Moments del meu petit Món! annna

dilluns, 8 de desembre del 2008

El pas del temps, ràpid!











Preciós, el pas del temps.....

Hola:)
Que tal, ja acabem el pont de la puríssima, uns de
uen haver marxat a skiar, de turisme, de descans, algun altra fins i tot ha anat a fet submarinisme, ta way, eh!

Vivim
uns temps que en qualsevol època de l'any es pot fer quasi bé de tot! Avantatges del món en que estem. Moltes activitats, molt poc temps lliure, s'ha d'aprofitar, al màxim!

Jo a vegades no ho faig: el deixo passar, moltes vegades observant. Observant la natura,des de casa, la gent, fent un cafè i tots tenim poc temps, tots tenim feina, llavors arriba un pont d'aquest i el que et passa és que vols fer, també, moltes coses!!!!! i la única que fas és caravanes....
Av
ui no m'estendré gaire, només era per saldudar-vos i esbafar-me una miqueta parlant de coses sense massa sentit, totes plegades, com ja debeu haver deduït!!!

Us p
enjaré dues fotos, fetes per l'amic Pep Farras i que escriuen molt i molt breument el pas del
temps, el ul
tra-ràpid pas del temps, només un tecar i obrir d'ulls el que és dalt pot ser baix...

Baixannnnt....





.........instants:



Ja ha tocat terra....





Bé no sempre seran parrafades d'aquestes xo, mira,avui el dia donava,a matí, recollir el diari en aquest dia grisós, fred, apagat, d'hivern!! com toca!
I després de voltar per ahi tot el dia, s'he m'ha acudit això en arribar a casa i fer una mica de sofing!, no esteu obligats a llegir-vos aquests sermonets, ehhhh! xo van bé x explicar coses que es porten a dins!

Fins aviat amiguets :)

tic-tac..... tic-tac, see you!


2 comentaris:

Alba ha dit...

Totes les opcions que proposes són bones, sempre i quan hi hagi il.lusió. No es pot perdre mai en cap projecte; sigui el projecte més curt o més llarg. Els projectes/reptes són motivadors si tenim il.lusió. Sinó és igual que vagis a Papua com a l'Espunyola (ei, i no tinc res en contra a l'Espunyola, sinó tot el contrari, sort en tinc dels croissants que hi venen quan hi passo amb pàjares...). A vegades, però, costa trobar aquesta motivació, però estic segura que la trobaràs. Petons!!!!!!!

annna ha dit...

estoy en ello!!!!
xo com que jo ho he anat fent al reves de la gent normal, ara esclar tinc un petit lio al cervellet!!!! El que crec que tens molta rao, es tenir la il.lusio per fer algo, el que sigui... espero trobar.la ben aviat!!!! moltes gracies wapa!!!!ptons