Moments del meu petit Món! annna

dilluns, 1 de desembre del 2008

Regalets, regalets, i més regalets !!!!

***braçalet cuiro tricolor: molt ben embolicat,oi!!! turquesa marró clar, i fosc.

Hi!
Que tal anem tots plegats? espero i desitjo que bé. Això si, tothom ja es pot posar les "piles" amb el Nadal, la qual cosa vol dir: sopars, amics invisibles, regals pels nens, pels pares, pels avis...per tothom, ja us ho deia ahir o abans d'ahir CONSUMISME! no és just xq tenim gent a la vora que no té mitjans per poder fer tot això, però per això i som gent com nosaltres, que fem cosetes divertides i per quatres duros! el que comte com sempre:la intenció i el gest!


A mi quan em fan un regal, si no és algú que em coneix molt i molt no sol encertar, xo jo estic contenta igualment, per que? doncs perquè s'ha molestat en perdre temps i diners i esforçar-se en buscar alguna cosa per regalar-me, ai
xò vol dir que m'aprecia i això en aquests temps té molt valor!

***regalets, molts regalets, per a tothom! petits, grans, coneguts, i també sempre...x algun desconegut!

Aquesta època no és viscuda igual per tots nosaltres, ja us ho dic jo!!! a mi ecs, no m'agrada gens, xo el que faig és mirar-m'ho des de l'altra banda! i ja està. Em poso a treballar i fer "mariconadetes" com en dic jo "estant per casa", xo que a molts amics meus els hi han agradat i alegrat el dia.
Tots tenim aficions: córrer, bicicleta, escalar, esquiar, parapent (aquesta la tinc penden...!), jo tinc aquesta. Fer collars, brotxes, brodadets, i si em coneixeu bé direu que no lliga gens, fins i tot jo em vaig sorprendre quan ho vaig "descob
rir". Ah! i a la vegada serveix de teràpia, tu!

Bé no ens emboliquem més, que no tingueu uns dies pre-nadalencs gens stressats i aki ja sabeu que hi som per al que volgueu, i gràcies a t
otes les amigues i amics que ens han ajudat a fer-nos conèixer, us estimem!!!!!!!! Bea....muac!

Ens veiem aviat! i si no bones festes! (xq jo hiverno de tant en tant, sabeu!!!)

***L'autor d'aquest joieta és en Walther Chen,col.laborador de l'Escola d'Art de Gironella, fet de seda

Ciao a tots/totes!!!

1 comentari:

laura ha dit...

ei nena!! que no poares deposar material al blog! està molt bé eh!!
per cert, no hivernis tant i a veure si anem a fer el got aviat!! que ara ja fa massa dies!!
un petó wapa wapissima!