Moments del meu petit Món! annna

dimecres, 15 de juliol del 2009

D'AKI CAP ALLÀ, I AIXÍ UN MUNT D'ANYS...

Cel, cel, cel des de casa....

Si, si...quants? doncs uns quinze o setze ja... vivint tres, quatre o cinc anys en cada lloc, en cada poble, Ripoll, Roses, Girona, Llançà, Figueres, Cadaqués...on més...deixeu-m'he pensar...a Girona altra vegada, i llavors de dret a La Seu d'Urgell, quin flash i que durillo al principi...després a Bellver de Cerdanya, per no fer el canvi a pagés lleidatà tan dur i poc acceptat pels conciutadans, al final torno a La Seu d'Urgell, uns cinc o sis anys...al final amb amics i tot, entre els "bons" i els "dolents" q es diu aviat això, q els comentin lo mateix als q hi ha ara x allà...!!!

Girona, temps de les flors

Us estic parlant només de l'època de mosso, ens tenien que pagar per kilòmetres, xq tot i vivint en aquets llocs, arribavem al mati i agafaben e cotxe i a córrer, Vielha, Tremp, Igualdad, Vic, Manresa, BArcelona, Sabadell...i dels que m'oblido nois...sembla mentida, no és broma lo de cobrar per kilometres fets...quin irnonia staria forrada, xq com que no era la més estimada del cos sempre acabava a la quinta òstia amb el cas més rocambolesc i kafkià que us pogueu imaginar...déu quan hi penso!!!!

Jo sempre duia una bossa amb dues mudes de roba al cotxe, xq no sabia mai on dormiria, això ja quan treballaba en un grup més especialitzat, eh i molt, xq es passava el dia fent hores i hores i més hores tot plegat x mariconades....si tenim en comte els resulatats obtinguts amb els recursos dedicats! Per aqt motiu em poden fulminar, ja us dic q sóc, era i seré l'ovella negre, això si alhora de currar, l'Anna la primera....quines coses té la vida eh!!!!

Òndia com he vingut a parlar d'això, si per mi és tema totalment tabú, fins fa quatre dies, incapaç d'afrontar-ho sense que se'm recargoles l'estòmac i em vinguessin arcades...??? comença ser hora? no ho crec, no estic preparada encara, segur!!!

CHillida, LeKu o El Peine de los Vientos o el q vulgueu és tot fantàstic...

El cas només és que estic enmig d'un altra trasllat, tònica general a la meva santa vida: tenia q haver comprat una California (com tots esl que etant sempre viatjant per aqts monts de déu) sortint de l'Escola i m'hagués estalviat moltes coses, ja m'ho van dir, ja!!!!

Ara, me'n vaig d'un lloc rústic, barriada, relativament tranquil, xo en el fons gens, galls q canten fora d'hora, nens amb escopetes que t'empaiten a tu, als gats, als gossos, camions a totes hores que entren i surten dels garatgos de sota casa, els veïns que tenen el barri com a casa seua, tot i que a mi m'han tractat bé, xo ni serveis, ni botigues, ni diari, ni llet, ni pa, ni cap mena de res...dissabtes els paramotors dels colll... alhora bona q podies dormir: mati i migdiada...i, la casa de pagès camuflada amb porcs, ànecs, gallines, galls, i demès amb els consequent aldarull, voslatres us imagineu??????? i la oloreta ...ecssss
al final m'he rendit: x a tot cotxe, per tot has d'agafar el cotxe i fer els km. fins a Berga o Avià: me n'he cansat, i m'he trobat sola.

Menorca, crec q una platja de guiris feia d'acompanyant....xo fantàstica igualment,

Ara seré al centre, tb soroll, xo ja hi vinc preparda i entrenada, el diari, la llet, les suquet de taronja, la botiga, el viedo, el parc,molt a prop el gimnàs, gent, cinema, i penso quan tardaré a trobar l'inconvenient de torn??? no n'hi vull trobar, cap, tindre ma germanes a la vora, i em sento molt més acompanyada, i amics també, més reconfortada, ens fem grans, eh, je je je!!!!

Això si, renúncio a unes vistes de....impreeeeeeessssionants a una vista d'un carrer! TOT TÉ UN PREU EN AQTA VIDA....la qüetió és saber si et compensa i ja està!

A mi si, xq si sortia a la terrassa servia de blanc als nens del barri amb les seves maleides escopetes...aixi què, sé q algun dia ho trobaré a faltar, doncs llavors agafaré el cotexe i me n'aniré a la segon a passar una tarda i gaudir-la de veritat!.

SÓC NÒMADA AMICS, FINS QUE ES DEMOSTRI EL CONTRARI , SÓC NÒMADA O FINS QUE ALGO O ALGÚ EM LLIGUI O EM TROBI LES ARRELS QUE FA TEMPS QUE BUSCO!

Bona nit friends, als sportmans molta canya per continuar amb els vostres hard trainers, als manetes, molta imaginació per continuar amb els treballs que feu, als que sou com jo....molta paciència,molta i als que sou millor felicitats!
una musik d'en Jamiroquai, Virtual Insanity, q m'agrada molt:



Bonanit i una abraçada a tots/ i totes les que passeu per aki!
Gràcies i una megabraçada!
annna:)xD

.

7 comentaris:

Tessa ha dit...

Bona nit anna!

Passo cada dia pel teu blog encara que mai deixo comentaris perquè em costa escriure i sempre trobo que tinc dificultat per expressar allò que sento i vull dir, però avui no puc passar sense dir res.

Penso que et tens en molt poca autoestima i no sé perquè. No pot ser que siguis l'ovella negra enlloc. Això tu montes tu i et vas castigant tu mateixa. A mi em sembles una noia encantadora i amb molts valors. Pel que he anat llegint ets amiga dels teus amics, acceptes la critica, t'agrada millorar les coses, ets treballadora, simpàtica i amb sentit de l'humor.

En el teu post parles dels qui son millor que tu. anna, ningú és millor ni pitjor que tu. Nomès som differents, però tots tenim alguna qualitat i tu també. En tens moltes!!!

No em puc imaginar lo dur que deu ser la vida nòmada, jo m'he passat la vida tancada en un establiment des que em llevo fins que me'n vaig a dormir, però si es que no pots canviar de feina perque no intentes trobar.li algun atractiu.
Segur que ho aconsegueixes! Una actitud positiva pot ajudar tant!
Espero que en aquest nou trasllat, puguis formar les arrels que busques! Anim!

M'agrada molt el teu blog i m'encanta la cita d'art del dia i la pintura. Espero que encara que t'envagis no deixis d'escriure.

Pel que necesitis pots comptar amb mi.

Un petó molt fort

;-D Tessa

joan ha dit...

M’agraden les escultures que pentinen el vent del Chillida, però, el pentinen?, o be el filtren?, a lo millor nomes deixen entrar el vent mes pur, en definitiva tu crec que has fet lo mateix, has anat pentinat filtren i sense voler has fet lo que has volgut, si estaves en un grup especialitzat es perquè tu volies i valies millor dit encara vals, es adir tenies interès per la teva feina, no eres d’els típics que conten les hores que li falten per plegar i fen crucigrames amb el calendari amb els ponts i festes...........................
Jo personalment al barri teua actual no i tinc un bon record, un dia fen parapent amb una noia de Cerdanyola varem sortir de la 1ª Maria, quant feia uns minuts que volàvem ella no se perquè sen va anar al polígon al passar per davant de teu barri va caure a plom i la va palmar, imaginat al meu lloc, jo encara enlaira i d’espectador, sense dir res a ningú vaig continuar volant a Organyà.

Com molt be diu la Tessa, ets amiga dels teus amics, acceptes la critica, t'agrada millorar les coses, ets treballadora, simpàtica i amb sentit de l'humor; Encara que de vegades sospito que portes una mica de mala llet....jejejejee

Molt bon dia

;-))) Joan

joan ha dit...

Ah¡¡¡¡¡¡¡¡, me n’oblidava no hi ha millors ni pitjors , tothom es únic i diferent (qui no te un all te una ceba)

Anònim ha dit...

Anneta, reina....t'ha quedat clar el que opinen de tu i només pel que han llegit???
A veure si ens fas cas d'una punyetera vegada i t'ho comences a creure tu també!!!!
Que no veus que els tres som molt savis?? Doncs apa, a creure s'ha dit!!!
Autoestima amunt, ànims amunt i seguretat fiançada.
Com em deia sempre el meu pare quan anàvem a expos: "no es pot dir mai que un quadre és dolent, si de cas digues que A TU no t'agrada, ja que... qui posa les directrius del que és bo i del que no?"
Doncs el mateix a la vida, qui diu que una manera de viure és la bona i que una altre és la dolenta (mentre no perjudiquis a ningú, està clar!)?? Simplement que hi ha gent a qui la manera de viure dels demès no agrada tant, o els fa por o els crea inseguretat... i a la vegada confonen l'estimació que et puguin o no tenir amb el dret a jutjar, però res mes.
Si tu fossis d'una altre manera segurament també ho podries fer ja que segur que hi ha maneres de viure amb les que tu no convergeixes, però com que gràcies a Déu ets com ets, la tolerància domina i simplement t'és igual i respectes a cadascú... no et diu res això?
Vinga, que estarem a un tiro de piedra i, si o si, et passaré a buscar per fer de peix... ara no et podràs escapar, jeje, sereu veïnes amb la meva sogra i et veuré dinar quan vagi per allí, jijiji!!

Tessa, m'encanta la foto de perfil que t'has col·locat...quina monada!!

GEMMA ha dit...

Per tu Anna, que crec que ets una tia collunuda!!

Per cert no aniré avui a VOILÀ, però m'he apuntat perquè m'enviin el que fan i per rant un dia o altre hi aniré, sobretot si fan jazz o blues... mmm...

Petons des d'on siguis

Tessa ha dit...

Gràcies Anna!!!

És que m'encanten els gossos!!! Bé, la gran majoria d'animalons, escepte els coloms que son com rates urbanes!

Que tinguis/ tingueu un bon dia!

Tessa ;-D

annna ha dit...

A tots:
no tinc rés més q dir-vos q gràcies!
xq ara mateix és el que em ve... i x mi té un ENORME valor que persones com vosaltres m'escrigueu aquestes paraules, ara mateix molt encoratjadores pel moment en que em trobo!!!
GRÀCIES A TOTS, inclosa la mala llet q a vegades es diu q tinc... això passa quan se'm busca...o quan em defenso, inconscienment!!!

una abraçada gegant i un petó, de nou un agraïment!