Moments del meu petit Món! annna

diumenge, 17 de maig del 2009

JA SÉ, JA SÉ. FA DIES.... Q NO DIC RES....


foto del fb d'una coleguilla Jennifer, encantadora, "home sweet home, mañana"
.
Hola amiguetes;tas
.
És estrany en mi xo he esat liada, tenia coses a fer i eren prioritàries.
Bé des del meu punt de vista, i quan toca ser-hi, s'hi ha de ser, tinc tres germanes i sóc la gran i si
algú et necessita, doncs tu, en aquest cas hi has de ser, x mi és un principi moral, no és cap obligació, sino és xq és i ja stà, no hi ha cap altra lectura.
.
Avui no us rallaré massa, només tenia ganes de saludar-vos, és tard i estic cansada, xo també us trobava a faltar, aquesta és la veritat... i m'agrada saber que algu em ve a veure aki, i em deixa alguna coseta escrita, alguna coseta maca i que sempre va bé! tb podeu deixar algun xiste, o alguna parida, eh xq amb els rollassos filosòfics q us foto semrpe al final us cansareu de sentir sempre penetes i tonteries, bé ja m'enteneu x on vaig...


Inflant, a l'aterratge d'espais.
Ahir un dia fantàstic x volar, van anar fins a Puigcerdà, una canya, aaaaaaaaaaaahhhhhh!
.
Quines ganes de fer un biplaça, de volar de netejar el cervellet, de ser allà dalt per sentir el "cel", el no rés, només el vent i la vela....ahhhhh i quan aterres "peses mennys" i igual que quan has nedat... ho deixes tot dins l'aigua... et fa reineixer.... ja toca posar-me les piles, ja!!!!!
Ah, i felicitats a en Phelps, un altre record en papallona, biennnnn! i ha estat 3 mesos en "dique seco"... aqts iankis..buff!
.
Amb tot i això he mirat d'estar xafardejant més o menys, xo sense massa temps, així x sobre i em fot xq no m'hi puc dedicar...
Avui tampoc, eh xo q hi farem!
.
Un hola i adeu i molts petonets a tots,
nanit, blogueros/es
.
annna:)

.
P.D. El què si he descobert és que necessito massa temps per mi sola i això no crec q sigui massa bò, xo ja ho discutirem més endavant, feu-m'hi pensar...xq me n'oblidaré SEGUR!!!!!!!!!


.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja veig que les dues necessitem un balneari urgentment...llàstima que, almenys en el meu cas, ara com ara és impossible del tot! Ens haurem de conformar amb la banyera!!
Un petonet infermera!

annna ha dit...

Hola anneta, tu en el teu cas i jo en el meu, les dues ens hem de confromar amb una banyera i anar tirant....xq no hay para mas!!!!
toca cuidar-se dels altres...
un peto ben gran i records wapa!