Moments del meu petit Món! annna

divendres, 17 de juliol del 2009

RECONEIXEMENTS, ALS Q T'ESTIMEN!

Molt bona nit a tots,

A tu també Joan, q dius q et sembla q tinc mala llet..., això m'ho has d'explicar bé alguna estoneta, xq vol dir que em coneixes,o m has conegut en alguna etapa de la meva vida més "guerrillera" i arrel del comment dedueïxo que prové d'spais, x allà tinc fama d"'aranya"...segons alguns, altres m'estimen...m'hauràs d'explicar bé, jejejee!!!!
També et dic que quasibé tothom té una mica de mala llet...el què passa és que la porten bé, per circumstàncies, i no se'ls fa tan evident.
Jo tinc un caràcter "fort", x lo bo i per lo dolent! això si, és bò xq igual que ve se'n va i és un descans, sóc àries!!!! molt soroll i poques nous, gent!!!!



.
Avui ha estat un dia, tb "apretat",ha estat molt millor gràcies a vosaltres, pels vostres comments d'ahir, reconfortants, i resulta que encara tinc més persones que m'estimen i es recorden de mi quan creuen q estic passant moments durs o pesats i llavors fan acte de presència, i avui ha esat així, GRÀCIES AMIGUES!!!! i per la vostra intució més que rés...ha estat proverbial!!!!!

En Marc i l'Alex, q han estat malaltets, no recordem moltes coses importants quan ens mirem el melic!!!!
.
Demà em traure els trastos de sobre, llavors vindrà endreçar, xo això ja no m'amoïna gaire...si us he de ser sincera...m'he engreixat i la roba no em va bé, x tant entre la q no trobaré i la que no m''anirà bé...je je je no cal q m'estressi gaire amb l'endreça...
Això sí! de tots els coi de pisos q he vist és el que està en plan més bàsic, vamos en plan homeless quasibé...de hippy més aviat, a la meva edat i jo que no en sóc oficialment!!! xo bé ja hi he passat x aki, i serà una temporada d'anar afegint trasto rere trasto a casa, una altra vegada, això que no m'agraden els mobles. Bàsicament, xq els que m'agraden són de "high desingn" i pedigrí i com que ni puc ni vull permetre-mho, doncs recorro al minimalisme...i alhora de treure la pols també s'agraeix!
Ara ja s'haura acabat atabalar amb el recorregut per tot Catalunya, eiiiii Tarragona no!!!!! per plaer si, xo per curro no,tu!!!! això q ja em veia "castigada a Tortosa" per bona mmee i calladeta i obedient i motivada i bla, bla, bla, resumint: per no llepar el cul i fer el que volen en contra del que tu creus, penses i estas convençuda que no pots traspassar la ratlla q separa la legalitat de la corrupció. Això m'ha ajuda a creure una mik més en mi, en la mena honradesa i en la seva por, cobardia i poca valentida, xo és clar són majoria: un mur enorme. I els murs sempre s'han de rodejar, mai s'han de tirar terrar a base de cop de caps com baix fer jo durant uns temps molt llarg...molt llarg, fins que me'n vaig donar comte...i així he acabat, je je je je : IN EXTREMIS, bé ara ja no tant....

La Julieta Venegas...la vaig descobrir en un viatge...meravellós,ja fa molt temps, llavors tenia que haver reunit valor necessari per fer tot el què pensava fer...encara estic pensant...no s'ha de pensar tant i actuar.... Ah!!! i m'encanten els seus clips, són tope originals!




Òndia quin convinat, ja tens raó Anna q sóc imprevisible, xo és que tenia ganes de parlar-vos, i no d'un tema en concret, xq un trasllat no és massa interssant que diguem, vaknces no en toquen ara, aventures sentimentals, menys, converses personals us aborriria, i a final resulta ser un mix de tot...SANTA RAO ANNA, SOC IMPREVISIBLE...
Ara estic contenta xq tinc la piscina a "tiro de piedra", ni cotxe hauré d'afagar, bieeennnnnn!!!!! i ja et dic jo que hi aniré, amb tu, amb mi conmigo misma o com sigui, way, eh!!!!! i el super, i el video, i el diari, i el cafe amb llet i diari del mati, i ....un munt de coses sense haver d'agafar cotxe i sense galls fora d'hora, ohhhhhh la óstia de bé!!!!! ja veurem la sorpreseta, q tot en té, xq cal pagar per tot, és lo que hi ha.
Ja no m'enrollo més que us foto un pal impressionant... i sort que havia de ser de manualitats....s'han fos, desaparegut, en la immesitat de la meva ment!!!! xo ja tornaran, amb la calma com diuen a Menorca, amb la calma!!!!
Títol escaient: Close to Heaven.... ( I hoooopeeeeeeee!!!!)
Potser una mik massa tecno....ja sabeu q sóc...amb la musiketa...de gustos "open", la StoneBridge!


Ja ens anirem trobant per aki, ok!
Q tingueu molt bon dia, molt bon dia!
una abraçada,
annna:)
Ja és tard, i us deixo, demà vaig d'hora!
.

4 comentaris:

joan ha dit...

Anna guapa espero que tinguis un bon dia; Ja t’ho vaig dir un cop, tu i jo no ens coneixem personalment, a lo millor varem coincidir a spais, a lo millor,al bar o no se, perquè era un lloc que no amb convidava a ser excessivament extravertit però el meu pas per allà va ser molt de llampec, no m’agradava (no cal entrar en detalls dels que en tota seguretat coincidim) i nomes amb va faltar el mal tràngol que et vaig explicar ahir, si allà te’ns fama d’aranya segur que per a mi no ho ets, es mes allà vaig estar el temps suficient per veure que si, que hi ha “algu” que te molts problemes, aixecant-se el ego a ell mateix everyday, no??.
Tothom te, poca, o molta mala llet, però això no importa lo que importa es com es el propietari de la mala llet, normalment la gent que se li nota molt (per a mi mala llet o caràcter fort es quasi be lo mateix), no la te, a mi amb provoca molta mes desconfiança la gent que per exemple sempre esta contenta i riallera (sintom de falsedat).
Mira van ser una expressió que vaig estar a punt de no posar-la perquè amb feia por que no agafes l’aire que li volia donar, però al final la vaig possar com una gracieta, re mes.
Noia estic content perquè lleguin-te veig que ets una persona que ha après de la vida, dels murs, murs, murs ai els murs.........si jo t’expliques dels murs, uff¡¡¡¡.
Una abraçada i que tinguis o hagis tingut un bon dia, tu sols escriure tard.
;- ))) Joan

annna ha dit...

Hola Joan, m'agrada el teu escrit i és molt aclaridor.
Estem d'acord amb la majoria, x no dir amb quasibé tot del q tu m'hi dius i francament, m'alegra xq això et fa veure que fora de cercles tencats hi ha gent legal, sana i amb obertures de mires que és molt important per anar pel món!!! Si et limites a mirar només al teu costadet, probablement et perds moltes coses i a sobre n'interpretes erròniament altres.
Tens raó, si que n'hi ha que tenen més d'un problema, i a sobre que no s'ho volen creure,els carreguen als altres...ens hem de mirar al mirall més sovint.
Em sap molt greu que coincidicis allà el dia de l'accident d'aquella noia, va ser dur!!.

Avui he anat d'hora, i m'ha agradat trobar-te!
Que tinguis molt bon cap de setmana, una abraçada!!!
anna:)

Anònim ha dit...

Reina, quan tot això hagi passat ens n'anem amb la Mire a fer un Indi, ok?
Vinga, que això ja va costa avall, i... si un dia et vols acostar a Ikea avisa, m'encanten les escapades a Ikea, jejeje!
Un petó bonica, i..m'agrada veure't mes a to, m'agrada molt!!

annna ha dit...

Anna, si q toca una excurssió a Ikea, quan hagi posat i endreçat tot el que tenia a l'altra lloc...
Ja et faré un xiulet, xq a Ikea si que em perdo, més que perdrem em "desquicio", je je je!!!!!

Ens veiem, un petonàs!
Ah, queda pendent lo de l'indi, mmmmmmm!!!!

annna:) pt