Moments del meu petit Món! annna

dijous, 23 de juliol del 2009

SENSE EXCUSES: AVUI NEDAR PER PRESCRIPCIÓ!!! AMISTOSA!

Club Natació Catalunya (interiors)

La que ens agradaria tenir a casa...!


La que ens agradaria tenir a fora el jardí...!




Al final anem a la Muni, o a la d'algun càmping, o a la d'algún colega, o algún lloc que hi tenim confiança...xo el què si que tinc claríssim i per experiència que fa del temps que no hi vaig és que cal anar-hi, bé si és que t'agrada!!!. Convé anar-hi, almenys a mi, per molts motius: per alliberar-te, perquè t'agrada l'esport, per la gent que s'entrena, perquè el cos i el cervell o necessiten, perquè en surts renovat, lleuger, alliberat, net i no vull dir de brutícia,eh!!!! sino de idees, de mal rotllos, de coses a les que hi vas donant voltes i llavors cada cop s'emboliquen més...


En canvi, quan ets allà dins, si forces, et relaxes i si apretes les "revolucions" van augmentant i no tens temps de rumiar histories ni cabòries...i x això en surts alliberat!!!


Quan ets allà dins, la sensació de lleugeresa, de ingravidesa, el silenci, els soroll que fas quan entres amb els braços dins l'aigua és incomparable...i si tens la sort q no hi ha massa penya llavors ja és la ....repera!!!!


Ho havia fet, i ara no si per quins motius ho he abandonat, cosa que no pot ser de cap de les maneres xq ho necessito per anar tirant, per renovar energies, per estar en forma i per sentir-me bé amb mi mateixa i un munt de motius més que no cal que els anomeni ara mateix, potser ens allargariem... el que sí que sé, és que és un plaer i a la vegada un esforç q em fa sentir bé quan en surto. Tot i que hi ha algun dia que hi anava ben bé a fer el "préssec" i a jugar amb l'aigua, xo hi ha d'haver de tot, tampoc sóc una esportista d'èlit ni molt menys, a diferència de la majoria de persones que conec i admiro per la seva gran força de voluntat i força mental, que els fa aconseguir mèrits q x mi serien verdaders malsdecap, bufff!!!!! i és per això que els admiro.


Així doncs que demà, a una piscina o altra aniré a parar, i començarem el "tourmalet" per recuperar temps perduts i agraïr l'esforç q estan fent la gent q m'envolta en voler-me ajudar...deixar coses i sempre trobar una estoneta per fer allò que t'és bo per tu, pel teu cos i el teu caparró, tant sols una estoneta i la veritat és que tenen raó...senzillament si vols pots! es qüestió de saber dir q no de tant en tant i una mica d'organització...


.
Un clip per variar!!! de Charlotte Gainsboroug de l'últim cidi, "5:55", m'agrada... i per despedir-me,

Nanit, noctàmbuls i no tant noctàmbuls...ja ens anirem trobant pels blogs d'un o altra...

una abraçada:))annna

.

6 comentaris:

joan ha dit...

Annaaaa¡¡¡, quatre coses.

1ª si entres a casa meva tenca la porta

2ª no tiris fotos del interior i menys de les meves piscines

3ª no les tornis a penjar mai mes (ho veu tothom ...)

3ª no surtis pel jardí, coi , coi

Que vagi be. jjajaaaa
;-)) Joan

annna ha dit...

SSSSSScccccccccccchhhhhhhsssss, trankil, Joan!!!
Ja ho tindré en conte!!!!!
No solo sortir al jardinet, així com així!!!!!

Molt bon dia, Joan!!!!

Anònim ha dit...

Bon dia Anneta!
Jajajaja... m'ha agradat molt el títol del Post d'avui, molt bo!
A veure si fas cas als facultatius i no et saltes les preses, jejeje!
Un petó reina, ens veiem per l'oceà del Tossalet!

annna ha dit...

Noia,x qüestions burocràtiques i pràctiques...ejem...he anat a un "mini-llac" al final...xo cregues q ja n'he tingut ben bé prou!!!! quin sac de patates estic feta, em sembla q m'hauràs de donar peixet...això si, ja t'he dit q avui, cosa raríssima en mi he fet migdiada, després del matí actiu q he tingut, ara només he d'esperar la setmana q ve x poder-ho fe en companyia i ser constant!!!! Espero, també dormir ben plana!!!!

GEMMA ha dit...

Bones nadades Annna, i a complir el que un es proposa eh!! Jaja!!Que jo sé que és això de la piscina i deixar-ho per demà. Surts del tot renovada, això si, a mi em senta de conya! Però hauria d'anar-hi més, ens podem animar mutuament. Amb l'excusa que faig pilates... però no és el mateix, cada esport aporta lo seu.

Vinga que fa molta calor, no desisteixis! Tu pots!!

annna ha dit...

Hola Gemma, per mik q pugui la proposta seguirà en peu, a una estona o altra del dia, com q em comporta força beneficis crec que un cop ja afagar el costum serà una necessitat, de fet ja ho havia stat...espero q ho torni a ser, pel meu propi bé.
A veure si entre tots plegats no ens deixem passar de llarg, i ens escoltem les nostres escuses!

una abraçada!!!