Moments del meu petit Món! annna

dijous, 28 de maig del 2009

TRES: TOP TEN, LLIGA, COPA I CHAMPIONS !!!!


^j^...!

Nanit, un pèl tardet.....jo vaig així, a plena nit treballo millor, xo no us penseu q ho compenso al matí, eh, ja m'agraria, jaaaaaaa!!!!

Avui sí que hi ha un motiu d'alegria general, almenys per la gent que li agrada el futbol...i el futbol de veritat...i als del barça i els que no ho són per portar la contrària, que en conec algun d'aqts, je je je! Eh, Pere...sort q està currrat i no ho llegirà...je je je!

Aquesta temporada n'hem gaudit, i molt, jo això ho dic xo he comès dos errors imperdonables..., tenen escuses: bé a a la meva manera de veure i és que sopar bé, una copeta de vi, un sofà i no sortir de casa col.labora a què et quedis "fregida" al sofà i et perdis el partit, en aquest cas el d'aquesta nit, amb el Manchester!!!IMPERDONABLE DEL TOT!

Us ho explico xq sou amiguetes meus i ja coneixeu els meus "ets i uts", mes o menys, xo si a lo d'avui (que el plà era intentar anar a sopar fora, hi m'havien convidat en uns quants llocs!!!!), i l'un per l'altra al final m'he quedat a casa, DORMINT.....al meu sofà de fa 20 anys...., doncs hi afegeixo el fet que no em vaig enterar el dia que jubava el BARÇA-MADRID....és GREU!

Bé ara de cara a la feina, que dels meus draps bruts com que ja els coneixeu no n'hem pas de fer més conya....prou q em va costar...la tonterieta d'estar a la Lluna o Mart que dic jo......

El que vull destacar és que aquest any hi ha hagut un grupet de persones que han cregut les unes en les altres...i han apostat pel treball en equip que és el que normalment dona resultat en esports de grup.

Un molt bò, Dos, Tres, i Pico, xo tots plegats fan un EQUIP UNIT I QUE VA A LA MATEIXA, que és del que es tracta i de ser el millor, x anar bé al nivell que es mouen aquests "monstres" esportius i per això no es pot ser MECIOCRE, s'ha de ser bò, en algun lloc del camp, xo bò!!!



Si jugues bé, si tens un entrenador hàbil que sap què dir-te en el moment oportu, i donar-te un tok en el moment oportú les coses milloren; aquest any en tenim una bona mostra: Eto el seu caràcter, Messi, Iniesta, Henry que passava un mal moment i les lesions el castigaven, Xavi un dels millors, Puyol (l'ànima del barça!), Valdes encara que sigui criticat... és bò, o se n'ha anat tornant amb l'experiència i els bons consells (que vull pensar que tant a Eto'o com a Valdés, els van donar els seus representats en el moment oportú, sino, com Eto'o....serien en un altre equip segur!!! xo no, s'ha fet equip i s'ha guanyat!!! no gràcies a un jugador sol, sino un equip de gent que treballa junta: dietistes, fisios, psicòlegs, preparadors, "espietes-investigadors-informadors-pel seu bé!!!!" etc...



I tot això per aquests aficionats que paguen, molt, que es traslladen amb ells, o els acompanyen on van, fan mans i mànigues per assistir a un partit.

I no em refereixo a aquells que estan forrats de pasta i es permeten el luxe de passar quatre dies a Roma, visitant la capital, per exemple!!! Jo parlo dels que es quanyen els diners pencant i no fent el dropo! Bé, aki callo que la lio, xq cadascu se'ls gasta amb el què vol i pot...

I no parlem de la il.lusió, emoció, sentiments i passions d'aquests aficionats, que els mouen a fer això, tant sols per aquests motius val la pena que un equip com el Barcelona, lluiti, treballli, sigui disciplinat, dintre el què cap...

i fruit d'aquest esfroç i treball de'equip, doni moltes alegries a tota la gent que viu per veure l'espectacle que ens donen cada setmana, almenys aquesta lliga, i si en alguna propera no és així, no siguem com sempre de "destroyers" que com que un dia, una campeonat o una lliga l'hem perduda ja hem de sacrificar "el cap d'algú"...la vida no és així, el futbol potser si....xo cal ser més equilibrats i no tant passionals, xo això és del tot impossible, xq som viscerals i sentim, i ja que sentim x poques coses almenys disfrutar-les al màxim del què poguem!

Per vist que no he vist el partit xq em feia molt pal sortir de casa i m'he quedat "clapada", he fet una bona crònica, x no parlar dels gols........aki ja no m'hi fico xq són MESTRES i ja stà, així de clar!

El proper dia sortiré de casa a les set de la tarda i ja no i tornaré, x si de cas...ara que hauré d'esperar la segúent Champions, bufffff! xo tot és possible, tot!

Moltes gràcies Mire i Anna, si os hagués fet cas...xo...tot arribarà, tb el sortir per fer activitats socials de nit, JO QUE VIVIA DE NIT, OSTI!!!! L'edat....

Nanit,

ptnts a tots, avui dormireu una mik + satisfets, eh!

annna:)

.

17 comentaris:

Anònim ha dit...

AMÉN!!

joan ha dit...

The triumph completed a sweep of titles for 38-year-old Barcelona coach Pep Guardiola in his first season, after wins in the Spanish league and cup. The former Barcelona star, who started as a ball boy at Camp Nou, now joins five others who have won the title both as a player and a coach.

"When I won as a player I was young and it was magnificent," Guardiola said of his 1992 triumph at Wembley against Sampdoria. "But now winning the treble at the first attempt is marvelous."

Guardiola became the youngest coach to win European soccer's top club competition since the European Cup became the Champions League in 1993. Barcelona also won the trophy in 1992 and 2006.

"sports illustrated" 28/05/09

annna ha dit...

Anna, m'has deixat sense paraules, tu!!! Això és bò o és dolent...????
quasigé fa cosa i tot!!!! tant bé que t'expliques sempre!!!!!
pt wapa!
Et tenia que haver fet cas...al final,i espero no tardar gaire ho faré!!!
pt,
annna:)

Joan!
És important que fora de les nostres fronteres tb es reconeguin els mèrits de casa i no nomès a l'Sport, l'AS i el Marca, que els deu haver fet un mal, buffff!!!

annna:)

Anònim ha dit...

Jejejeje...reina, Amén significa "paraula de Déu".. Millor així? jijiji!!
Tonets, bonica!

annna ha dit...

Anita, fins aki hi arribem!!!!
les neurones encara funcionen a aquests nivells!
Només que m'ha sorprès el que no diguessis rés!
Crec q és el primer cop!!!!!!!!!!!!!!

un pt, un pilot!
annna:)

Anònim ha dit...

A veure...m'explico!
Dic Amén, perque ja ho has dit tot, perque és perfecte, perque no tinc res mes a dir... com els mossens i el seu sermó, que tenen la última paraula i es la addient (segons ells es clar, jeej)i per això dien paraula de Déu, perque no hi ha rèplica possible.
Millor ara??

annna ha dit...

Moltes gràcies Anna, la comparació és molt bona, amb els mossens, xo com que són unes persones que x mi quasibé no existeixen, o bé si hi són, a mi m'hi sobren...aquest tema em posa nerviosa...res mes!!!!
I pel fet que sempre raones tant bé el que dius que m'he quedat "out"... dec semblar tonteta,demanant "traduccions..."

unpetonàs x fer la traducció!
han estat ls uniques paraules bones del dia d'avui, ara que recordo!!!!!

nanit, pt
annna:)

Tonina ha dit...

Si em deixau, jo també estic contenta dels èxits del Barça, el meu fill diu que en tornar a Barcelona vol anar sols al Camp del BArça, res més.
Una abraçada de migdiada, acabo de dinar i escurar els plats, vaig a dormir un poc.

joan ha dit...

Mes que “paraula de Deu”, amen en Hebreu es solia posar al final de una frase que volia dir “que així sigui” exemple baixaré de la Figerassa i no en fotere cap lletot “amen”.

Joan. :-)))

annna ha dit...

Hola Tonina, sempre de la vida que vulguis entrar, ho pots fer, només faltaria!!!! és ca teua!
pt:)

Joan, has d'anar amb comte amb les baixades que sembla que no i tb necessiten tècinca, i són malxinades avegades, je je je....en aquest cas res d'amen pel lletot baixant de la Figuerassa....)
una abraçada:)

Anna: disculpa'm estava atontada perduda ahir, era un dia xungo, no en fessis cas del que digui!!!! és que ho expliques sempre tant bé que jo stava empanada i la culpa és meva!!!!
un petonàs :)

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Anneta, tranqui que no passa res dona, jeje, per un dia que soc "parca en palabras", jejeje!

Joan, a veure...
tens part de raó, de fet les dues traduccions són vàlides, perquè cap de les dues és exacta, es la interpretació que s'ha fet de la paraula "aumen" del Pali i que a la vegada està treta del sànscrit "aum" i que vol dir "Déu el pare i la mare estan amb la humanitat" (tela, tela).
La traducció mes fidedigna de la paraula "amén" es "en veritat" o "certament".
Eeeiii, jeje, això si que ha estat una tesi, eh?? jiji, últimament foto uns treballs d'investigació que tela!
Apa, que tingueu un bon finde!

annna ha dit...

AMEN, AMEN, AMEN DOCTORA HONORIS CAUSA: ANNA!!! JA ET DIC JO QUE SEMPRE T'EXPLIQUES MOLT BÉ, O VEUS! M'HAS DEIXAT "PLANXA" I A ALGUN ALTRA CREC Q TB. JE JE JE,
UN BON FINDE, JA TIC INFORMADA DEL PARTIT DE BASKET, L'ÚLTIM, ESPEREM QUE VAGIN BÉ!!!!!!! i tinguin sort els teus hereus!!! ha stat a través del BROOK!
pt
un grandiós finde x tothom!!!

joan ha dit...

Coi Anna mira si, m’has deixat planxat, vermell ......, i jo que ho deia amb aquesta seguretat tant segura, com que m’ho avien explicat “Los Hermanos de las Escuelas Cristianas” alias “la Salle”, i va ser de les poques coses que en va quedar, mira i això que la vida m’ha ensenyat a comprovar les coses abans de dir-les.
Gracies per la cura de humilitat que sempre va be.

Joan :-(

joan ha dit...

A m’oblidava gracies per la tesis, els blogs son molt bons per fer cultura, jo agraeixo molt el que m’explica coses que no se, cosa que evidentment no resulta difícil.
Joan (el de sobre)

Anònim ha dit...

Joan,
saps el que mes m'agrada dels bloggs i de gent com tu que tens interès per tot? doncs que t'obliga a recordar coses que ja no recordes que saps, i el millor és que també t'obliga a investigar, per tant et cultiva com a persona i t'ajuda a créixer.
És genial aquest intercanvi de coneixements que tenim per aquí, al final, gràcies als bloggs, aprendrem mes que a l'escola (en el meu cas no poso el llistó massa alt, t'ho asseguro, jeje!)
És un plaer descobrir amb tu!

annna ha dit...

Anna, Joan, Tonina, sabeu xq m'agraden els blogs i no era massa partidaria d'ells, xq sempre, sempre, sempre aprèns alguna cosa nova, t'adones que no ets el melic del món, t'adones que pots "discutir" i parlar sobre temes que t'eren desconeguts per tu fins el moment i tot això amb persones que no coneixes pero que et dona la sensació que tens un vincle que t'uneix d'alguna manera i és el de que podem parlar de tot i bé!!!!

Bon dimenge a tots nois!!!!
pt i una abraçada!