Moments del meu petit Món! annna

dimarts, 26 de maig del 2009

MUSICA, BON AMBIENT, SENTIMENT...! PAU




Hi!,
avui comencem suaus, i a més enlloc de cantar i amb anglès que no ens enterem de la meitat de coses que estem cantant i q igual són bestieses, avui x escrit, així ho tenin claret, claret!!!!

Ah!!!!
Ja ho sé, de tot menys collars, samarretes i artilugius varis, que eren l'objecte inicial d'aquest meu blog, xo és lo que tenim de moment...la meva inspiració deu haver agafat vacandes, xo se li acabaran aviat, no pot ser!!!

Nois!!
Avui començarem, amb Savage Garden, xo una versió lirica de "Truly Madly Deeply"...i ens va dient, escrit i només en anglès, que és quan no t'enteres de rès i a vegades cantes bestieses.....senzillament, coses maques, agradables, sensibles, suaus: alegria, pau, amistad...llibertat. Ja, avui sona a "blandengue", xo em sento així... és que anem tant ràpid per tot arreu, fent de tot, amunt i avall, dia a dia, que avegades ens oblidem del que són petits detalls de la vida diària, i els que necessitem per que el nostre funcionament a la vida diària vagi xutant més o menys bé!!!!!.

No estic pas dient que "jo vull, jo vull"..., sino que ens ho hem d'anar repartint, si molt fàcil.
Ho potser no tant !...només no oblidar-no's-en tant sovint x tenir en conte coses més materials que són cap on ens porta la feina, el dia a dia, els maldecaps, les estones dolentes, els bajones, quan no ens trobem bé i necessitem l'ajuda d'altres, llavors valorem la nostra pròpia independència....quan t'han decepcionat, quan t'han fet mal, bla, bla, bla....

Dons llavors, és moment d'engegar l'aparellet (cd, mp3,4, ipod, bla, bla, .... ara n'hi ha tants!!! ) i conectar-te, ja ho diu Macaco a la introducció del cd "Ingravitto" , "conectarse para desconectar!!!!!"
Aquest post el vaig començar...no sé... ahir nit,o abans.... per variar.... xo no m'en vaig sortir del videu i el ytub...he hagut de recórrer a l'ajut del mèu ànel de la guarda!!!! i al final MIRA!!!! gràcies Anna!
Bé, espero que funcioni, amb això vull dir que ahir no hagués hagut, ni el mateix videu, ni les mateixes paraules, potser, alguna obra, d'art, de metall, una altra parrafada...sóc imprevisible i no se si és bo o dolent, deu haver vegades de tot.


El que si que sé, és que aquest blog, als que el lleguiu us pot fotre a vegades un cap com un tabal..., xo a mi m'ajuda, no serveix massa pel q se suposa que havia d'anar: xo això ja arribarà, de veritat, ja tinc cosestes al cap que van rondant, xo ultimament tarden a fer-se realitat, potser m'en asseguro més que abans....altra novetat i bona! abans tot anava de dret....i és clar al final a vegades i havia una paret!!!

Ja he tornat a escriure una parrafada sense dir res interessant.....hauré d'anar demanar feina a alguna empresa d'aquestes que et donen calers per escriure un article amb una frase bona i la pàgina plena de palla, je je je je!!!

Bé, continuaré arreglant coses i preparant les holys, que ara és el què em ve de gust fer em sembla!

Espero que l'arreglo annna+videu+ytub funcioni!

Una abraçada,
annna:)

xD a tots
.

Quin feeleng entre Liv Tayler i Vigo Mortenssen....



11 comentaris:

Tonina ha dit...

Xulíssima la musica d'avui. Et guardaré pomada per tu també, i de la bona, feta amb allò que cal i musiqueta de jaleo que jo aquest any tampoc no hi aniré a Sant Joan però tindré la casa plena de gent que aprofiten els anys que no hi vaig per passar a fer la pomadeta.
Vius que són alguns!!!
Una forta abraçada, guapa.

joan ha dit...

On ens porta la feina?,=si la fem be lo demes no importa
Els maldecaps? = a en lloc
Les estones dolentes= a en llocx2
Bajones? Ben aprofitats = Subidones
Decepcionat?, fet mal? = are ja et conec

Per portar la contraria (bon rollo) “desconectarse para conectarse”

l'arreglo annna+videu+ytub no funciona (rabia..) no vec re¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡.

Que tinguis molt bon dia.

Joan ;-))

Anònim ha dit...

Anneta,
Molt bona la musiqueta, veig que els arreglos convinats et surten genials, jeje! Quin domini!!
Vinga, ens veiem avui a ca la Mire?
Un petonet bonica!

joan ha dit...

Ja ho veccc¡¡¡¡¡¡¡, guai es molt Chill out. (amb Chill outitzo)

Si aneu de festa que vagi molt be

Joan :-)))

annna ha dit...

Hola Tonina, hi tant que en som de vius, sempre aprofiem x anar passant per les cases, en una a menjar, boníssim, a l'altra a dormir...que no hi ha ningú...el cert és que són extremament generosos, tots!!!! ofereixen les seves portes obertes a tothom d'allçi.xo la meva seu central està a St. Climent, a es canutells, a casa on m'estic jo.
Com ens enyorarem aqt any eh!!!!
almenys jo, xo encara no renuncio a la idea, je je je!!!!
Gràcies pel piropillo de la musiqueta, té mèrit l'anna tb, eh!!
ptnts.)

annna ha dit...

Joan em sap greu, la Tonina si que li surt, m'agrada el que dius, xo vols dir que ja em coneixes????
tant fàcil ha resultat!!!
aissssssshhhhhhhhhhhhh, caxis la mar!!!

una abraçada!!!
annna:)

annna ha dit...

Hola wapíssima, avui stava al dentista...lloc lleig...x star, la volia anar a veure abans d'anar-hi xo se m'ha fet tard!!!

Gràcies per l'ajuda tècnica, xo té els seus ets i uts, eh....bufff, ja em començava a desesperar...xo vaig respirar fons unes quantes vegades i vaig dir: tu pots, i al final gràcies a les teves indicacions me'n vaig sortir, ara a veure el proper dia, je je je je!

un petonàs!!!!!!

annna ha dit...

AAAAaaaaiiii! Joan, ja fot tant de temps q no vaig de festa que no sabré ni com es fa...ara que si t'he de ser sincera les meves hores de festa, les vaig exhaurir ja fa uns temps, n'he gastat un munt, un munt molt gros!!!! potser x això ara no em ve d'aki!!!!!!
xo mai se sap!!!!

Thanks pel comment de la musiqueta, ja et dic és mèrit de l'anna que em va donar un cop de mà!!

joan ha dit...

Anna no et conec no tinc aquet gust de sabé com ets, però en sembla que no m’has llegit be, en el meu escric el “ja et conec”, vol dir lo positiu que treus d’una persona quant et fa mal ho et decep
Com que segur que aniràs a veure el Braça, que les circumstancies et siguin propicies per celebrar-ho a base de bien.
Una abraçada.
Joan :-))

annna ha dit...

A veure, no sé si aniré enlloc, soc aixi de que ni paro-ni-disparo!!!!! el sofà i meua casa em tiben molt!!!
xo si vaig a algun lloc mho passaré wwwwaaaaaaaaaauuuuuu, m'agrada el futbol, x força: he treballat sempre amb nois, homens, homenets i projectes de piltrafilles-home, amb lo qual no em va tocar cap més remei que agradarme lo furbo, la F1, i NBA xo això ja venia amb mi!!!!
I tu per on seras que ens dius que ho passem bé?
Que no el podràs veure x curro, o algo semblant?

Segur q trobs la manera de veure'l o sentir-lo...je je je!

Anònim ha dit...

Vostè té certament algunes de les opinions i punts de vista agradables. El teu bloc ofereix una mirada fresca a la matèria.