Moments del meu petit Món! annna

dissabte, 10 de gener del 2009

No se ben bé...!!





**peces de metall pintades Nina Ellis/Katie Jacobs






Hi!

Wones, a tots!!

Avui si us he de ser sincera, del tot....
no sé de que anirà aquest post,xo tenia ganes d'escriure-hi, segur que si vaig fent, algun fil
trobaré i podré anar estirant i al final en sortirà un conjuntet de paraules amb sentit, esperem!!

Per començar, avui fa un dia horrorós i el fantàstic paissatge q es veu des de ksa perd gràcia quan hi ha aquesta mena de dies, xo compesa quan surt el sol, oi tant que compensa!!!

Un cafè amb llet a la terraseta, amb el diari.... bé ara no gaire sovint xq fot un fred que pela, això a la resta de l'any. Els meus veins deuen pensar, i és cert, que sembla que visc molt bé, i tranquila. Normal, vist des del seu balcó....q només està x penjar la roba xq s'assequi després d'haver passat per la rentadora.

foto: "red & h2O"


** foto: nickname "Elkenarra"


Aquest finde tinc un convidadet a casa, bé convidadet ven bé no xq fa el seu bulto! és el Gel,el gos
de la Laura, així stà acompanyadet i jo tb. De tant en tant ja ve de "colònies" a casa, som amics i em fa molta companyia. Avui hem anat a caminar....el gel em porta a mi a caminar més aviat!!! sta acostumat a ser molt independent i això ultimament no li ha funcionat gaire, xo s'està adaptant molt bé a la vida casolana, tan voltar, tan voltar.....home!!!! ara millor lligadet....x si de cas té un rampell!!!
Si passegeu pel bloc de la Laura ja el coneixereu, hi ha alguna foto q es veu ell flipant amb la neu, li agrada molt.
De fet, a tots els gossos els agrada em sembla, xq jo tenia un boxer, en Max, i amb la neu tb flipava: se la volia menjar quan queia....raret, bé diuen q els gossos s'assemblen als amos, jo penso que senzillament acaben acostumant-se a la forma de vida del seu amo i ja stà, no més!

Sort que aquest bloc se suposa que aniria de les feinetes manuals que faig jo, o més haviat que hauria d'estar fent i no faig....i sempre m'enrollo amb alguna altra historia, xo es que el meu dia a dia
va així!!!! començo amb una petita rutina, xo al llarg del dia ja es va knviant tot i van sorgint coses, x això a vegades l'agenda va una mik de cul!!!!

**annna: llarg-negre


Aquest collaret està xulo, bé a mi m'agrada xq barreja molts material: nàcar, pedres, metall polit, sense polir, cinta de ras negre, cinta de bellut. És un "bouquet" de peces molt variades i dona llum, canvia "l'aire" de la roba que portes aquest dia...almenys aquesta era la intenció......

Em sembla que stic aki, xq m'espera un treball de dibuix tècnic, iiiiiiii em cooooossta una miketa!!!!! i x això em distrec, fins que arribarà el dia i llavors haurem de córrer (sempre em passa el mateix,no és nou!).
Doncs, així que m'acomiado i me'n vagi de dret al treball de dibuix tècnic, i tant tècnic, bufffff!!!! tot tant milimetrat.... i jo q no en soc gens!!!! xo s'ha de fer!

Esperem que nevi una miketa més, diuen... jo no m'entero mai de les notícies del temps....xo si, si això afecta a colegues, si neva treballen, si no ...xungo!!!! x aixo que alguna nevadeta sense embolicar gaire la vida quotidiana estaria bé, ja veurem...

Fins aviadet, una abraçada a tots els que passeu x aki!!!


:) anna

p.d. : desisteixo d'arreglar els espais, ..... una rendició a temps és una victoria, és aixi com va?





4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja, ja, ja, ja....m'encanta la teva batalla constant amb els espais del bloc...penso que ve a ser un tret distintiu del teu espai ja..!!
Molt be això de sortir a caminar, i mes tenint en compte el temps que fa avui, que acompanyar acompanyar no es que ho fàci...un 10 per tu.
I el collaret...interessant, molt interessant, no es el meu estil però el trobo elegant.
Vinga, un tonet i cuideu-vos (tu i el Gel, jeje).

annna ha dit...

El Gel et saluda i et diu bona nit!
L'anna està a punt de tallar-se les venes amb el tema dels espais....has vist, qda com el cul!
I he remenat dues hores!!!!!!!
i al fina ja he passat!
Ara!!! pel meus q akbare amb el tema dels spais i que quedin al lloc q vull JO, i no pas al seu rollo!! petons

annna ha dit...

Anna,ara he tornat a provar el tema dels spais,hem millorat una miketa....ho provaré més tard a veure si es posen a puesto.... ja t'informaré, jejejeej
Els collars com q son "personalitzats" els faig de totes maneres i n'he fet cada un q.....millor no comentar-ho abans de guanyar-me una bona reputació, es que hi ha d'haver gustos per tot, oi q si!!!! ptnts

Anònim ha dit...

Dels que he vist al teu bloc n'hi ha un que m'encanta...el descrius com a senzill, lleuger, delicat i (opció altres colors), jejeje!! aquest m'agrada molt, es mes el meu estil..soc molt delicadeta jo, jeje!!
EEEii, molt be el control dels espais...quin domini ja!!