Moments del meu petit Món! annna

dissabte, 6 de juny del 2009

UNA COSA NOVA, AVUI, I DIFERENT!! BÉ...




Quina canya de cançó eh!, envanescence i linkin park, hard...potser per l'hora una mika...xoper variar avui tornarem a contar ovelletes...de tots colors... i això que tinc temes pendents:
un viatge a Venezia, a la Biennale...(no sé si m'acolloniré...) que s'escau per Patum..., tot seguit un a Portugal, a Madeira, concretament a Funchal x fer un curs de parapent que tinc pendent fa dos anys i al pas que vaig potser serant tres anys, xq els euros a casa meva no creixen com les plantes, xo quan és qüestió de voler, ja t'espaviles, d'una manera o altra... un altra tema pendent són aquests maleíts espais que em queden quan els surt dels c*** i a su "su libre albedrio" sense cap mena de control ni ordre, ni res, l'anna se'n fot, però és que és ben bé així. aaaaiixxxxxxxx!!

"Blody Mary" autora: Maryselisia Meunier-Leleu té obres precioses

Un altra, aquest si que m'he de mentalitzar,pereparari organitzar en plan trotamundos i deixar les coses aki ben claretes xq si aconsegueixo fer-lo serà per força temps i voltant bastant, per Argentina, el camp base Buenos Aires, xo nomé això, el camp base, la resta patejar de dalt a baix tot el país, i és força gran, bastant gran i preciós per cert!!!! seran com a mínim uns sis mesos, fins a un any, que estaré fent alguna activitat allà xo no fixe, i voltar molt, que és de la manera que s'aprèn molt i de la manera més " a pèl".

Ara en aquest final de curs per les mames que han tingut nens, per les amigues que han tingut operacions varies, i els han partit la temporada per la meitat m'ha fer reaccionar tant i tant de cop que he pensat: s'ha acabat mirar-te el melic, d'acord que necessitava un temps per retrobar-me, recuperar energia, bateries, tornar a ser l'anna, xo he descobert que sóc una anna diferent, com moltes que hi ha hagut al llarg de la meva vida i gràcies a això, ara penco i cada dia,cada dia, amb ganes o sense, xq avui o ahir concretament no eren dies precisament per llançar coets, xo jo deespertador, bé no en necessito jo de despertador, dutxa, diari, esmorzar, gestions a berga, caminadeta, curta o menys, ha plogut, quin gust!!!!! xo per sobre de tot les rutines.

Avui l'he trencat, he anat a inauguar el piset d'una friend que s'ha independitzat, estic contenta, molt,! ha anat dos pisos més amunt de casa seu, xo ho ha fet molt bé, és just casa seva i els seus pares ho respecten per sobre de tot, no fan incursions de cap mena, i li ha quedat un pis tal i com és ella..., el racó kitch total, i la resta de pis totalment new age, blanc, clar, obert, lluminiós, espaiós...molt bé i el dinar, l'he fet jo...je je je....xo això ja forma part dels tractes que tenim ella i jo...ja fa anys que ens coneixem....més endavant ja ho farà ella!!!! avui era per practicar...i ensenyar i així ha esat, preciós i els quadres, xq és pintora-no consagrada, enkra!!!! tots preciosos, bé jo els seus els trobo tots macos, excepte alguna bestiesa que fa quan perd l'oremus, la resta és tot molt delicat, molt lleuger i molt eteri i sobre tot de gran format que m'encanten....



El missatge: clar, oi!
Doncs d'això es tracta, sigui com sigui, amb els recursos que tinguem a mà...buscar-los i fa temps que ho faig i dona resultat...xo costa, eh!!! de veritat! xo a seguir...
No comment, ell ja ho diu l'autor: Claudo Kalan, fa coses totalment futuristes i especials

Us deixo, és tard, ja toca anar a dormir per alguns...els altres fem...hauriem de fer més ja arribarà, no patiu i potser llavors el level baixarà en picat en qüestió de segons, en relació a les joies que us penjo de tant en tant...xo de tot hi ha...x apendre, per axiò estem.


Nanit, estimadets/estimadetes.



annna:)




.

9 comentaris:

joan ha dit...

Hola anna, ets molt valenta yeyeyees, hi vols fer moltes coses ok, això esta molt i molt be però coi perquè no començas que aquet pas els avions es rovellaran  , alè pit i collons, perquè has d’omplir els teus anys de vida i no la teva vida d’anys; Ja una cosa invariable que cap viatge costa per qui diu adéu des de casa.

Una Abraçada i bon fi de 7mana.

Joan :-))

annna ha dit...

Uyyy, em dius que xerro molt i no faig res....noooo,que estem a dia 6 i només me'n falten 4, estic fent deures a tope, tb deures de guia turístiqua guiri a tope, uns encàrrecs solucionats abans del dia 10 i aquest a la tarda, go out!! bye bye, això amb el portàtil,he per no perdre pistonada!!!
encara no has vist que sóc molt exagera parlant i dient coses...dic, dic, parlo, parlo, xo al final sempre faig algo, del que he dit, potser no tant "gran", xo algo sempre!!!!

annna:

annna ha dit...

AAAAiiiiiiiii,

molt bon weekend!!!
i que no plogui ni faci vent, que és un rollo, puteja molt a espais!!! i no fan calreons i a casa meva fa molt vent i em fa por!!!

annna::)

joan ha dit...

“No se si puteja i no fan calerons” fa dues setmanes hi havia un cel força negra i una furgo blava plena de gent (tu ja saps quina) pujava a la Figuerassa, i jo també però amb bici (per variar), com es normal no van volar però els tiquets si que els van cobrar, així que si no hi ha calers se n’inventen (de moment).

Molt bon cap de setmana

Joan. :-))

annna ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
annna ha dit...

Per ser q no ens coneixes i no vas ni vens saps moltes coses eh xicotet, em posaré a fer la meua ex-feina i et pillaré ràpid, xo és que em fa mandra!!! ja ja ja!


annna:
una agraçada!

annna ha dit...

ja fa temps que mhe desvinculat dels mangoneos del sector blau, xq em posaven una mica nerviosa, ara hi vaig cada dia a fer el kfe, xo al bar o al restaurant, a més a l'alre sector, crec q sóx persona-non-grata, diguessim com un gra al cul. i ja paro perque no mereixen perdre més el temps parlant de gent que no son ni "gent"!!!!!!!!
allà hi ha una altra escala de valors que no coincideix amb la meva, x tant, AIRE...!!!! no malgasto energies,jo,si puc!!!

nanit!!! que vagi molt bé joan!!!

joan ha dit...

Es fàcil esta d’acord amb tu en aquet tema anna.

Bona setmana

Joan :-))

annna ha dit...

Joan,
doncs, em va tardar entendre-ho...
amb la intenció de voler agradar a tothom GRAN ERROR QUE cometem a vegades els mortals... sort que al final he evolucionat i al qui li agradi bé i al qui no, no passa rés, hi ha d'haber gustos per a tot, això si x mi la sinceriat i lleialtat estàn per sobre de moltes coses...

i per altres no...

annna:)