Moments del meu petit Món! annna

dimecres, 21 de gener del 2009

D I A N O R M A L D I F E R E N T

Obra:Tony Andrianopoulos

Bona nit, bona nit a tots :)

Ha anat bé el dia avui?
Us han sortit bé les coses que tenieu planejades?
Els plans, a vegades es capgiren, per a bé o per a mal.

Això és difícil de decidir en el mateix moment que ho vius, xq les emocions q et provoquen els canvis, et fan perdre l'objectivitat... o creus q la perds, xq també penses q les emocions t'embarguen, et sobrepassen. Llavors un dia, t'adones q resulta q no!! q no és així.
Tu et pensaves que era així, per tant dubtaves... i de cop i volta veus que la teva opinió no és pas dolenta del tot, la teva actitud no és pas equivocada del tot, simplement que està oposada a la d'altres persones. Que la pots tenir, també distorsionada en qualsevol direcció, per pressions, emocions, etc.
I com q això passa normalment i "aparentment" quan se suposa q tu estàs passant un moment delicat, es dedueix que ets més vulneralble...potser que si que siguis més vulnerable, xo segur que no més ets imbècil! Cosa que algunes persones pensen a vegades...erroniament!
Sanjay Panda
obra: monotones



Aquesta obra que he penjat a l'inici, i que personalment trobo preciosa, en certa forma representa el dia d'avui: color, força, novetat, primavera, llum......
Tal i com ha estat:
Un dia: amb colors, amb olors, amb pujades, amb baixades, avui poques (i en tenia algun motiu), amb riures, bon menjar, bona companyia... un dia molt complert. I un dia amb persones properes, cadascuna diferent, amb la seva vida independent, i amb activitats diferents, xo avui hem coincidit!

Fa uns dies no ho hagués ni pensat, ni imaginat, xq no n'hagués tingut ganes, xq potser no hagués coincidit amb les persones d'avui.... en fi, que no s'haguessin donat tot, aquest munt de casualitats, cosa q jo penso q no existeixen, i en diré fets junts i agermanats, conjuntats i amb molt bon so final.






Sanjay Nanda
obra: patterns

Durant el dia, evidentment que hi ha hagut motius xq jo no pogués estar contenta, xo ho he portat bé, ho he reciclat, pensat i meditat i no com en ocasions anteriors en què fins i tot la guerra que estava passant a Haití era culpa meva, noissss...ara ja no, no!!!
Si, q es cometen erros, hi tant, jo per davant de tots, xo hi ha unes paraules q es diuen: amistad, companyia, disculpa, paciència, tolerància, etc. que les utilitzem molt a la lleugera.

I que al llarg dels anys, si els hem viscut realment, les hem après i també se suposa q hem après a aplicar-les. Doncs passa, que de cop t'adones que molts no hem après del tot això, la teoria si, molt maca i molt florida, elegant, parafernàlia i sofisticada ..... xo alhora d'aplicar-la, que és quan t'has "d'arremangar les mànigues" i posar-te a treballar x ajudar al que no té energia o bé està en un punt no massa bò de la seva vida..... aki veus clarament, q tant sols sabem la teoria, i els dies que s'ensenyaven les pràctiques varem fer campana, no erem a classe i per tant no en tenim ni folla de què signifiquen.

aryhtm: posta sol
Amb lo qual nomès podem continuar mirant-nos el melic i deixar pel camí a la persona que no es troba "pletòrica", com et penses que estàs tu, xq t'ho penses, eh! nó és cert, és un miratge...xo ja ho aniras veient!!! o no....depend de lo valent q ets!!!


aryhtm: posta sol

Amb tot això, jo nomès vull dir que quan parlem és molt fàcil dir, explicar, fer veure que..., engrandir...., vendre't...., ei! i fer-ho molt bé, eh!!!.... però llavors un dia, malauradament, aquest dia resulta que per les questions que siguin algú et demana, ho ajut, ho companyia, ho alguna de les coses q tu li havies explicat tant i tant bé, que se les havia cregut!!!!!!
Qui té el problema: el que les explica creient-se-les i pot ser q no siguin certes o bé aquell que des del primer dia s'obre, explica el què sent, el què no sent, el què vol i el què no vol, i no aparenta cap paper ni ven cap "producte", em pregunto jo????

Sabeu què, deixem-ho en què de problemes en tenim tots..... uns els veuen i altres no, o fan veure q no, senzill!!! oi que si...ja stà, senzillísim, amiguets!

No em calia escriure tant x arribar a aquesta conclusió, em sembla!!! xo bé, jo sóc de les que hi fot molt rotllo sempre, si un dia us havio amb quatre ratlles igual us penseu que em passa algo de veritat!!!! i nooooo, no pas!

Bé, us deixo, és tard i tinc son, ens anem trobant x aki!

:)))

annna

4 comentaris:

Lluna ha dit...

Avui he aterrat al teu blog i he estat mirant les peces de joieria i bijuteria que tens penjades. Són realment precioses! Si les fa tu, ets tota una artista :)

Anònim ha dit...

Boooones nena, Déu ni dor...!
Menys mal que aquest cop ens has regalat un resum final molt entenedor, jejeje, que dolentota que soc!!
Està be aquest canvi d'intentar no posar-te pedres al fetge tant sovint, costa però es molt eficaç!
Ens veiem fent de sardinetes, ok??
Un tonet.

annna ha dit...

Hola!!!1m'alegro molt que hagis aterrat x akest blog, a mi em fa la impressió que no hi "aterra" mai ningú i mira"!!!! que bé!
Si les peces que porten el nom Annna a devant les he fet jo, i les que es veuen ja més curradetes....son fetes per professionals, jo tic studiant joieria...xo faig una mika de tot tb samarretes amb aplicts, aixi una mica custimitzades, depend del client...del que vulgui, en dic client, xo normalment som colegues, eh,lo de client queda molt seriós, xo de fet és el que paga!!! xo molts dies xerro de moltes coses q no tenen res a beure amb joies o altres coses, va com va, si en tinc ganes hi foto rollo i sino, tardo més dies xo la veritat x mi es una mik teràpia, i cada vegada em mola més!!!!! així q ja ho saps sempre seràs benvinguda, x cer jo em dic anna!
fins ven aviat!
abraçada!

annna ha dit...

M'enknta aqta obra q hi ha a l'enkpçalament....ja sé q queda malament q ho digui jo, xo m'és ben igual: la trobo preciosa!!!

annna
una mirada diferent...