Moments del meu petit Món! annna

dijous, 11 de juny del 2009

BARREJA, OS ESTIC CONFONENT, EH!!

Sergio Davanno, canvas, on acrilic. " New Planet" participa a 53 Biennale Vennize 2009
Hi, avui us lio i fins i tot jo quasi m'he liat....je je je:
Si, prodira ser LA BARREJA TÍPICA DE LA NOSTRA PATUM: aquella que a l'endemà i l'altra... encara la recordes perfectament i ni tant sols goses acostar-te a la olor típica buffff...., que fà.
Jo personalment i tot i ser berguedana, preferiexo "sa pomada" no deixa tants "greuges", o és que potser els pàeixes i sues més, deus ser aixo..." , al bar la Ginesta d'aki Berga en podeu trobar, jijijiji.....

Avui la meua intenció és, o potser ha estat casualiat, o, destÍ o memòria de peixeit meva, que haviat serà mítica....
Us havia comentat que anava de viatge...si, si anava... xo jo tota decidia i davant el mostrado d'embarg, el mestre em diu: (amb dNI caducat far quatre anys i és clar em van dir ahir nIt): "egcuxe xicha, aonde va urte...xq con ezte deni no pue pa zer, aze un siglo q ta caudao mi niña, q no se lo mira ute nunca????" jo aki, em vai: primer quedar muda: segon , vaig pensar ets imèbecil, segon, quantes cabronnades et passen et passe aanna!!!, ja deixo de contar.... i fialment, em reindeixo, xq un cop ja em va passar a Amseterdam i vaig fer servir els meus "encantos" i varem passar i aki ja vaig veuer q ni encantos ni òsties!!!! CAP A CASA UNA ALTRA VEGADA..... NOOOOOOOOOOOO!!!!! vaig començar a buscar el mòvil, trukdesals coleges de girona i a fer uns mokitos: taja monumental de 1º!!!!
articipant a la 53 Biennale a Vennezia 2009
Bé aquest tema no entrava avui, ja em fot vergonya i tot: el que m'ha fet pensar una miqueta en la meva manera de ser, de no ser, d'impulsiva,de "fresca" de despreocupada", xo vulnerable i pòques persones arriben al fons de la qëstio estava escoltant una cançço de Luz Casal, ja us el penjaré aki al costadet, un troç només ja en vaig quedar farta de fer transpcripcions a la meva époc de "saltamontes", i "aguanta farolas" el què si que voldria aue quedés clar que quasibé mai SOM EL QUE SEMBLEM , D'AKI BÉ EL MEU CONCEPTE DE BARREJA, MÉS AVIAT PODIA HAVER -NE DIT MALA IMPRESSIO D'ENTRDA...

I QUASIBÉ MAI ATCUEM AMB FUNCIÓ DEL QUE SÓM,o s'espera que hem d'actuar.... sempre hi han alguns un condicionants que en ens afebleixen i fins que no el trobes, i li trobes l'interrutor por on/off, bueeeeenooooo.!!!! En passen de coses, oportunitas, gent, fets, disgustos, malentsos, benentesos que no ho son, i pelicules semblans als dl woody allen, un cop l'has trobat, vol dir q ja t'has trobat tu :BIEN!

ARA EXLICAELS-HI A LA RESTA AQUET CANVI, aquesta barreja mental que tenen feta de tu i que és clar, moltes vegades és més fàcil; vaaaaaaaah si`està `pirada home, deixa-la star,.....
deixa,va !!!! PARA-THI DEU MINTURS A OBSERRBAR IGUAL VEUS QUELCOM DIFERENT, JO ARA HO FAIG...

Potser que no vulguis a ningu "pirat", que és un concepte que es fa còrrer molt facilmnt i ja m'agradaria veure el rerefons dels tants per cents, je je je je je,d'aqkts que es pensen que NO ESTAN PIRATS...JEJEJEJE BUFFFF...!!!!!! de mi és la descipciós més habitual, curta, poc rumiada i menys encertada!!!!! Però tambés he de dir que m'encanta que la gent q no té ni folla de com sóc la tingui, no saben el qupe es perden, sino perden 2min. en mirar una miketa .
D' AKI BÉ LA BARREJA...QUE SI NO ENS PAREM DEU MINUTETS A MIRAR-NOS HO D'ALGUNA MANERA, PASSES DE LLARG, I ELS ALTRES TAMBÉ I JA S'A FET UNA BARREJA AMB MAL REGUST, GRRRRRR ,ECCCSSSS

PERQUÈ JO TAMBÉ HO FAIG, ARA EH!!!!

NO PENSEU QUE JO ARA VINC AKI QUE MONJA A VENDRE BIBLIES...NO, NO, TAMBÉ EN CALVO ALGUNA DE TANT EN TANT I ME LA HE D'EMEPASSAR FINS VAIG, XO HO FAIG SENSE CAP PRBOPBLEMA SI M'E EQUIVOCAP PER A BÉ, I A GUST A MES!!!!






LUZ CASAL: " SE FELIZ" ( no he trobat el que volia posar-vos)
anava de que oferim una imatgte i després de tractar-nos re-
resulta que no té res a veure amb ella. Peò tb és bona.
i a sobre el resulat és molt millor del que realment estem oferint,
al "públic", i si a sobre se'ns en va de les mans és perquès estem

perduts sense "tu", aquest "tu" jo l'aplico, no nómèsa un parella,
marit, sinó amic, feina, germà, parella si, tb pq no, etc....
en resum, lo millor de lo pitjor...ens ho poden fer treure qualsevol,

no tant sols nosaltres SOM AIXÍ DE MENA!

Ho he substituït per aquesta xq s'ha de lluitar SEMRPE PER SER
FELIÇ, A CONTRACORRENT, A PESAR DEL QEU PENSIN,
ESPERIN, VULGUIN DEMANIN, EXIGEIXIN O PENSIN DE TU!!


MOLT BONA PATUM!!!!!

Apali, per avui prou que esteu molt castigats de la Patum
i no dormir, i no mejar alhora i nens, i bla, bla, bla....
demà serà una altre dia....nanit estimadets i estimadetes!
.

annna:)) desde Barri la Creu i Venezia 53 Biennale... d'aki dos anys, i tornaran a ser, o bé fins el novembre, mira si té facil solució... EM SE SER FELIÇOS!

PTONAÇOS! SOCIS

.

-

2 comentaris:

joan ha dit...

Qui te DRET a pensar sobre tu? Qui te DRET a esperar alguna cosa, volgué o demanar ??.

Nomes es pot tenir DRET si s’ha donat alguna cosa abans.

Joan ;-))

annna ha dit...

Tens raó Joan, ay, en primer lloc bon dia!!!!
doncs, si tens raó, el què passa q suposo q ens exigim massa i quan t'adones d'això ha passat temps, xo en realitat ningú té dret a demanar-te res x obligació, ningú! tu dones, ofereixes, regales, entregues... la resta , bé la resta són suposicions!
molt bona setmana!!!
una abraçada!