 o 300 euros, si va vestida "fashion" o senzillament uns texans vells...
Ho notes tant bon punt pasen per la porta, o pel teu costat, o senzillament et diuen "perdó" o "gràcies".
Si que és cert que t'haurien de pagar a tú per dur la marca dels altres però avui en dia, qui es posa aquest tipus de roba o complements ho fa, normalment, per que els altres "S'hi fixin", no tenen allò que els fa diferents, s'ho han de comprar, si?
A veure si expliques una mica més sobre això de la vela, val?

annna ha dit...

Hola menta, moltes gràcies per lo del comentari, ja tinc assumit que sóc una "rara avis" xo aixi en vivo i directo..... xo porto bé!!
Tot el rollo que vai fotra ho has resumit tu i senzillament en quatre ratlles, et pots fotre uns texans estripats de mercadillo,unas samarreta de decatlhon i americana zara i fas girar!!!total 50 euros tirant llaaaaaaarg!
L'estil va amb un, amb la seva veu, els seus ulls, els seu "aire" i no es pot descriure en paraules.

El tema de la vela ve relacionat amb el món del parapent.Un cop has fet el curs pertinent, és clar et toca comprar-te tot l'equip i la vela, és allò que és veu més, com lo dls paracaigudistes, vamos en forma de "banana", xo hiha molts altres accessoris, si, si molt hippies xo tb molta pasta!!!!
Vaig començar a fer el curs peró com que stava a les oficines de l'empresa no donava x tot i em vaig quedar a mitges, xo quan sigui el moment, a tornar-hi,és meravellós:pujes allà dal, vent,silenci,tranquilitat,tu amb tu, i si vols canya també, eh!!!
Moltes gracies x comment!fins aviat i sorry x rollasso!