Moments del meu petit Món! annna

diumenge, 31 de maig del 2009

LA INSPIRACIÓ ES PERD? O L'HAS DE TORNAR A CRIDAR, BUSCAR...




Holaaa!
Avui volia començar amb un altra tema...xo se m'ha creuat aquest "filet" pel mig...i no he pogut més que posar-vos-li...disculpeu-me a mi m'agrada molt que em penso que a tothom li agrada igual q a mi...i sort que no és així, sino estariem arreglats!!!!!
xD xoxo



El tema d'avui és més complicadet, bé, no complicadet no...ja sé com funciona: tracta sobre la desaparició momentània de la meva inspiració "divina" per fer algún treball, llavors bé quan els coleguis et diuen: " La inspiración si te llega q sea trabajando...", ja! diuen els GRANS... i els no tant grans... jo no dec arribar ni a talla S...suposo...je je je!
Perquè no hi ha manera, tinc tota la parada feta, eines, peces, cintes, anelles, metalls, roba, tot, etc.
Cada dia m'ho miro una molt bona estonada...i no hi ha manera...òstia, no hi ha manera....!!
Quan vivia a La Seu d'Urgell em sortien els collars, samarretes customitzades, clauers, tot, de tot, i senser fer cap esforç! I ja us ben asseguro que "la inspiración no me llegaba trabajando, sino tomando cervezas en terracitas con mis coleguillas...."
.
Què he de fer: plego i torno d'aki un temps, que és el què he fet, xq és clar, tota la paradeta ocupa la taula del menjador i part d'aquest, llavors o espero a què em torni o LA CRIDO, LA CRIDO FORT, perquè em senti, la necessito x poder expressar allò que porto a dins.

Ja que per a molts serà un a parida això dels collars: que no hi guanyo ni un duro, que és de hippies, que és una mariconada que hauria d'aprofitar amb altres coses....xo jo ho NECESSITO i x això hauré de CRIDAR BEN FORT, que torni!!!!! i de pas m'ompli l'insomni maleït que em tortura nit rera nit, i quan hi trobo el gustet, comença l'orquestra del garatge de sota, a 2/4 de sis , el primer i així cada mitja hora, grrrrrrrrrrrr, els mataria en aquells moments....sort que encara tinc una neurona sana i mig desperta en aquella hora, xo més d'un ha rebut un "broncaço" per explicar aventuretes a les 6 del matí, ei!! i no us penseu baixes de to, discretetes, no! fins i tot el color del tanga de la tia que s'el va enrrotllar la nit anterior.... i jo venga, escoltant, fins que em vaig creuar i va baixar deu i tots els àngels....no hi han tornat més!!! tot s'ha de dir, je je je je !
.
Bé tornem a on erem....a la inspiració fugada!
Ja m'ho han repetit milers de vegades...xo ELLA NO APAREIX...
Bé hauré de currar i deixar el cul marcat a la cadira xq no sigui dit...el què tinc clar és que no vull deixar de fer-ho..., seguríssim, ho passava molt bé! i em sanejava lo coco!
.
Vull continuar, i regalant i oferint, i ensenyant-vos el què faig, sigui frikie, hippie, pijo, seriós, retro, grunge, m'és igual, xo vull continuar fent-ho, currant-m'ho més bé o més malament (xq hi he de tornar a agafar el truquillo, xo és com anar en bici, no s'oblida, és fa un reset i ja i podem tornar. ESPERO, XQ HAURÉ CRITAT MOLT FORT I HAURÀ TORNAT: LA INSPIRACIÓ, estic parlant!!!!!! de moment no espero que torni rés ningú més i sóc afortunada xq tinc gent que només de fer una trucada serien al meu costat i no tothom ho pot dir, i fa poc que ho he descobert, Bien, Bien, Bien!!! us agraeixo a aquests que m'ho heu ensenyat!
.
D'aquí bé la canço de Jarabe de Palo: GRITA!
Quan l'he sentit, he pensat en aqt petit "handycap" que estic passant, pos a veure si ens funciona i disfrutem tots plegats: de "La inspiracion nos llegue tomando cervecitas con los amigos y trabajando" una cosa no té xq excloure l'altra"...ejem, ejem...oi?
.
Doncs, ok! ja ens direm coses, q diuen x ses illes, menorca, com m'enyor :)
.
annna:)

6 comentaris:

Anònim ha dit...

"Si la inspiració no ve a mí surto al seu encontre, a meitat del camí."
Sigmund Freud

"La inspiració existeix, però t'ha de trobar treballant."
Pablo Picasso

"La inspiració és en les meves pors."
Lars von Trier

....te'n serveix alguna?
Ja veus que cadescú és un món!
Un petó!

annna ha dit...

Veus xq em vas deixar para l'altra dia amb aquell AMEN, sempre tens sabiduria i paraules per tot!!!!!

estic barallant-me amb un collar...he perdut practica i ell s'aprofita de mi, ahir vaig decidir que res de cridar, que ho he de fer JO x mi mateixa i prou.!!!!

GRACIES!!!! x ser-hi SEMPRE, ANNA!!!!
I EN AQUEST CAS LA INSPIRACIÓ ÉS EN LES MEVES PORS...VEN ENCERTADA...!ABANS NO EN TENIA, POTSER NO TENIA NI VERGONYA, ARA SE UNA MICA MES I RESULTA QUE EM SENTO MÉS INSEGURA...COM SOM!
UN PTONÀS!
Per cer espero que ahir anés bé, no se si ja t'ho he demanat, o dit..!
annna:)

Tonina ha dit...

A vegades costa trobar o retrobar el camí, però aquí esteim nosaltres per ajudar-te, ja ho veus n'Anna et porta poemes i jo records de les Illes.
Una forta abraçada cercadora d'inspiracions perdudes!!

annna ha dit...

Hola Tonina, moltes gràcies, xq els records sempre et donen forces per fer coses que et penses q no pots fer i amb una miketa d'ajut sempré és molt més fàcil.
Moltès gràcies:)
ptnt
annna:)

joan ha dit...

Anna la inspiració apareix i desapareix, si t’arriba “tomando cervecitas o orujo”, es perquè a lo millor sense voler tu l’as anat a buscar “querer es poder”.
Plega, perquè?, no tindria cap sentit entre d’altres coses la mes important es que ho fas perquè t’agrada i punt.
Ni mariconades ni hòsties, de parides autentiques sobre l’art en podria explicar moltes però mira t’he n’explicaré una que en va passar fa uns anys, resulta que el Barça fa una biennal evidentment cada dos anys, doncs be un pintor que no pinta Pedraforcas precisament amb va dir si li podia portar un quadre a la biennal en qüestió; Be no va guanyar però va quedar el 5e. i el seu quadre va sortir en la mega revista de la Biennal del Barça, i ell tot content però h havia un petit detall el quadre estava penjat cap per vall, siii els il•lustres crítics d’art Tapies inclòs van mirar el quadre cap per vall i li van donar el 5e. premi¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡.
Nanit
Joan :-))

PD
Durant la setmana et faré arribar informació de Madeira

Tu també "Take care"

annna ha dit...

Ai, joan lo que fa la cultura de l'art, això mateix li va passar a una amiga meva a la Biennal de Vic, no sabien com anava i els molt cabuts ho van posar com els va rotar,evidentment quan ho va veure es va posar com una fera!!!!!
Jo tic un pel bloquejada... i suposo que un cop m'hi posi em serio, serio serà com abans un broll! ho bé això espero ( !!!!) q ja és esperar molt!.

Moltes gràcies per mirar-m'he lo de Madeira, ahir m'hi vaig passar forá estona, pinta bé, eh! ara haure de triar entre la Biennal de Venezia i Madeira xo la Biennal dura molt, fins el setembre o octubre crec, aixi que o una cosa o altre farem ara!!!
Moltes gràcies pel teu interès!
nanit!