Moments del meu petit Món! annna

dimecres, 9 de maig del 2012

JE T'AIME

 

Paris

Cada dia va ploure.
Plovia
Una setmna, set dies.
Plovia.
Parlava amb les meves germanes a Berga i em deien que feia mal temps però jo a Paris veia ploure cada dia.
I amb la Carme ens mullavem cada cop que sortiem a passejar per la ciutat de la Llum.
Carrers, avingudes, museus... plens, molls, gent, cotxes. 
Però el temps ens va fer un regal de dos dies esplèndids sense pluja i vam ser felices del tot.
La ciutat preciosa. Majestuosa. Elegant.

Champs Elisées

Una ciutat meravellosa, que t'encisa amb el seu encant de gran dama, de màgia eterna de classe elegant i perduradora en els anys.
Una visita pel món de la cultura pictòrica antiga, i contemporània que t'absorbeix durant hores al Pompidou, a l'Orsay, o al Louvre...o a les Lafayette i no per cultura artística precisament! Però s'ha d'estar una mica per tot! i que consti que quasibé hi ha la mateixa cua a la botiga Chanel que al museu Orsay!

Giacometti, Centre Pompidou

I un detall que em va cridar l'atenció de les braseries, la mida de les tauletes i les cadires, i les tassetes i platets i tot: petitó!!! A Paris tot és petitó, sillonets, cadiretes, les raccions dels aperitius, etc.
Cada dia feiem una excurisoneta, molla això si! Alguna de nocturna, Paris la nuit està bé! Amb un post no n'hi ha prou per explicar tot el viatge.
El que cal fer esment és que no ens va passar cap cosa estranya o aventureta de les que em passen a mi a vegades i això si que és fantàstic!!!!

Galeries Lafayette

M'han encantat l'experiència, la companyia, l'hotel, les excursions que vam fer... en fi, que demà mateix hi tornaria. Tardo poc a tornar a marxar, jo!

Fins la propera mirada,

annna  :*