Moments del meu petit Món! annna

diumenge, 7 de juny del 2009

MÚSICA, MÙSICA, MÚSIC, MUSICIEN.... MORE MUSIQUE!







Els Chemical Brothers, a cada trebal que llancen al mercat pots estar amb la boca obera una quart d'hora refent-te del què estas veient, xw com que no saps mai per ón et sortiràn doncs has de fer exercicis de respiració abans de verue el què ens hauàn editat des de peixets de colors que canten, que és l'últim fin sun q estàn en un via de tren i van veient passar trens i se sent la seua música de fons i des que comença fins que acaba no varia res: canço de Chemicals i vies amb trens que van i venen... i el qu em dec haver perdut entre el temps que no els he anat seguint!!!






BJORK:"AL IS FULL OF LOVE".
Jo ja ho voldria, xo lamentablement no és així, és un anhel de Bjork que sempre ens sorprèn amb vídeos extraordinaris, futuristes, o no, alarmistes, suaus-hards-, també molt cools, swetes, enigmàtics i amazings... depend de la cançó ...però sempre amb un rerafons de calma o new age...voldria penar jo! amb aquesta veu tant calmada, tant tranquila que et va enfonsant en un món de pau, de tranquilitat i al final et quedes "out", encar que no vulguis! GÈNIA

Els reis dels hard, heavy de tota una dècada o dues...o....millor deixem-ho...






AC/DC:
EN HONOR DE TOTS ELS JOVES, GRANS, MIG GRANS , MI TOTS, TOTS QUE

HAN ANAT AL CONCERT I HAN FLIPAT AMB AQUETS JOVENETES DE 500 ANYS
QUE PORTEN TANT MARXA I ROCK AL COS COM ELS DE 20 O MÉS, FELICITATS

ESPEREM QUE HAGIU DISFRUTAT!




UN: N0 COMMENTS, No COMMENTS, la GRAN DAMA DE LA CANÇO,

INDISTCUTIBLE UNA ICONA,,, UN MITE, UNA VEU NEGRE, UNA VEU MEMORALBE, una mica d'humor
per varia i no ens posem seriosos amb aqt canço que segur q ens aporta a tots moments ....moments!!!!!
NINA SIMONE SUPER... GRAN





GREEN DAY, no podia faltar... canya, desfogar-te, alliberar-te de
l'angoixa que se t'acumula cada dia, dia rere dia... i quan h
cabat el concertillo ETS UNA PERSONA NOVA, PESES MENYS
I ETS MÉS FELIÇ PERQUE TOTA LA MERDA S'HA QUEDA'T DINS:

MÉS O MENYS COM UN SALT DE PLENS.......







THE TEAM:

SORRY, NO PODIA FALTAR...OBAMA I BRUCE, THE TEAM

NOMÉS I ÚNICAMEN ESPERO QUE NO ENS DECEPCIONIN

COM FAN TOTS ELS POLÍTICS...ESPERO LO UTOPIC, HO SÉ!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Reina, que musical que estàs!
Jejeje... ja està be, ja!
Ja friso per llegir el teu Post post-viatge (una mica redundant, ja ho sé, jiji); fes un munt de fotos, de la Bienale està be, però moltes moltes de la cittá di canali i els seus gondoleros, jeje, que al final acostuma a ser el mes interessant, jeje!
Bon viatge i ens veiem a la tornada... amb un Indi+Mire per explicar-nos'ho poder??
Un petonarro!

Tonina ha dit...

molta musica, sí. Què és això de Venècia? o sigui que te'n vas i no ho dius? Ja ens ho contaras tot, oi? Bon viatge.

GEMMA ha dit...

Hola Anna! De totes les propostes em quedo amb Nina Simone, després vindria en Bruce i seguidament la Byork... dels demés en puc prescindir. Petons!

annna ha dit...

Tonina, sort que tot i q soc boques.... vaig arribar just fins la prota d'embarc: DNI CADUCAT....grrrr,pataleta, i quan em va haver passat tota la tonteria,MEVA xq no té la culpa ningú més miro,l'agenda i me'n vaig de copes a girona i uns mojitos ho van solucionar tot, vaig pensar que per algun motiu bavia de ser, i que fins el novembre tinc temps d'anahi!!!!!!

ptontents, ni se m'hagues ocorregut anahi sense dir-ho, anva amb e pc sota el braç, je, je,je soc adict!!!!
pto!

annna ha dit...

Gemmma, hemos dado en el clavo...xo com soc molt democràtic i vodria tenir més o menys tothom mig content...cosa quasibé impensable....
Jo BRUCE FINS LA MORT, en LENI AL darrera, la Nina, forma part del meu estimat passa,junt amb la meu mare i la bjork, potse la que menys em tiba...algo, a estones determinades...bé, anem bé almenyes en això ens avenim, que és un què!!!
un petonàs

annna ha dit...

I A l'Anna ja li explicaré les aventures i desventures aqt dbte a ca la Mire, en el pase de la patum que li toca a ca seua...., bé si podem lligar una frase rere l'altre...je je je,
adeu estimadetes!!!
un petonas!