Moments del meu petit Món! annna

divendres, 24 d’abril del 2009

SINÒNIMS....

Chillida "El elogio de los horizontes",,llibertat a les idees a vuiure a crear per a tots. Grcacies "Maestro"



How are?
Et més amiés?

Us heu parat a pensar mai quans sinònims es podrien arribar a trobar d'una mateixa paraula, o sino, ben bé sinònims, paraules amb un signifcat que aporti el mateix...o molt similiar.
Jo els últims dies i gràcies a la meva puta esquena q em té bastant limitadeta, aquest ha estat un dels temes protagonistes, ves!!!!! com ho podia haver estat qualsevola altra, eh!!! déu meu!


..AmIC ...cAmaRaDA......coMpANY.....GerMà de Fet......
.

motius pels quals m'he d'estar força quieta, i llavors mires molt més enllà i veus coses injustes que no pots deixar d'evitar q et "toquin" un pèl, quines coses eh! i al món hi ha gent q passa fam, concursos horribles a la tv, no em puc concentrar en llegir, o també em podia per haver donat per alguna altra nerureta, q també ha estat el cas, eh!

I ara arribant a casa se m'ha acudit el tema dels sinònims arrel d'un treball q vaig haver d'ajudar a fer.
(Com q no hi ha temes interessants, eh com el barça, el madrid, la merda de la política, el medi ambient, els veins de sota, la del costat i aixi....xo a mi no em molen, la veritat!!!).
Llavors, escolto, bado, ja sta! jo em pregunto estem fent el sopar, moment de confidències... i li toca el rebre a un, sempre, un o altra....i per a una paraula hi ha un munt de significats, i a una persona els hi deixen anar, així a raig fet...sense quasibé donar respir, al final és com um cop de puny a panxa, en funció del tema tractat!!! no? vaja a mi, no un, no uns doscents, si les paraueletes en qëstió no tenen un to força agradadable, és clar!!!!!! Bé, ha estat un bon estratega, no ha esat res greu: com un slalom gengant, anar squivant i net i polit, tu!!! un 10!!!! xerò és un;



..AFECTE....aBbrAç..pAraulA...AmaBLE...aFabilitat..RecOrd....


Ara bé, si aquestes parauletes tenen un to punyent, i en van un parell o tres engaltades una rera l'altra: o topen amb una paret construïda a base d'anys i anys d'ego instal.lat i vanitat o es trenquen directament contra el cor o la mà de la persona q s'ha agosarat a llençar-les...fins a refer-ser i trobar una altra ocasió per colpejar i tornar a topar amb una pared d'ego, encara més endurdida pels anys.


..EGOCENTRISME...VaNItat...ComPetitiVitat...eGoÏsme...

.
Aquest pas dels anys fa que la part "iron" de cada personeta devori la poca part "body", i ja problament ni es reconeguin, possiblemnt haguessin estat amics, còmplices, haguessin tinguts parelles en moments de la vida, alolescencia , trent's 40's, jejejeje......xo s'ha de ser valent, per lluitar una miketa i apostar tant sols una mica per la vida, totes les vides, no tant sols, les q controlem, sino també les que no controloem, ehhh amiguita i amiguitos......

una abraçada, ja se q no me em feu cas, juas, juas, juas, juas,.....
aneu al vostre puto rollo!!!!!!
xo jo us respecto moltimtimissim

i estimo encara més!!!!


annn:xD

I'm working now in:

DEIXAR DE SER GILIPOLLES INTEGRAL:

INSERT COIN!!!! INSERT COIN, PLEASE!!!je!


9 comentaris:

joan ha dit...

Enyor, enyorar, faltar, nostàlgia, perdre, sospirar.......

Descobrir, detectar, observar.

Anna fa mes soroll un arbre caient que tot un bosc creixent; Noia ja se que estas fotuda pero lluita, insert coins in your heart please.
Joan :-)))

PD

Gracies per la foto del Chillida

annna ha dit...

Moltes gràcies Joan, i més per aquestes paraules tan ben emprades.
Jo, una vegada quan era petita, vaig veure una peli, i havia el "prota" q estava cansat de viure, i ho anava intentant fer evident de totes les formes q se li acudien, fins q un dia va desaparèixer i no el van veure més...l' insert coin no va funcionar...

En Chillida m'agrada molt, és obert, ampli, ens dona llibertat amb les seves obres i per a les seves obres: generositat i a més molt sovint és bora el mar, lloc molt apreciat per mi: em relaxa, em transporta a una altra....

GEMMA ha dit...

El llenguatge és limitat a pesar de l'existència dels sinònims, no et sembla?

Cuida't molt, i a estar molt bé.

Petons, i amunt!

L'obra d'en Chillida em comunica, no em cal saber massa el què, però m'agrada el que em transmet.

annna ha dit...

Bnit Gemma, gràcies per la visita, i amb les obres d'art em passa igual q a tu: em diuen algo o no, em transmeten o no. No puc afegir més conceptes, potser sóc simple!!!!

Les paraules mai, mai poden arribar a dir el que sents... almenys a mi em passa...potser hi ha persones q tenen més habilitat...jo crec q el q sentim està per sobre del llenguatge parlat!

nanit,
pt!
i gràcies x visiteta!

annna ha dit...

Joan, estem en ello!!!!
xo et puc ben assegurar q és una feina molt dura, lenta i a vegades guanyes un pam, fa una ventada i te'n vas tres passes enrrera... i aaaauuu torne-m'hi, a recorrer el camí ja fet tantes vegades!!!!
Però d'això es tracta, x arribar a la meta!!!!

joan ha dit...

Anna,el fet de caure no ha de treure la glòria d'haver pujat.
nanit.
Joan

Anònim ha dit...

Anna, no puc estar mes dacort amb la Gemma.
De vegades el llenguatge no dóna per expressar el sentiment, o això o no ens han ensenyat a utilitzar-lo prou be.
Un petó reina, i si que val la pena, em sents? sempre val la pena.
Ja saps que vull dir.

Mireia ha dit...

Que et recuperis de l'esquena.

sento no col.la borar en el joc-proposta de sinònims, estic mooolt espessa!

annna ha dit...

Hola a tots, si Joan tens raó el fet d'haver caigut no treu que hagis estat dalt, només cal apendre a tornar a pujar.

Anna, els sentiments,són sempre una cosa q costa d'expressar, xo tot practicant s'aconsegueix fer-ho més fàcilment, lo qual no vol dir més clarament...!!!

Mireia:
merci per cuidarte de la meva esquena: utilitzo totes les eines: massatges, acupuntura, relax musculars...etc, a veure qui guanya!!!

annna:)
ptns a tots