Moments del meu petit Món! annna

diumenge, 28 de desembre del 2008

ARA TOCA CAP D'ANY...!

** Obra d'Antonio Seijas

Hola a tots:

Nadal, ha passat Nadal i Sant Esteve, amb l'escudella de carn d'olla, llagostins, pollastre al forn, canelons, i tot fins acabar amb els torrons. Ben tips, espero que en tots els dinars i sopars i hagi hagut pau, i bon rollo...ho dic xq en les reunions familiars i després de vi, cava i demés solen sortir temes "delicats" per dir-ho d'alguna manera...xo no arriba mai la sang al riu!!!!! Sort!!

Jo les he passat molt tranquilament, al meu rollo, com sempre i diferents de la majoria, no m'agraden i intento portar-les per alguna banda que no m'afecti massa i així en un tres i no rès ja stem a reis i aquest dia vol dir que les festes nadalenques s'han acabat!!!


**Obra d'Antonio Seijas


Malauradament, pels petits els arriben els "Regos", quasibé quan han de tornar a cole...això no m'ha agradat mai, et passes totes les vacances i t'arriben els regals l'últim dia!!!

A mi me n'han arribat. No han estat materials, ja us dic jo que sóc un pèl diferent, de fet material crec que no me n'ha arribat cap.... Ahhh, si xo ha estat gràcies a l'eficient servei de Correus!!!

El fet que no hagin stat materials, en el fons m'agrada, he vist i comprovat que el qui menys et penses et pot donar un toquet al cervell i fer-lo funcionar una miketa....tb he vist que molts fugim x no trobar-nos de "morros" amb les festes i les mancances recents, ho entenc xq ho he viscut.

Al no ser materials creus que no t'arriba rés, equivocació!!!! jo ho faig sovint, ara hi paro més atenció i ja no em passen tan per davant sense adonar-me'n aquestes cosetes, m'ha costat, eh!!!! ja veieu 42 anyets x arribar a aquesta conclusió, si tot ho faig igual.... poter quedaran coses pendents x acabar, xo bé no s'hi pot fer res, s'ha d'anar mica a mica i segur!!!!! sino llavors, sense bons fonaments a la primera de canvi, óstia al canto i no és el cas!!!!!

M'ha arribat afecte, estimació, complicitat, M'ha arribat afecte, estimació, complicitat, paraules encoratjadores, amics/conegutsperdutseneltemps/retrobats....és molt per tan poquets dies! Em puc donar per satisfeta...no han estat uns nadals típics, els meus no ho són mai! xo de moment els anem portant prou bé!!!!! Us he de dir també, que he trobat a faltar a les persones que em fan fer, que em van educar, van tenir molt poc temps per fer-ho, d'un dia per l'altra van "marxar" i ens van deixar a mi i a les meves germanes soles, molt soles!! Espero que ens veigin i creguin que van fer algo bé i bo.

** Autor Mark ROTCKO
Ara em comformaria amb tenir una obra com aquesta, o d'aquest artista penjada a la pared de casa meva, cosa del tot impossible, inabastable, és la vida, tot té un preu i el d'això és incalculable, bé almenys per la meva maltreta economia.... així que em dedico a mirar les seves obres a les exposicions que fan, q x cert són poquíssimes....xo bé val un viatget veure grans obres de grans artistes, altres paguen fortunes per anar a veure la final de la Champions si juga el Barça!!!!!!

Siguem realistes diuen que: "de ilusión también se vive" doncs, això que t'auto-regales una litografia o una làmina i te la penges a la pared que mires més i acabes essent feliç igual, xq és en els detallets petits, ínfims on és la feliciat i sobretot...... efímers..... x aquest motiu hem d'estar al "lloro" x si de cas ens en passa un per davant i ni ens en enterem. Jo ara m'hi fixo més, abans em pensava que havia de ser un gran aconteixement....sort que ara ja he vist que no i me n'alegro!!
Bé, ja podem anar tirant de cap a l'any nou, a veure si resulta millor que aquest passat, per a tots!!!


**aquesta li he "mangat" a l'Eugènia, amb s permís!!

Fins aviadet amiguets i que sigueu molt feliços...sempre!

annna,pt


3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola guapa, m'agrada...m'agrada molt, això ES una "mirada diferent", i ja saps que vull dir.
M'agrada i me n'alegro molt... mes del que et penses.
Un petonàs...però de debò.

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

m'agrada molt el que he llegit, i m'has fet pensar, cosa que agraeixo des del fons del meu cor, amb tot el meu carinyo, que és molt.
molta salut, pau i tranquilitat per aquest nou any que arriva, dolça.

annna ha dit...

Anna, m'alegro molt del que em dius, tb molt més del que et penses! I si, stic intentant amb: una mirada diferent... a veure, si mantenim la força!sort que em sembla que puc dir q comto amb l'ajut d'alguna persona més que temps enrrera, tu. Gracies

Hola Menta:
m'agrada molt que em vinguis a veure, jo tb ho faig sovint, tens escrits espectaculars.
Més em fa sentir bé, el que dius que t'he fet pensar, sonarà pedant, xo m'agrada, xq hiha poca gent q ho fa, vivim x inercia, inclosa jo, eh!
Molt equilibri, salut i força pel proper any, aquest ja el deixem enrrera i el passat és passat! peto