Moments del meu petit Món! annna

dimecres, 4 de novembre del 2009

L'ESPERANÇA

Kay Sekimachi, brotxe tema orgànic, metall i corall.
.
Hi,
Quatre paraules,
un escrit:

"En la profunditat de l'hivern,
per fí vaig apendre
que dins meu hi ha
un estiu invencible"

Albert Camus
Escriptor francès (1913-1960)

Mai no s'ha de perdre de vista el sol que ens dona llum a cada dia, a cada instant, a cada minut de foscor i que ens il.lumina en moments de dubte, de de deseperança i d'angoixa. Moments en què ens trobem perduts, sense camí, sense on anar i sense sortida del nostre pou. Sense aquella il.lusió que ens fa lluitar davant les adversitats que ens posen a prova tant sovint i alguna vegada ens vencen, però sempre acaba sortint la llum que ens ajuda a trobar el camí i així tirar endavant i continuar amb la nostra vida i anar-la enriquint dia a dia.


.
Una vegada més, contenta per les vostres visites a " la mirada..." i esperant que hi continueu passant!!

Fins aviat i que ho passeu bé amb les vostres coses!!
Una abraçada a tots i totes

annna;-))

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon dia reina... Que filosòficament reflexiva que estàs, no? jejeje!
M'agrada que miris endavant amb optimisme, ja tocava, és el mínim que et mereixes, un xic de llum per començar a il·luminar el camí que has decidit emprendre.
Vinga reina, desestimant una frase d'ànims nyonya i naftalinada que volia escriure, he decidit tirar pel dret i dir allò que tan be diuen a pagès (que al cap i a la fi és d'on som): "reina... PIT I COLLONS!!!"
Un petó.

annna ha dit...

Hi,
anneta em sembla que tens raó i que estic una mik massa floreta, hauré de tornar a la linea una mik més meva, més hard!!!!jejjeejeje!! així hi ha més ambient al blog!!

un petonàs
annna ;-))

Eli ha dit...

M'agrada aquest pensament, llástima que a vegades se m'oblida....
Masses vegades, crec....
Gràcies pel teu comentari, espero que passi aquest sentiment meu....
Gràcies de nou!

annna ha dit...

Somriure, sempre hi ha algún moment en què se'ns oblida a tots!! xo recorda que com acabo de viure jo, retorna la il.lusió i es torna a viure amb alegria i t'ho diu una ex-pessimista "empederrrrnida"!!!
un petonàs!
arreveure;-)