Moments del meu petit Món! annna

dimecres, 20 de maig del 2009

BIEEEN! JA SE QUE FARÉ AQUEST ESTIU..!!!!

1.- Peça de Whalter Chen, autor del Seminars de la EAD, Gironell, MERAVELLOSA


2.-Volant per la Muralla Xina...espectacular

Bona tarda a tots/totes:

Potser q penseu q sóc una cap-verd, xo nooooo, con us confongueu.....xo no sempre parlo amb el cor obert de bat a bat...! El que passa és que ara sóc "lenta pero segura", hi han hagut petits canvis amb el temps i l'experiència... cap a la bona direcció...

Tot just en una tarda he anat pensant en começar a decidir què podia fer, durant aquest estiu, per no perdre'l fent el gosset per aki i allà... la meva vida ja va així, em passo dies...setmanes...mesos pensant i donant voltes a algunes coses, a què fer, on anar, quan anar-hi, quant temps m'hi estaré, m'hi trobaré bé, serà estiu allà, serà hivern, coneixeré gent, m'enyoraré, trobaré a faltar activitats....bufff i així fins a rumiar tant que puc arribar a fer un tunel com el de Bracons, ara!!!!

I entre ahir i avui, he mig pensat, vull dir aclarit (que vol dir fer gestions en ferm!), xq en mi és tot un miracle que me faci il.lusió fer una cosa, que em "flipi", q m'emocioni, que me faci "sentir", ja és la òstia, la veritat, nois!!!! ....doncs nois mira, en una tarda en que estava molt ben acompanyada, tot s'ha de dir tb, (ja feia temps eh, q hi remenava el cervellet!), en un parell de dies ho he enllestit, també ús he de dir que jo, en la resta de les coses de la meva vida també ho faig així, en un principi em costen molt....xo un cop dic: va vinga! és ja i les aclareixo així!!!! JA, ARA,JA!

I quan dic "coses " em refereixo a tots els aspectes de la meva vida, si m'aporten algo de bo: CAP A CASA, SINO PUERTA!
Tot i que amb aquesta decisió m'hi vagi una mica de peneta, de temor, de por, mal de cor, d'enyorament o de recança, en qualsevol aspecte, en qualsevol...aixó si, sempre tenen un lloc en el meu cor, en la meva persona, en la meva vida, ja que n'han format part en algun moment o altra: amics, feina, coneguts, sortides....tots els temes i experiències i vivències per petites i insignificants que puguin semblar, no us penseu que desapareixen ja que han estat viscudes i formen part tota la meva vida..
.
3.-Suspentes: "fils" de la vela, que sempre han d'estar ben ordenats, sense cap nus... ni un, sino: LIO,xo LIO, EH!!!
.
Som-hi:
.
El cas és que algú em va pillar el mail i m'ha arribat info de l'Escola d'Art del Berguedà, de seminaris de joieria, de formació i a més de la forma que a mi m'agrada: curts, específics, concrets, i en llocs especials, molt bé!!!
el tema de la pasta per pagar-ho, no tant bé....xo ja ho arreglarem això, menys birres a la Font del Balç, je je je!!!!

Les dates perfectes, xq jo mai faig vacances en "pleno verano", em ralla... així que molt bé, m'ompliràn l'estiu, je je: com els nens que se'n van de colònies, a tenis, a natació a squash, anglès, etc. buff....pobrets!!!
A diferència: que jo faré nomès el què em vindrà de gust, com quasibé sempre, lema personal !!!! i un GRAN LUXE, fins fa poc no reconegut!!!

L'altra ha estat aquesta tarda: un talladet: solete, ombra, airet, temperatura ambient perfecte, companyia perfecte, voladors, fent el cafè, parlant del seu tema: volar, evidenment, no entrava de sud xq era massa d'hora, explicaven el que havien anat fent un, l'altra, i l'així i aixà...mentre esperaven els seus clientes per fer bipalces...
Aixo és la foto número 2, un vol excepcional a la Xina, xo aki també es vola així,eh!

I jo x dintre amb el meu cuquet q cada dia es belluga més i més... i anava mirant la MÀNEGA que senyala la direcció i força del vent, ens anavem parlant: anna, d'aquest any no passa, aquest any noooo!
volaràs:
Excurssió a Àger uns dies i faràs el curs, la pasta de les holys invertida en el curs i tota la parafernàlia, que en té, eh!!!!! i costa un c^*ll^* i part de l'altra.....i després a flyer wwwauuu!!!!....xo la MÀNEGA I JO ens ho anàvem dient en silenci, només mirant-nos, no ho he dit en veu alta, no gosava em feia tall...xo al final no he pogut més... i m'han dit: i xq no? tampoc te n'has d'anar tant lluny!!!!! aqui el pots fer....
Però jo vull fer-ho bé i amb gent que no em coneix de res!!!, la MÀNEGA m'ha donat la raó, també té vergonya,és la que tothom es passa el dia mirant-la, 24 hores al dia, eh....tela!!!! x això es desgasta tant la pobre! i es fa malbé tant sovint!!!! i també pels canvis de direcció de vent: nord, dur, fort, trencat, sud: suau, agradable,perfecte per volar, els altres, transitoris per volar i esperar trobar tèrmiques i arribar com més lluny millor!
i no parlem de la tarda quan entra la marinada...........desde la segona maria, xo hi ha oberbooking sempre, sembla les rambles, massa gent! xo és clar s'ha d'aprofitar, quan entra, entra i pots despegar en condicions, sino....ho tens xungo i nomès fas un vol curt i de baixa q no li agrada a ningú!!!!!només fas que "rascar" q diuen ells, també en diuen fer "el submarino, és clar, et vas enfonsant!!!! je je je je, va no ric, més, eh!!!!!

M'agrada explicar-vos això, xq tinc ganes de fer-ho, xo em fa: temor, por, impressió, nervis, ganes, aaaaaisssshhhhh, xo de tot, eh!
les dues coses.... els monogràfics i el curs de vol, tot !!! no us penseu, eh! ..... que els fa un geni: en Whalter Chen la foto número 1 és una obra seva, ja us he ensenyat moltes de les seves obres, algunes fetes amb escorça de taronja tractada i amb metalls preciosos, altres amb or i paper tractat, una passada de peces!!!! No un frikie, no....un geni del món la joieria!
Ja aniré explicant les meves aventuretes, si, xq si tots els dies són com els últims agafo els estris, i foto lo camp, q ja ho faré, xo en el seu moment, q encara no ho és, xo falta poc xq arribi...
D'aki uns mesos, un viatge llarg, ara un de curtet tres, quatre, cinc dies, anar i tornar, londres, berlin, italia, florencia, la toscana ...ja veurem, també hi ha a venecia que hi fan la Biennal d'Art....fàcil de decidir pc i tarja, pim pam, i ja sta! ja ho sabreu quan estigui fet, sempre l'etern pobleme de le pasteeeeeeee!
Per escampar la boira, massa temps per aki Berga i m'asfixio una miketa, obrir el ullets i les orelletes x que arribin coses noves que fa temps que no passa i ens estem quedant empanats!!!!

Ja n'anirem parlant...a veure si aneu passant per aki, i jo prometo que em poso les piles i penjo coses meves de fa poc, que algo hi ha... el que em fa una mica de vergonya, maleïda vergonya!!!!! ensenyar-vos-ho, xo ja ho faré!

see you soon!!!!
huggs and kisses! petotnets i abraçades!!!!
annna:)
* *
^^
--

7 comentaris:

annna ha dit...

Cal dir que gràcies a les meves habilitats cibernètiques el vaig començar a fer fa tres dies noméssssssssssssssssssssssssssssss,ja veieu a quin pas vaig a fer-los i el resultat que en surt... ja em disculpareu....jo hi poso tota la meva fona fè, estimats friends meus!

Salud!!!! a totes i tots, i a reveure!

see you!

joan ha dit...

Molt bon post Anna, treus sempre lo que portes a dintre i a mes queda com per ena fen una col•lecció per fascicles.
Recomanació, si vols fer un viatge, desconnectar i fer parapent que no sigui a Spais, pots anar de Barcelona a Lisboa (2 hrs.) i tot seguit empalma cap a Madeira (3 hrs.), al arribar a Madeira fitxat amb la pista de aterratge guaiii’¡¡¡¡, un amic meu te penjat pel tub algun vídeo de l’aterratge a Madeira desde la cabina.
Un cop allà et recomano que et quedis a Funchal (la capi.), es una illa plena de flors i lo mes bo de tot que per això t’ho recomano, per volar no cal pujar a cap muntanyà ho pots fer a nivell de mar, increïble però es veritat les condicions ho permeten, jo ho fet i la veritat es .........no ho se, s’ha de fer-ho no es pot explicar, a mes si no et coneix ningu (con tu dius aprendràs mes despresa, i a mes a Spais son molt bons però ni ha algun que te cabellets blancs que com t’he dit abans es molt bo però li falta psicologia amb l’alumne, no te fitbac
Bones holissss.
Joan .-))
PD
Els viatges son diaris i les esperes molt curtes es adir en un mati ti pots posar et recomano la companyia “Tap”

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

ja ja ja, despres de llegir aquest escrit parles de vergonya???
vinga, a pel curs d'estiu, a pel vol, a per penjar les teves peces que en podem gaudir tots, ja ja ja, vergonya diu!!

annna ha dit...

Ondia JOAN, moltes gràcies, no n'havia sentit parlar mai aki x spasi, els bons ja van molt mes enllà, normal! Australia, La Xina, el guru (cabellets blancs,ja no fot res, xq es un petardo, i feedback ni osties) i els altres es quedes mes per aki Castejon, CastillonRoi, em va molt bé aquest tema de Madeira i mato dos pajarus de un tiro, holys i curs d'una tirada i més si per la sortida no has de fer pujadas a l'Himalaya com a segons on...ja miraré algo més o sino et demanaré més info.
Thancks Joan!!!!

annna ha dit...

Ui!!!! Menta jo dic q tinc vergonya, xo un cop m'ha passat soc terrible, igual pots veure penjada una foto fent el més gran dels ridículs del món mundial i jo tant ample, eh! a mi el que em fa vergonya és començar a fer una cosa quan la resta q volta per allà ( una secta ) ja dominen´, la majoria són nois, controlen molt i tu estas fen el "pollastre" que és la paraula de l'argot.... xo si no és així, buenooooooooo, puc ser molt béstia fent el ridi i amb càmera funcionant inclosa, eh!! ja veuràs, xq com agreujant sóc terriblement patosa...

Espero q et trobis molt bé, dintre el que cap, ja sabem que és un utopia, xo cap dir-ho per creure-t'ho una mica més...i jo vull q estiguis molt bé, xo tu ho vals i el destí no és molt just sempre amb totes les persones, i cal entomar-lo com bé....soc bona receptant, eh!!!
m'hauries de veure alhore de pendre-m'ho jo.....hi ha unes osties!!!! em foto sota la manta i no hi manera...xo cada dia en guanyo una miqueta més, gracies a haver troba gent encantadora i forta!

un petonàs menta!
annna:)

Anònim ha dit...

Hola Annika!!
Que tal el dia???
Nena, molt be, molt be els propòsits que planteges al blog!!
I la sortida que et proposa el Joan pot ser genial, a mes diuen que Madeira val força la pena.. jo no m'ho rumiaria dos cops.
Vinga bonica, pit i collons i tira pel dret, ja està be de rumiar tant, que els dies passen i les nafres augmenten, jeje!!
Un petonarro... quedem al negre?? jiji!!

annna ha dit...

Ayyyyyyyyyy, dec ser la unica frikie q esta fent deures dels que havia d'haver fet fot mesos, estic del dibuix al natural fins els p....l'odio...aquest any no cola, no amb enxufe....ni sense ni amb alt voltatge, porto la tarda....mitja tarda, xq avui a sobre m'he adormit i he fet migdiada,cosa rara en mi q no en fai mai, doncs avui si tu!!!!! ara correm-hi tots plegats!!!!