Moments del meu petit Món! annna

dissabte, 22 de novembre del 2008

Seguidors, afeccionats i furofus/es...











Original dels de !Uno de 50! FET X MI!




Hola!
Xiquets Jo, tota valenta o inconscient de la vida, q també es confón a vegades vaig posar l'opció de "SEGUIDORS" i sabeu qui hi ha de seguidor/a?????????? aquí una menda! xq no hi posi un zero patatero!!!

Ja sé que és fer una mica el paperines xo com que ho canvio molt sovint i la meva autoestima necessita recarregar piles...doncs algun voluntària s'hi podria apuntar...res seran quatre dies nomes...!!! i jo us ho agrairé tota la vida i amb una cerveseta o un cafe quan ens trobem, jeje!
Ho dic en veu molt baixeta, ehhhhh, sssssssusssss....
Canvi de tema:

Fa poquet varem celebrar el cumple de la Laura, potser hi havia alguna altra celebració més, jo tic sempre a la parra, m'heu de disculpar i feia molts dies que aquesta foto stava soleta a la càmera, ara ja sta acompanyada i de molt bona gent:començant per la dreta la marta, la laureta, l'alba, la mercè, l'esther, jo mimma i la super-bea!

La veritat és que és una bona colla de dones, autèntiques, diferents totes xo legals i valentes!
fins aviat amb alguna cosa nova!
annna ::))










Restaurant "La fonda de la bruixa", que els estimo molt!!!!!

1 comentari:

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

mira que porto estona buscant l'opció seguidors i no la trovo... segur que l'has posat?