Moments del meu petit Món! annna

divendres, 27 de novembre del 2009

MÉS "GREGUERÍAS"


Agnes Dufour, Desire

Hola,
a continuació us transmeto unes cuantes paraules més de Juan Ramon de la Serna.


Unes "greguerias" recollides per Laurie-Ann Laget en un volum publicat per "La Fabrica" amb fotografies de Chema Madoz que pot estar molt bé. Recullen unes quatre-centes peces d'aquest auto
r que han estat inèdites fins el moment, i han estat entregades per la viuda a fí que puguin ser publicades ara i ser llegides pels admiradors d'aquest estil i autor.

Pestañeo: mariposeo de los ojos.


Los demàs nos ven como las màquinas
fotográficas: al revés.


El mar está lleno de escalofrios.

Nos miran las aceitunas con ojos imploradores.

Hay unos árboles buenos que nacen agachados

para que se suban los niños en ellos.

Anuncio: "se vende este chalet con luna propia".


Juan Ramon de la Serna

"Greguerías"

Laurie-Anne Laget


Jo les trobo frases encantadores algunes, tendres també, amb un gran significat utilitzant poques paraules. Altres són sarcàstiques i iròniques xo totes tenen el seu punt diferent i punyent. En una sola frase ens tramet un sentiment, una actualitat, un pensament, un estat d'ànim... m'agrada aquest estil d'escriure és breu, sintètic, auster i càustic, xo també tendre i afable en ocasions.

Nid Kelly, ceramic robots limited edition.


Espero que aquestes que he triat us agradin.



Que passeu un bon cap de setmana, fins dilluns ;-)))

annna

1 comentari:

GEMMA ha dit...

El Chema Madoz m'encanta des del dia que el vaig descobrir, ja fa anys. Poesia visual de mirada reflexiva, hi connecto, em va. Gràcies per activar-me certs records! Bon finde bonica.