Moments del meu petit Món! annna

dilluns, 14 de juny del 2010

VAQUES SEQUES

Hola a tots,

Quant temps feia eh!
Doncs d'aqui bé l'encapçalament, vaques seques
...us creureu que no trobava cap tema del qual pogués fer-ne un post? Té nassos la cosa!
Cada dia al matí em llevaba mirant al cel, mirant la llum del sol, el color dels arbres, de l'herbra, dels camps, de tot el que em rodejava...buscava sensacions que em transmetessin aquests colors, aquestes vistes i res!
Llavors, en les fotos, en els collars, en les feines que feia, en lectures, i tampoc, no conectava...

En canvi, a vegades llegeixo escrits de persones que sembla que ho facin amb una ma a la galta i l'altra, sense que els costi res, de bé que els queda. Bé, no cal oblidar que hi ha d'haber gent per tot! No penso que sigui tant fàcil, eh! d'aquí en surt l'ofici d'escriptor, és clar!
Però si en alguna època aixó d'escriure no se t'ha donat malament i ara no ho pots fer ni sobre un pot de detergent la veritat, fot una mica


Sort que tinc l'esperança que és un mal passatger i podre tornar a ser una mica més productiva, tot i que sigui de sobre banals.
Un dia em llevaré i l'olor del cafè em transportarà a un món màgic que serà davant la pantalla del pc i explicaré amb tota mena de detalls meravellosos la marca que de cafè que ha obrat el miracle o bé alguna cosa semblant!

I no deixo de mirar al cel, al sol, els camps, olorar les flors, els arbres, la natura i observar allò que m'envolta encuriosida i expectant.

Ens trobem per aquí

annna :)

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs per no trobar la inspiració t'ha sortit un post molt interessant i bonic, nena!!
Bona tarda, Anneta, molt contenta de llegir-te altre vegada!!
Et trobava molt a faltar!!
Menys mal que a ca la Mire vam fer uns jiji's jaja's!
Un petonàs,guapetona, i tranqui, ja veus que fins hi tot per dir que no tens res a dir et surten uns posts fantàstics!
Un petonarro!!!

annna ha dit...

Hola estimadeta, com et trobava a faltar! com bé dius tu sort de l'altra dia a casa de la Mireia!
Gràcies per les teves bones paraules del post, ja quasibé no me'n recordo de com va...xo és ben bé com em sento, m'agradaria tant poder-me llevar al mati i amb la llum del solet poder explicar que sento!
Petonts wapíssima!

annna:)

Anònim ha dit...

I mentrestant ningú et podrà prendre tot el què has guanyat i en qui t'has convertit mentre obseraves amb atenció!

eulàlia ha dit...

bé de fet. no sóc anònima.....l'anterior comentari és meu!

Eulàlia

la funy ha dit...

Me encanta tu pagina, tienes cosas realmente preciosas...yo tambien hago alguna cosita de fieltro, pero tengo pocas cosas en mi pagina porque acabo de hacerla pero bueno, felicitaciones!!!

laura ha dit...

anneta! estic d'acord amb l'altra anna, per no tenir l'inspiració, déu ni dó el post que t'ha sortit! jejeje!
així que ja saps, potser has de seure a escriure més sovint, encara que et sembli que no tens res a dir!
recordo una canço, que ara no sé si es d'en fito amb els fitipaldis o amb els patero, que deia: "y es que no tengo nada que decir, todo lo que tengo que decir es que no tengo nada que decir", i guaita'l com triomfa, el tio!
un petó molt gran wapa!

annna ha dit...

Eulàlia,
m'encanta ser observadora xq m'enriqueix. Tot i que llavors pensi que no tinc res a dir.
Fins aviat!

Funy,
Gracias por tus palabritas y muchos ánimos para tu pàgina, que aunque al empezar haya poquita cosa no importa, ya se va llenando con el tiempo!!
Un abrazao!

Laura,
Hola Laura, quina il.lusió la teva visita!!!!
feia molt de temps!
doncs,si, estava convençuda que no tenia res a dir i mira tu: una parrafada que mha sortit. Ja podia anar esperant jo!!!!!

Una abraçada ben gran i fins ben aviadet wapa!


annna:)

GEMMA ha dit...

Quin collatet!

Bé que ens has explicat coses ara mateix. Tu no deixis de gaudir de la vie, segueix com ho vas fent, és així de senzill!!

Petons amb aroma de cafè...

annna ha dit...

Hola Gemma,
a vegades busco i busco i senzillament o tinc devant!!

petons!

annna:)

annna ha dit...

Thnx soo much for your words.
I'm soo happines for these.

See you here!

annna:)

Alba ha dit...

Eiiii... totalment d'acord amb el que et diuen per aquí: per no tenir inspiració... Té raó la Laura, a vegades sembla que no tens res a escriure i mira quin super post!
Una super abraçada!!!