Moments del meu petit Món! annna

divendres, 16 de gener del 2009

Una altra setmana...09

aterratge espais, davant de casa


Hola a tots:

Com ens trobem? espero que bé xq s'acosta el finde, ja stem a divennnrrres i això vol dir que la majoria tenim o estem planejant a què dedicarem els dies del cap de setmana: el dissabte, kfe amb llet a spais i el diari, tot i que com q hi ha penya doncs al final no llegeixes el diari i passa tot el matí q no t'adones que és hora d'anar a dinar. I t'has saltat el mercat i si no l'has fet a espais, tb el vermutillo (olivetes, patates, martini.....mmmmm)

Segurament tb anem al mercat, jo personalment, no hi vaig massa....tanta gent sempre xoco amb algú, amb molts.....

una passaaadaaa!! és un berguedà, Jordi

Aquest finde pinta diferent, i en tinc ganes, una caminada! això segur q em deixa seqüeles tb anomenat agulletes, en fot de temps que no faig res en que hi hagi esforç físic...que ja em fa por i tot!!!!!
Hi anirem amb l' anna, no se si hi hauran nens o no,xo és igual. Si n'hi ha, jo hi tinc bon rollo i anirem més a poc a poc,jejejeej, i si no hiha nens doncs, l'endemà agulletes!!!! així m'acostumaré a anar-hi kda dia i serà la manera de no tenir-ne!!!!!

caminada...amb nens o sns?

Jo vaig a nadar normalment, xo quan akbo no tinc sensació de knsament, tot i que he fet feina...xo stan dins l'aigua et dona la impressió q no estas fent esforç. El dia q tinc "girat", llavors si, i si aquest és el cas, després tinc tot el cos una mica "abonyegat", és la sensació....

estat en q em trobo millor...dins l'aigua...

El diumenge enkra millor: una excursioneta a veure un partidet de basket, ja feia molts anys que no veia compes amb nens i em fa il.lusió xq a vegades són els pares els que la lien i el nens els qui els han de separar o posar pau.....ja té tela el tema!!!! Però quan ets allà t'impliques tant que se t'eskpa i les emocions fan fer el boig al vegades!!!!! Alguna vegada havia passat un pèl de vergonya amb les mares dels nens que jo anava a veure jugar futbol, a veure en Nicolau, un amiget petit, bé ara ja no tant......ens deia a sa mare i a mi q li feiem passar vergonya, q no cridessim, ens ho demanava siusplau......ja podeu imaginar l'espectacle........ gloriós!!!!

Nid Kelly "blues"

I una mostreta d'uns "robots-obra" que volten x aki el bloc, i un especialment estampat amb maduixetes....hi ha d'haver alguna cosa q ens recordi que "en teoria" aquest era un bloc on jo us ensenyaria les cosetes que faig.....i faig de tot menys cosetes. Ja vindrà el moment de la inspiració divina.....stem a hivern.....ho deu fer això!!!!!

El dilluns ja us explicaré més detalls, espero, xq tinc ganes de fer aquestes coses i no deixar que el sofà em xucli!!!!!
Ja va bé, xq aquesta setmana ha stat una mica alteradilla en qüestió d'emocions, i jo em faig un lio impressionant, JO SOLETA EH! no em cal pas ningu x liar-me el cervellet amb tonteries i bajanades que no porten enlloc, sino de cap a la paret, i és clar et fas un "tonyo", mal!!!

El cas és que he stat pensant, i he hagut de pendre alguna decisió que no m'ha agradat gens, he stat en tots els estats: contenta, enfadada, trista i al final has de sospesar pros i contres d'actes que fem, si ens compensen o bé col.laboren a estar en temps de "borrasca" q dic jo.¨

És difícil sempre decidir, xo arriba un moment que no et queda altra opció, o bé ficar el cap sota l'ala!!! estic cansada de fer-ho, no et porta rés de bò......!
Ha tocat decidir i valorar, i no us podeu imaginar el què costa haver d'abandonar o allunyar algú, algo q t'aprecies, o simplement intentar adréçar-te una mica.

Té un preu....sempre ho dic, ja ho se.....xo, cal valorar el preu de les coses x saber què pots perdre i fins a on....no m'entendreu segurament xo és el que m'ha tocat fer els últims dies.
I anar en contra dels teus sentiments x poder mantenir energia i no malgastar-la en batalles perdudes d'un bon principi és dur!.....escrit sona d'una manera xo viscut........és ben diferent....és dolorós. Però en realitat ho estas fent x no patir més, més endavant.....així que en un principi la intenció és bona xo dolorosa, si més no x no estar, i viure malament, amb emocions alterades, i afegides als factors al dia a dia, q ja està prou complert!!!!!


Nid Kelly "happy golden days"

Espero que passeu un gran cap de setmana, suposo q la penya anirà a skiar, hi ha una passada de neu, ja us vaig dir que hi vam anar amb el Gel i va ser una passada!!!cal aprofitar els findes x tornar els dilluns "al tajo".....en plenes facultats i moltes ganes de pencar x afrontar una altra setmana-

Bon finde!

:) :)D


annna

1 comentari:

Anònim ha dit...

Eeeeiiii, primer de tot felicitats pel teu doctorat en espais de posts, ja ho tens completament dominat això!!!
Ja he anat intuint que passaves una setmaneta un xic especial, de tant en tant n'hi han d'aquestes, però veig que has pres decisions meditades i, encara que això no t'eximeix de cagar-la, com a mínim és el mes equilibrat, per tant ara no miris mes enrere i oblida-ho... ara només hi han vistes endavant.
I lo de la caminada... no somniïs truites, el millor per anar tranquil·les i no tenir agulletes es anar-hi sense nens, els nens son unes màquines que et destrossen, jejeje! Però en fi, amb el anys n'hem anat aprenent i ens ho muntem be...ens ho passarem pipa, ja ho veuràs.
Un petó guapa, i felicitats pels teus "logros" de la setmana, es un passet petit però un gran passet!!