Moments del meu petit Món! annna

diumenge, 12 d’abril del 2009

DIUMENGE DE PASQUA....QUÈ GRISSSS! ÒNDIA!

Sanjay Nanda, Sostre Edifici, La India.
.
Bona tarda socis d'afició,
.
Espero haguiu passat un bon àpat a casa els respectius parents, i amb l'element típic d'aquests dies.Jo no el celebro, xo no ho porto gens malament, eh!...el tinc prou ocupat amb altres activitats i si cal sempre tinc un amic/amiga q em convida a postres i tall de mona...!!!!!
.
Sabeu jo quan era petita, aquest dia es convertia en un ritual...en tot un recorregut de cases, de padrins i per tant una acumulació de "mones" q a casa no sabiem ben bé q n'haviem de fer, som quatre, això vol dir buit padrins, nois, si buit!! i abans no hi havia congeladors industrials per anar-ho colocant tot allí dins com qui ho fa desaparèixer tot per art de màgia...
.
I com una altra element present a la meva vida: ara no hi ha mona, tu!!! ja fa un munt d'anys...així anem sempre d'un extrem a l'altra sort q ja hi stic abesada de fa molts anys i quasibé m'agrada i tot xq sino s'hauria convertit en un trauma, je,je,je !!!!!
on s'has vist una nena de pocs anys sense mona o regalet, óndia!!! és q els grans tenen tant poca sensibilitat a vegades.... ay, ay, ay!!!!!
.
Veig q ultimament us explico coses molt sovint, de fet no sé si és la mateixa q la vaig repetint o de tant en tant en barrejo alguna que és de nova collita, he descobert algun blog que està way, algun gràcies a l'anna : un és viatgeplural.blogspot.com, està molt bé,
un altra: annatarambana.blogspot.com, que un dia és una canya i altres una bajon i això ajuda, xq penses: mira no ets tu la única que és una muntanya russa!!!! estan molt bé de veritat!

Tim Walker, fotogràf exceptcional! I aquesta foto....bufff x mi especial!
.
També he navegat x webs de coleccions de joieria: molt clàssic tot, costa de trobar productes moderns, xq llavors ja te'n vas a temes més ultramegasofisticats q no tels poses ni que siguis una
coolhunter i treballis a la Cibeles...xq s'han de tenir....quadrats per posar-t'ho...i lo que ens queda és o Tous ( brrrrrrrrrrr) o Majoral ( massificat i amb segell propi q quan t'ho poses no pots evitar que es noti que és majoral....) hauré d'anar "escarbant" a veure què hi ha x ahi, petites cosetes que es van
fent en tallerets d'autors propis i sense un plà de marketing q te c... al darrera que els apoia i tb els diu el que poden fer o no....ah! petit inconvenient......
.
Com que ha stat un dia tant il.luminat..je, je, je, i soleiat... només m'he arribat a peu a buscar el diari, gran proesa per mi, xq a més em fot un mal l'esquena impressionat i la tertúlia de l'esmorçar que avui, amiguets meus!!!! si que us prometo que ha donat per un, dos o més posts, xo no vull ser cruel....!!!!!!

La Baells, si nois! si la preciosa Baells aquest any!!! pel Quim Muñoz
.
La resta, a diferència d'altres persones q em retreuen aquest petit detall de la meva personalitat encantadora, he esmorçat com una reina comentant si es podria volar avui ( je,je,je,....) il.lusos,
(bé millor que no parli d'il.lusos amb tanta facilitat xq els últims dos o tres mesos jo m'he guanyat la denominació d'orígen i pedigrí d'or inclosos, així que......més val q calli!!!)
he llegit el diari, el suplement, una revista alternativa-super-underground de disseny, q costa un colló de trobar i una altra tope clàssica, tb de "diseño, exquisito, caro y de autor" vamos del que venen a Ikea copiat; divertit això de veure diferents opinions enfrontades que en el fons volen el mateix: guanyar molta pasta x viure com reis!!!!
.
Apa, s'acaba el rollo, xq tampoc crec q us interessi massa un diumenge com avui, a la vida de l'anna, caurà alguna peli, o dues o més.... "bendita internet"!!!!!!!!!!!!!
Tinc feina per fer i poques ganes de fer-ne: és culpa del temps, segur!!!!! xo m'empaiten i ho hauré de fer abans de dimarts així q cal q em posi les piles....!!!!!

See you,
un petonàs
.
annna

:)))xD

6 comentaris:

GEMMA ha dit...

Hola Anna, simpàtica muntanya russa! Qui no se sent raro, no? Uns més que altres, però bé, tots estem fets de la mateixa pasta, complexa però preciosa.

Veig que m'has citat en el teu post, moltes gràcies, celebro que t'agradi viatgeplural. Saps?M'agrada molt la part creativa de les coses i per tant m'ha encantat veure aquest protagonista en el teu blog, suposo que fas collarets, no? ja m'explicaràs.

En un altre moment em detindré més en llegir-te per tal de poder endinsar-me més en el teu personal món. A seguir sent tu! Petons i endavant.

Anònim ha dit...

Una setmana mes de Beneïr el Ram i Pasqua al pot... beneïts mitjonets calats blancs, fred que pela i vestit nou, mones embafadores que només agraden als adults, padrins i àpats frugals....menys mal que tot queda en el record, ja que pel que a casa toca tot això, gràcies a Déu, ja no els ho fem passar! Poder si que no ajudem gaire a mentenir la tradició, però es que coi, es molt pesada, i de fet mai n'han mostrat cap mena d'interès.. tot i que els ho vam mostrar per si volien fer-ho, però crec que els meus fills són mes agnòstics que nosaltres!
Vinga, retorn a la rutina, als mals de totes menes i neures vàries.
Un petonet guapa.

annna ha dit...

Hola Gemma, encantadissima q em vinguis a veure, quina alegria, tb li he d'agrair a l'Anna, xq et vaig "robar" d'ella....jeje!!! ara ja m'agrada més ser una muntanya russa, si sóc simpàtica, xq els altres no t'ho diuen mai, sempre t'ho diuen com una mena de....osti anna: una muntanya russa, a veure si fots algo eh!!!! i tu no!!! m'agrada,x això et teu blog em va molar tant i xq si l'anna el va trobar interssant ja era x algo!!!!

En principi la creativitat era l'objectiu d'aquest blog, xo mica a mica s'ha anat aturant...stic com bloquejada i no em surten idees, a diferència d'abans q era com un brollador....espero q torni!!!!

Ja saps pots passar x aki quan vulguis,casa teva!! i deixar anar la que vulguis x grossa q sigui, l'anna ho fa i li ho he agraït molt!
Fins aviat, ptnets!!
annna:)

annna ha dit...

Anneta, q t'he trobat a faltar aqtes dies de fiestas de guardar, tot i que cap de nosaltres em sembla q ho fa...jejeje, ni mones ni òsties!!!! xo toca...unes vacancetes i més si tens la família a casa, cosa q tu no et passa molt sovint, has d'aporfitar!!!!
Espero q no es sabes greu q anomés el blog de la gemma, xo és espectacular, i com q tot lo q m'ensenyes tu no me'n puc estar d'explicar-ho (ja em coneixes...) ho vaig anar fent dia rera dia i al fina vaig caure!!!! S'ha de dir lo bo i lo dolent de tothom!!!
M'hauras d'acompanyar a la senyoraarreglaespatlles, i sino tens temps, dir-me l'adreça q ja no la recordo (!!!!) i tb un pps supermaco i encertadissim sobre la "transparència de les persones", el meu fort!!! q sense voler, de tant voler-lo guardar el vaig fulminar!!!!!

Demà vaig a bcn, x tema revisió, resultats i demès "alegries" q m'arriben a diari...
Ja explicaré novetats!!!

Un petonàs, espero q en roger i l'oril tiguin be, i el pey tb, és clar!!!! i TU!

joan ha dit...

Bon dia Anna, ja he començat el meu blog, hi tinc que posar colors fotos etc (piano piano, ja en donares la opinió.
Que et vagi molt be lo del metge
Joan.
:-)))

annna ha dit...

Ei, hola Joan, molt bé! molt bé q hagi començat amb el blog. Ja veuràs, no és gens complicat, un cop està montat, la resta és tot mecànica, i sobretot mantenir-lo viu, cada dia cosetes noves, q no s'aborreixi ni ell, ni nosaltros.
Gracies, l'esquena continua incordiant molt, la veritat!!!
annna:) xD