Moments del meu petit Món! annna

dilluns, 5 de juliol del 2010

AVUI



Es Canutells, Menorca

Bona nit,

Avui m'he llevat d'hora.
S'estava bé, no feia calor i el sol lluïa esplendorós il.luminant tot el què més tard patiría la seva escalfor.
M'he fet el café amb llet, que bò, si...és que si no me'l prenc no sóc jo. L'he de fer tant bon punt em llevo, d'altra manera sembla que no pugui arrencar, que em falti alguna cosa i ja em direu tant sols un cafè amb llet.
He passat per la dutxa, ràpid i m'he vestit, havia de marxar cap a Manresa, bufff quina mandra!! sort que m'acompanyava ma germana i no s'ha fet tant pesadet.
Continua fent sol i ja escalfa més, serà un dia calurós avui...
Som a Manresa i ja he fet tots els encàrrecs que havia de fer...per cert, que mereixo una bronca perquè eren encàrrecs endarrerits de fa anys, escandalós, un desastre, millor no comentar-ho ni entrar en detalls, el cas és que ja està fet.
Hem arribat a Berga altra vegada just per anar a recollir els meus nebodets a col.legi i cap a dinar, quina calor està fent...
Jo després de dinar ja estic ko i vaig pensant en algunes de les ventatges que es tenen vivint com jo, poder veure el sol com el veig jo, cada dia d'una vida independent, lliure, plena i a millorar sempre com la que gaudeixo jo i encara a vegades em queixo... segurament soc injusta o poc objectiva, no valoro el què tinc al voltant o a quí, les abraçades, el saber dir un gràcies, una paraula maca en un moment dolç.
Potser és la calor que ha fet avui...

Ens trobem per aqui,

annna;)

3 comentaris:

GEMMA ha dit...

Mmm el mar, és de les coses més bones que hi ha en aquest planeta!!!

I quan tens el mar a un pam la calor és una altra cosa, oi?

Alba ha dit...

Sempre ens costa veure tot lo bo que tenim al nostre voltant. Val la pena aturar-nos un moment i donar-nos el plaer de veure que som feliços o que almenys estem dins el miratge de la felicitat. Salut!!!! Una abraçada!!!!

Eli ha dit...

Tot una sort, poder estar a Es Canutells!!!
;-D