Moments del meu petit Món! annna

dimecres, 19 de novembre del 2008

The return II









espais, aterratge






Bones a tots i totes,

Aquesta setmana l'Ivan, gràcies master, em va fer un xiulet xq els acompanyés fins a La Figuerassa, feia molt temps que no hi pujava, ja no recordava les giravoltes que hi ha en tot el camí xo tant se val, compensa quan arribes a dalt i veus el que veus: tota la vall Berga, Sta.Maria de de Queralt i aquest dia Montserrat,tot i que hi havia boirina i un biruji que veia que et posava les piles.

Anaven a fer biplaces l'Ivan, l'Oriol, el Xavi, vam arribar i no es podia, toca el de sempre: ESPERAR, xo aviat va haber estat arreglar el deu dels vents va ser generós amb ells els va deixar sortir per poder gaudir d'un vol x sobre de Sta.Maria de Queralt, que ho la veiem per TV3 o des de Berga...

Quines ganes....xo quin fred pensar en posar-m'hi, soc una floreta!!!!! suposo que quan faci més bo no m'en podré estar més ja!!!!

Al final crec que tothom ho va passar bé, els vols de La Figuerassa són llarguets i donen x veure molt terreny i molta comarca, i per gaurdir molt del silenci que es viu quant ets allà dalt!

Fins aviat coleguis!

1 comentari:

laura ha dit...

anneta... aviat jo ja no me'n recordaré d'on son els enlairaments!! ja m'hi portaràs el dia que em decideixi a volar... que últimament no sé què passa que no tinc temps de res :S
un petó wapa!!