Moments del meu petit Món! annna

dissabte, 1 d’agost del 2009

1 D'AGOST, DATA A TENIR EN COMTE!


Ei, hola a tots!
ara feia uns quants dies q no feiem rès... x aki el blog...com dic en l'encapçalament aquesta data representa molt per algunes persones:l'inici de les seves vacances.

platja de llevant, formentera


turisme cultural

El què passa és que en comencem a parlar abans....força abans, segurament xq ho necessitem i llavors bé el dia en qüestió: el dia 1, tots marxen, uns a l'estranger, altres a la montanya, molts a casa de colegues q tenen a l'estraganer (opció molt apreciada, ja que és força econòmica normalment i de pas saludes el que fa temps q no has vist!!!!)

emotions...

Altres trien turisme rural, turisme amb emocions fortes i aventures...de les que durant l'any no en poden fer sovint, i alguns que es passen l'any practicant emocions fortes i aprofiten per practicar-ne



encara més, q això ja és la....reperaaaaaaaa...!!!!!



turisme rural, té moltes opcions...

La qüestió és que tot això passa a partir del dia u d'agost, poc abans i poc després...alguns que se surten de la pràtica habitual, o potser xq a les seves feines funciona d'aquesta manera o bé ells o prefereixen així.

Jo crec q no he anat mai de vaknces a l'agost, alguna escapadeta a veure algun colega, xo lo que se'n diu hollys...mmmmmm.... no ho recordo...xo jo tenia l'opció de triar-ho, fet q hi ha molta gent q no té aquest privilegi i per això s'ha d'empassar més d'alguna cua a la ctra, aeroport, estació de tren....xo els esperen les vacances, enyorades durant tot l'any!!!!!

Bé : A TOTHOM MOLT BONES VACANCES, FINS A LA TORNADA I Q SIQUIN DISFRUTADES!!!!
una abraçada i fins aviat!
annna:))))
.


9 comentaris:

joan ha dit...

Anna a passar-ho bé. bones vacances i ha inspirar-te per les teves joies.....
Jo fins el Setembre no marxaré a algun lloc de la bola, sniff¡¡¡¡ encara.... queda¡¡¡.

Joan;-)))

annna ha dit...

Hola Joan, així stem igual!!!
Si fas alguna sortideta que ho passis molt bé!

fins aviat
annn:))

Tessa ha dit...

Hola anna!

Jo tampoc he fet mai vacances el mes d'agost però som molts els que ens hem de quedar perquè la gran majoria pugui gaudir d'unes bones vacances. Lo important és poder-ne fer, abans o desprès! Jo també faré una escapadeta cap a finals de setembre!!!! Que bé !!!!

Un petó

annna ha dit...

Joan, Tessa, ja sta bé q alguns quedem per a finals d'agost i setembre...imagineu-vos quint atapeiment tan xungo tothom a l'agost, deeeeeeeeeeeuuuuuuuu, meuuuuu!!!! ja va bé! ja va bé!

De totes maneres, que passeu molt bon estiu!

una abraçada:))

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Nois, no sé pas de que us queixeu!!
Us asseguro que el 75% del personal que fa vacances a l'Agost és perquè no tenen altre opció!
A mes... l'agost, a Berga és on millor el pots passar.
Si jo m'ho pogués triar les faria sempre entre juny, juliol i setembre!!
Vinga, que la qüestió és fer-ne, el quan és el de menys!
Un petonet a tots plegats!

annna ha dit...

Noooo, Annnna no es quiexem pas, almenys jo!!!!!
Sempre les he fet al juliol i al setembre, simplement q mires al teu voltant i hi ha com una mena de "aura" pre-vacances d'agost.
Segurament m'he expressat malament, o se m'ha entès malament...xq a l'agost, molta gent no té opció per triar i si o si les fa en aquest més, i això tampoc és massa agradable ni motivant, la veritat!!!!

Sorry pel malentès, xq a Berga és a l'agost quan s'està més tranquilet....!
:)))

Tessa ha dit...

Anna, jo tampoooooooooc em queixo!
Em quedo molt a gust treballant el mes d'agost i penso com vosaltres, que la majoria que marxa aquest mes és perquè no pot triar. Em sap greu per ells!!!

Jo me les reparteixo entre finals de juny o principi de juliol i em deixo una setmaneta a finals de setembre. És una època molt agradable per viatjar. Però que llarg que se'm fa des del setembre fins al juny següent. Per anar bé, penso que hauríem de tenir una setmaneta de descans cada dos mesos, o posats a demanar perquè no cada mes? Ens milloraría l'estres a tots jejejej !!!!

Vinga guapes que tingueu una bona setmana!

:)) Tessa

joan ha dit...

En honor a la veritat jo en faria tot l’any perquè soc un manta vocacional però no exerceixo.
Nanit
;-))) Joan