Moments del meu petit Món! annna

dilluns, 20 de setembre del 2010

AIRE FRESC


Cloo Potloot "Passion for colours"
.
Ell s'acosta per darrera
noto la seva escalfor,
el seu alè al meu coll
la seva pell al meu tors.

Passa aire fresc i ens ajuda.
La mà a la meva cintura
amb força, amb pressió
em fa saber que em vol.

Passa aire fresc i ens ajuda.
La seva llengua al meu coll,
el recorre amb paciència, suau
s'allarga el temps, jo em perdo
en un món immens.

Passa aire fresc i ens ajuda
Dos cossos que s'anhelen
Sona l'avís de sortida d'un vol
a l'aeoroport.
Ell se'n va.

Passa aire fresc i jo li dic fins aviat.
Ell em somriu i em besa càlidament.
Tornarà i l'aire fresc ens ajudarà.
.
Ens trobem per aquí ;)
annna

4 comentaris:

Vicenç Zumajo ha dit...

Molt maco Anna, m'agrada i t'animo a que continuïs escribint.

annna ha dit...

Moltes gràcies Vicenç, més que res xq em trobo com una autèntica novata i dubto de tot, tot!!

Gràcies mestre!

Eli ha dit...

Segur que la font d'inspiració... és bona!!! Que torni, que torni... el que fa sentir així....
:-D

Rafael Meyerhofer ha dit...

Nous aires...et felicito :)