Moments del meu petit Món! annna

dimecres, 18 de novembre del 2009

SÀVIES PARAULES

Cloo Potloot, "Seasons"

"MASSA ET DISPERSES"

Massa et disperses, vehement, amb fàcils

pretextos i sorpreses.
Està bé que preguntis i està bé
que no et refusis a cap llei de la crida,
però no deixis mai
que l'atzar t'arrabassi de les mans

el governall de la creixença.

Onsevulla que et trobis,

vent, pedra, mar,

sigues sempre qui ets.

I ara escolta la pluja
que bat i bat porfidiosament

l'empedrat del silenci.


Miquel Martí i Pol "Les clares paraules" 1979

Sàvies paraules les de Miquel Martí i Pol, amb aquestes ens diu que no ens desviem d'allò que som, d'allò en el què creiem,
... i jo en alguna ocasió he volgut canviar el meu caràcter, la meva personalitat i amb el temps he vist que no cal, tant sols evitar fer mal als altres, evitar fer-me mal a mi mateixa i créixer i apendre d'allò que vaig vivint i fer-ho, si és possible, de la manera més positiva i amable.

Kai Sekimachi
Espero que la setmana us estigui anat molt bé.



ens trobem per aquí. ;-))


annna.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Miquel Martí Pol, sàvia persona.
Com sempre comentem tu i jo, comença per aprendre a estimar-te a tu mateixa i la resta es posa a lloc tota sola. Ni cal ni es pot canviar la manera de ser, com a molt les formes, però un es com es i no pots pretendre agradar als demès (si això és el teu propòsit) si primer no t'agrades a tu mateixa ni que sigui una miqueta, no?
Un petonàs, preciosa... a mi m'encanta com ets tu.

Tomàs ha dit...

Jo, Anna, amb el teu permis, discrepo.
Per començar discrepo de la saviesa d'en Martí Pol, perquè és evident que "tu" (tothom), en tant que no saps "qui" ets, no pots deixar de ser "Tu".
Aquests paradigmes estàn completament superats.
Tu, Anna, ets l'Anna bona, l'Anna dolenta, l'Anna dominant i l'Anna deprimida, l'Anna meravellosa, l'Anna Deesa, i totes sou "tu". El que passa és que tu tens preferències per una Anna concreta i voldries fer marxar a les altres.I això és possible, només cal fer un pacte reconciliador amb tots els teus jo, una concili de personalitats, una declaració de pau, i posar al cap davant de la teva empresa a l'Anna que a tots ens ha enamorat sempre.

annna ha dit...

Hola Anna, gràcies per dir-me cosetes maques...
Ara ja he après que primer t'has d'estimar tu perquè la resta vagi tot bé, i així ho faig, o intento fer-ho al màxim.
Va ser en un passat que vaig tenir greus dubtes....jejjejeje!!!!

una abraçada,

Tomàs,
m'agrada el què dius, jo crec que en Martí i Pol almenys més savi que jo si que és!!
I la resta que m'expliques crec que defineix molt bé com som, i com voldriem ser en realitat, m'ha agradat.
Jo ara ja no tinc massa dubtes, he trobat "la que vol portar l'empresa de l'Anna" i ja som amigues i ens entenem força!!! ara només toca continuar fent camí juntes.

una abraçada Tomàs i fins aviat!
annna