Moments del meu petit Món! annna

divendres, 23 d’octubre del 2009

UNA HORA MENYS... ^..^

















Nanoo G.
By Feisbook

Hola, hoola!

Que us en sembla d'això de l'hora menys, del rollo aquest del canvi horari? A mi no m'agrada, el dia s'escurssa de cop i desapareix la tarda, de cop i volta acabes de dinar i quasibé una estona despres ja és fosc, nosé, nosé potser m'ho miro una mica massa radical o li dono una mica massa d'importància. Però com que a l'hivern després de dinar és l'hora en què s'està bé, al solet, doncs no m'agrada que marxi tant aviat.

Ja sé que em direu que al món hi han coses més importants de què parlar: l'atur, la manca de feina per molta gent, de recursos, la fam en molts països i que fa que morin moltes persones durant un sol dia, els accidents que passen també durant un sol dia per imprudencies o per mancances que es podrien evitar i no es fa, escàndols polítics que estan veient la llum últimament i que feia temps que tothom ho sabia i molts hi anaven molt i molt bé, etc, etc. i molts etcèteres més i que en tindriem per tota la tarda.

Potser és per això que m'he decidit per un tema que afecta tota Europa, que no es canviarà de moment i que fot a molts, no mourà res i no soluciona res tampoc. En fi, en la linea del món "civilitzat" actual !!

Potser que em deidiqui a parlar/escriure del què llegeixo o de les pelis que veig que serà més "productiu", almenys més positiu i ens donarà més bones vibracions que no els temes d'actualitat, que no en donen gens de bones vibracions, per això surten als diaris i als TN, és per això que jo els diaris els començo a llegir per darrera i no pas per davant. Al darrera hi ha les noticies menys negres, i menys aborrides...

Bé, ja prou de rollo, penjaré alguna foto d'alguna coseta que he fet, fa poc i fa més xo almenys ho he fet jo que és el que comta. Espero que us agradi!!

Annna, cadena, cinta bellut, boles fusta
.
Ho deixo aquí, espero que ens anirem trobant i que anirem parlant de cosetes que és molt divertit!!
Una abraçada molt, molt forta a tots i a totes!!
annna :)) xD

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Nina, no t'hi enfadis. I l'alegria que tens al Març quan tornes a l'horari estiuenc??
Dona, ja se sap.. la meva àvia sempre deia: per lluir s'ha de patir.
Doncs apa, per gaudir de l'horari d'estiu hem de patir el d'hivern, jeje!
AH, i això sense tenir en compte que cada any diu que ens estalviem entre tots els catalans 20 milions d'€ (jo tinc la butxaca igual de buida però els haurem de creure!).
Apa, ara toca uns quants mesos d'hibernació i aviat tornarem a la disbauxa, jiji, tingues en compte que el d'hivern dura 5 mesos mentre el d'estiu en dura 7... que mes vols??
Un petó i bon finde, xulins!

annna ha dit...

Aiiii, q la meva intenció no era que quedés escrit com un "enfado"!!! i si ha stat així és que el meu subconscient més profund i llunyà m'ha traït Anna!!!
Només que com q no li trobo cap utilitat, ara potser si amb això dels 20 milions d'eurusssss !!!
Sort que m'ho has explicat, ara ja li veig alguna cosa de profit, i com molt bé dius tu sempre queden els set mesos de bonança en front dels altres cinc que no ho son tant!!

Un petonas, estimada!!!

Alex ha dit...

Dons si s´acaba la llum del dia abans i a mes es tornen llarga els dies sense tanta llum que farem, seria millor deixar-ho com esta, pero tondrem que fer cas i com diu l´anna farem hibernació , ens ho mirarem d´una altre manera pero sempre positius que quan ens donem compte ja estarem un altre cop al horari d´estiu si algo es vol es te que patir. un tonet i records

Pd: El penjoll de la foto es guapisim esta molt ben fet, ets una crack, jo vull una pulsera jeje, o si fas penjolls per homes com demano pero enorabona i seguis fent coses millors encara que aquesta que segur que seran i mes espectaculars ciao bambina

GEMMA ha dit...

Annna veig que tu també comences el diari pel darrera, somric!

La foscor d'aquesta època, una me... es tracta de posar-hi llum per no ensopir-nos.

Però les teves joies excel.lents... ja reneixes veig! Perfecte, com ha de ser.

Saps? el món dels blogs és del tot terapèutic segons com ho miris o depèn com un estigui, no et sembla, una reflexió que deixo aquí.

Petons

annna ha dit...

Hola,macos!!!
Q way que em vingui a veure tanta gent!!!
A l'Anna ja l'he respost! ja li he dit q la meva intenció no era reflectir q estava "enfadada amb el tema del canvi horari", només q no m'agrada massa!!!

Alex, si que en faig de cosetes per a homes, només que no donen tant de marge...jejeje no sé esplaiar-me massa: no els puc penjar llacets, ni altres futileses semblants xo ja hi pensaré. TU T'HO MEREIXES!
un petonàs!

Gemma, tu ets de les del diari per darrera, eh!! això ja vol dir alguna cosa.
Jo pels bars (sóc dona de café al bar, m'hi fixo!) miro qui ho fa i sempre són personetes interssants, per alguna cosa, xo interessant!
Des que he descobert el món dels blogs m'han ajudat, he après coses, descobert també moltes altres coses: llibres, pelis, receptes de cuina, llocs per visitar... i també a agafar-me les coses que em passen d'una altra manera més positivament. Així que SI, SÓN TERAPÈUTICS. Almenys per mi.
Un petónet i una abraçada, wapa!
t'espero x aki casa meva!


A tots,

Gràcies, muacs mil!!!

Eli ha dit...

Jo no acabo d'entendre això del canvi.. diuen que és per estalviar llum electrica... Vols dir??? Si a la tarda és fa fosc més rapid, hauré d'encendre el llum, no???
Jo no ho entenc, i estic desfassada!!!!

Eva ha dit...

Anna, sóc l'Eva, la del primer!! Per quan el cafè?? espero que estiguis be. Una abraçada.

annna ha dit...

Hola Somriure, encantada, Eli de que visitis casa meva!!!!
Doncs jo estic igual que tu, no entenc res d'això del canvi i de l'estalvi, he d'encendre el llum al matí i a la tarda....i al damunt vaig ben descontrolada, encara no m'he acosutmat al canvi!!! Ens anem trobant per aki.
pt.

Eva, wuooola!!!!
El cafè??? doncs quan vulguis!! jo ara stic per aki, quedem un dia d'aquests vale!! ens fem un mensajito!!
Uixxxsss t'he d'explikr una aventureta del teu nen i un dels meus meus nebots, q una mik més i ens els canviem a la guarderia,jejejejejeje!!!!!!
molts petonets
annna

tumàs ha dit...

Jo vaig conèixer una noia que odiava les set de la tarda!

l'Tumàs ha dit...

L'Anna, la de les dues ennes, és tant positivista, tant nosé, optimista, que em recorda a mi, i clar, això em preocupa.

Anna, en Sala-Martín, aquest tarat superdotat, diu que en realitat el canvi d'horari no estavia res de res. L'estalvi real està al voltant, diu, de 3€! per persona, pro tenint en compte la quantitat de gent que arriba una hora tard a la feia el dia del canvi, i l'enorme incomoditat d'haver-se d'adaptar al nou horari, diu en Sala-martín que tot plegat és una collonada. S'ha de dir que els americans també ho fan, això de canviar el rellotge. Així que si ells ho fan... natrus tamé!

Anna, això de l'optimisme ho deia sense cap mena de sarcasme. Crec que els optimistes juguem amb avantatja perquè fingim amb més facilitat que sóm feliços. I, com deia Pessoa, la felicitat és una ficció molt agradable.