Moments del meu petit Món! annna

dimecres, 29 d’abril del 2009

LLIGAM!

Pallasso de la Magda, amb la supermegafashiondigitalmahinephoto

Ja sé jo q tinc unes blocaires q són unes espases, el kit està suposo, q ja us en heu adonat en
llegir el post anterior al de la birra/cafe i sobreriure sanes i estalvies, xq em vaig posar a escriure'l, i jo
no faig com l'Anna, q és acurada i meticulsa, q s'ho planteja i revisa...i li queden perfectes!

Jo vaig sobre la marxa, i en un principi pot anar d'un tema i resulta q ha anat derivant i d'aquell tema inicial ni n'hem tocat els pèls del cap...x això dec ser tan "atapeideta" de llegir. Però us faig saber q estic fent esforços per endreçar-me, ordenar-me, seguir un guió, no desviar-me massa, i procurar que el q jo penso al cervellet a velocitat ultrasònica les persones q ho han de llegir puguin tenir temps de veure, ajuntar i fer una frase amb sentint.!!!!

Per tant, veig q ens tocarà fer una tarda, o migdia de cervesetes, ja em sembla bé,dona per més q un cafè, xq m'he pillat totes, més bé o més malament....ara ens en falta un...

Així que recordeu que els dos posts estàn lligats i el primer ja us ben asseguro que és un TOTXO, i llarg, xq fins i tot jo li trobo!!!!

S'ha de tenir ganes per posa-t'hi!
Bé, doncs ja quedarem per cervesetes....a veure si s'apunta algu més...

petóns wapes!!!!
annna:)

10 comentaris:

joan ha dit...

Noia, et desfogas molt, no voldria dir lo que penso perquè no hi tinc cap dret però nomes et voldria fer una reflexió

Mira Anna fan falta quaranta muscles per arrufar el nas,
però només quinze per somriure.

Senzill, no?, doncs es miri com es miri es irrefutable.

Au revoire

Joan. ;-)))

PD. una bier pleae

annna ha dit...

Joan, jo ric molt, encara q no t'ho pensis!!!!
Quna tinc el nas arrufat és xq em toca el sòl o bé em quedo a casa!!!
Això és un joc, simplemenent vaig fer un post molt pesadet i per spolsar-lo una mica, vaig dir q em juga UN CAFE O UNA BIRRA a qui se0l llegis i no quedes adormit...res més...
I el millor a aquesta vida és die el què es pensa, això de forma respectuosa i delicada i constructiva!
Bon dia
annna:)

joan ha dit...

Anna ets com un gran y verdader anfibi que te la condició de viure en mons heterogenis i separats.
Per cert un café sensa sucre i doble, jo no amb vaig adormir, jjjejejej

Joan. :-))

joan ha dit...

Escrius a les 6 del mati¡¡¡¡¡¡¡ no m’hi avia fitxat.
Coiiii......

Anònim ha dit...

Anna, com que veig que surto per algun reconet hi foto cullerada, jeje.
A veure, quan jo escric també engego a dojo tal i com surt, només es que després ho repasso per una qüestió de morfosintaxi (eeiii, tela la parauleta, eh??).
I penso que es el que fa que els teus escrits ens costin una mica d'entendre de vegades, no és tant el que ens vols dir com el com ens ho dius (et sona? jiji). Al no repassar-ho no pots recol·locar les comes, els punts, etc i aleshores fa que les frases de vegades no tinguin sentit, o en tinguin un que no és el que en principi pretenies, per això lo de rellegir per poder-lo entendre, perquè hem de deduir el que ens vols dir i intentar endreçar la fase sobre la marxa per donar-hi el significat correcte... m'entens?
Per això de vegades et suggereixo que repassis el que has escrit com si no fossis tu qui ho ha fet i no sabessis de que va la cosa... això va molt be per comprovar si transmets allò que tu vols als demès de manera entenedora.
Apa, ja li he fumut, jeje, tela, tela.
Jo imagino que ho faig així i intento assegurar-me'n tant pel mateix motiu que deia al meu post.. en fi, que com que sé que tu entens perfectament que vull dir, i com que ara mateix només vull que m'entenguis tu, ho deixo aquí.
Un petó guapinya... i a veure quan quedem per la birreta, jeje!

Anònim ha dit...

Jejeje...m'he atrevit a comentar el Super-Post!!... em mereixo unes patatones per acompanyar la cerveseta, jejeje!

annna ha dit...

Annna, el vermutillo ja saps q hi entra una miketa de tot! olivetes, patatones, algun berbertxo, kas i cerveseta (jo)...i els meus mals habits!

annna ha dit...

Joan, que vol dir desfogar-se molt?no és pas res de l'altra món fer una jugadeta amb un post q bé s'ho mereix...
i pots ben opinar sobre el q vulguis,es q no entenc lo dels muscles per riure i els d'arrufar el nas!!!!

see you one day!
annna:)

GEMMA ha dit...

Jaja! Anna encara no m'he llegit l'anterior post però m'encanta la teva naturalitat, realment cadascú és com és i l'autenticitat no s'ha de perdre mai! Sigues tu sempre, si vols ordena't, però sobretot vigila en no perdre't, et volem així! Petonet

annna ha dit...

Ei, Gemma, hola! gràcies per lo de la naturalitat, ara ja vaig a aagant el costum de rellegir, ordenar o fer el calgui amb els escrits xq no surtin barbaritats.

Aquest mateix intent estic intentant fer amb al meva vida, això ja és parlar de coses majors, xo amb petits detallets es comença i es va fent, cami, cosa rera cosa, fet rera fet i cada vegada més grandet i així anar millorant!

nanit gemmeta,
annna:)