Moments del meu petit Món! annna

diumenge, 11 de gener del 2009

Diumenge.....xo bé!!!

**Girona, maig, flors.


Que tal!
Com ha stat el diumenge?

No us passa o vosaltres q a vegades els diumenges no són el dia més "espectacular" de la setmana?

És clar, s'acava el finde...i demà a la vida normal, curro, a classe, a les rutines que tenim i que ens ajuden a anar tirant endavant.....jo tb en tinc de rutines, i costums, fa un temps me'ls he com "imposat" i va bé, xq si ets dels que es distreu fàcilment a vegades acabes "navegant" i això no ens convé de cap manera!!!!

**Girona, maig, flors. No hi ha neu....n'anem ven servits, una mica de verd tb va bé!

Jo aquest diumenge, cosa una mica estranya xq no m'agraden especialment...., m'ho he passat molt bé! Tot i que al llevar-me no ho veia gaire clar! aviat he fet un pititet esforç i m'he posat les piles....

He fet una visiteta x donar-li un encàrreg a la Laura, i llavors de cop, se m'han acumulat els actes socials en qüestio de minuts...té pebrots xq sempre! sempre passa el mateix!

Xo bé, com que el meu mòbil i jo ultimament no anem a tot arreu junts he acabat fent un bermutillo, si al Negre, ben acompanyada x una persona que ha tornat a entrar a la meva vida i m'ha fet reaccionar, i ja us dic jo, q aixó en mi costa!!!!!

Hem parlant de coses amb cap i peus. Coses que m'han fet veure, recordar i reconèixer molts moments, vivències i sentiments, relacionats amb la meva vida i tot això m' ha anat molt i molt bé! M'alegro d'aquesta trobada, a vegades quan menys et penses, t'apareix a la vida algú que et dona un cop de mà, i el q és més important: gratuït!!! pel simple fet de ser bona persona i aixó avui dia....avui dia....."brilla por su ausencia", i si no és així, tu ja hauras rebut una mica de "vitamines" x contiuar!!!!


** volant x cel de chamonix...ara si que hi ha neu!

Jo m'he anat donant compte que sóc una privilegiada, i he tardat!!! xq igual que m'aguanten a mi, tb rebs trucades d'amics en algun moment complicat, q són lluny, xo que el lligam q tens amb ells no s'ha perdut i pots parlar-hi com si l'haguessis vist ahir mateix, és fantàstic! Em sento reconfortada per tot això. El fet q tu puguis parlar amb algú amb el mateix idoma, i que amics q x circumstancies de la vida, feina, parella o qualsevol altra cosa t'en separa i segueixis tenin-t'hi un vincle, normalment força fort, és un valor en actiu en aquest moments.

Som una mica egoïstes JO m'hi inclueixo tb eh!!!! i a vegades la nostra vista, els nostres ulls no van més enllà de la teva pròpia persona...això et passa quan el voltant és fosc, xo sempre et surt una llumeta...i són aquestes persones que fan acte de presència i sense saber ven bé xq en aquest moment concret.
És xq és ara q ho necessites,
I et recorden que existeixes i que estas viu,
I que tot això té molt valor, ja que tens la capacitat de gaudir de cada instant, cosa que moltes persones x estar limitades, x enfermetats, o altres motius no poden fer,i hi ha estones "d'atacs d'egoïsme" oblidem-nos-en!!!!,
La vista ha de ser i estar molt oberta x rebre tot el que ens ofereix la vida!!sino... passa la vida només.....

Bé, vaja rollasso, disculpeu, és que total ara m'estic refent de la passejada q hem fet amb el Gel a la neu, li flipa i és clar això s'encomana,nois!!! Ell al.lucina amb la neu i jo amb ell, vol dir que ha estat una estona molt divertida!!! El Gel ha arribat cansadet, tot s'ha de dir!!!!! xo ja va bé així s'estira davant l'escalfor i dorm i t'el vas mirant i continua dormint....tranquilitat!!! Jo tenia un boxer, en Max, amb la neu tb tenia al.lcinacions xq intentava menjar-se-la.......:), dieun q els gossos s'assembles als amos.....jo crec q simplement s'adapten a la vida q porta el seu amo....jo el trobo a faltar!!!! i no feia com el Gel, eh!! de star-se quiet re, de re, de reeee!!!

Espero trobar alguna coseta x penjar-vos, no sé de quin pal anirà avui, manufacturat.....crec que no!!!! Ja ho sé, ja ho sé, he de posar-m'hi xo la meva inspiració s'ha esvaït, ha decidit no estar en actiu, està "no conectado", no em ve a veure......esperarem, cap problema!!!
**Yuko Fujita, arredades de plata i silicona...delicades....

Ens trobem x aki!!!
spero no haver fotut massa el rollasso....serà q avui es com diu la Magdalena: luna,luna, luneeera!

:) annna
p.d.: gràcies a la meva coach d'avui!!!! petó

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Diumenge amb llum, colors i olors, ja ho veig.... me n'alegro molt, de debò!
Pensa que, encara que es veritat que els agents externs ajuden, la força i el canvi estàn en la teva actitud davant la vida i les petites coses que t'ofereix...la que has fet que el diumenge canvies de color has estat tu... i per aqui es comença.
Un petonàs!!

annna ha dit...

Hola Anna: no sabràs mai, el valor del diumenge passat!
Ara estic fent el cami, ja fa un temps i tot just fa algun dia hi he afegit un color,una olor...també, hi ha aquell dia q ni els veus...xo l'endemà treballo x poder veure'ls: OLORS I COLORS i afegir-los al meu dia a dia...hi ha feina a fer encara.....

fins aviat, un petonàs

yourwinterwish ha dit...

És una sort noia, que sempre puguis contar amb aquest algú que et reconforta. Espero que no et falti mai.

Salut!

Anònim ha dit...

Coi Anna, es nota que en la teva vida hi ha hagut un component de funcionariat...d'això se'n diu una resposta per triplicat!!!!
Tonets reina!

annna ha dit...

Anna, m'he perdut....!!! amb lo del funcionariat.....
I el mtge de yourwinterwish,quasibé va adreçat a tu, així que mira si has fet feina, sense donar-te'n comte!!!!
Ja t'he anomenat la meva "coach", ara si que ja no te n'escapes!!!!!
Et saturarem....tants aprenents de viure!!! Ja sé q primer va l'altra coach, eh l'antiguitat és l'antiguitat (aixo si q ho tinc dsd el temps de funcionaria...)ptns.

Anònim ha dit...

Meno...veig que ja has solucionat lo del triplicat, jejeje!!
Una crack de totes totes!