Moments del meu petit Món! annna

dijous, 22 de juny del 2017

NO ENTENC! M´HE PERDUT...!?!?!


NO ENTENC LA GENT!

NO ENTENC ELS SEUS COMPORTAMENTS,
NI LES SEVES REACCIONS, NI ELS ARA SI, ARA NO, NI EL XQ I COM DE LES COSES Q FAN...!
I NO ÉS NOU!



Hola, de nou!

Ja vaig dir fa un temps q no deixaria anar a fb,  tot lo que em venia al cap... q a vegades és molt i altres, no és res, tant senzill com això...seehhh! Així sóc, en alguns aspectes!

Aquí tinc tota la llibertat del món, és caseta meva, sóc ben lliure i no crec q ho llegeixi quasi ningú...així q em puc deixar anar...sense ofendre ningú, ho la intenció és aquesta!




Apuesta imatge, és de finals d'hibern...
D´una retrobada, i d'una amistad q ara si que ho és, de veritat i fa molts anys q ens coneixem, varem passar molts mesos juntes, amb la Montse, també Rínxols ho Sunshine, també! La sinceritat i honestedat personificades, l'admiro, va de cara, parla clar, i defensa el que diu, però no renuncia fins que hi ha una bona entesa!😉
Amb ella i una altra companya, dues rosses espectaculars, varem compartir bastant temps, però feiem vies direferents, francament, jo em sentia com una formiga...😞

Ara, amb la retrobada, riem, i mooolt, i en parlem de tot això i de lo diferents que es veuen les coses si no ets prou valent per acostar-te i fer el pas de travessar el pont, i ser tant way per conèixer que hi ha a l'altre banda!



By: Bibien Bastion
La trobo divertida!!

Molts, moltíssims persontatges de la meva, alterada, moguda, pèl fora de temps molts anys i variada vida s'han quedat a la banda del pont mirant, pensant, imaginant, i comentant (veritats i no tant veritats) sobre....com collons deu ser aquest personatge de l'annna, pels foranis...
Pels de Berga "la Carreras", l´etiqueta de tota una vida, q també té la seva part bona...!?!?

Els agosarats, l´han creuat, la curiositat ha pogut més i ho han fet...
Com som com som, crec ha estat, amb molt bona part per pura curiositat, interès d'anys passats i encara pendent, morbo, curiositat per ser una persona no massa corrent, i em refereixo a la meva manera de ser, expressar-me i viure,  ho alguna cosa més... però alguns: poster... vull pensar jo, innocent de mi, per valors una mica més semblants als meus d´ara, legals, nobles, generosos, honestos, les coses clares i de cara, aquests ho han fet de ways!

Eiii! No us enganyeu, sóc àries! I també corre mala òstia a vegades ehhh!!
Cal apretar molt, molt, però en corre, seehh!...però almenys  aquests s'han quedat!

Fa just, ara, un any!

Hi ha hagut de tot, ehh! Foranis i coneguts de mil anys...!

Sorprenentment, una majoria més fidel i noble, han estat gent que no em coneixia, però l`aparença ja els posava en una mica d'atenció...però no han dubtat i han decidit, donar-me una oportunitat!

I és que no sé el perquè, tot cristo dubta alhora d´apropar-se, i un cop ja han parlat uns deu minuts amb  mi, llavors s'adonen q sóc una pava, i ben pava!!! 
Q me les poden colar totes, ...bé! Quasi...

L´últim any,  han aterrat més o menys subtilment a la meva vida, bona varietat de persones interessants, intel.ligents, diferents...i amb la motxil.la que portem tots als 50 i pico. Q jo intento gestionar mig bé i altres, ho ignoren, ho...

Ha estat involuntariament, i sorprenent per mi, moolt way,  i altres no tant, evidentment, jo sóc visceral (ara moderada!!) ...no en comentaré l' opinión q en tinc.
Han fet la seva via, per tant ja són passat...i jo en tinc el què he après, és lo positiu!

Alguns han fet més que passar, sinó que s´hi han fet un bon lloc, molt preuat, amb molt amoret per part meva i espero que també seva...

Fidelitat absoluta!💙
La Carme, forever.
Ja fa anys q és al costadet.

Per alguns, amistat, way,...és evident! 
Hi han moments, jo la primera! Soc com soc!!!! Però mola, rerum: bons moments! Fidelitat!

Per altres, jo he estat tant sols una distracció temporal, a nivell "d´omplo un temps q no se qué parir" i em distrec amb aquesta flower, desxifrant-la...a veure de quina espècie és!
Fins que em canso de jugar...! 
Ara tinc temps i una joguineta mignova, aveure, jugaré fins que s'acabi l' hora del pati!
Bé....cadascu fa el que creu q li convé més a cada moment!


Una mirada parla..

Aquestes són algunes de les coses del comportament humanoide que no entenc, rareeeta, ja us ho dic!!!

....Cap la posibilitat q sorgeixin altres coses quan et relaciones amb algú, i que no hi contaves! 
A mi, mha passat algún cop...i a qui no!!!! Imagino....!

Em va fer molt riure el coment que va sorgir arrel d'un post a fb sobre temes d'aquests, ohhh paressioous...q pa flipaaar, la sortida "elegant" d'un menda!!!😐😐

I és que resulta que es diu per ahí,  que aquests apropaments i converses largues  i profundas d´hores, whats amunt i avall, amb coffees, algún soparet ho vinilo, cervesetes...!!
Eehhh igual!!! ja sabeu a què em refereixo, i deixem-ho aquí.... doncs resulta que es confon amb  simple  "amabilitat"... quan resulta q el company de coffees ho altres aficiones, fa el missing de turno i desparaeix del mapa, tal cual ha aparegut!!! 😅
Sense dir ni adéu...no cal res més, ehh!!!



Ohh bé, l'altra opcio:

Lo just per quedar "políticament correcte" per tapar l'expedient, i tu et quedes a quadres i sense entendre naaaa de naaa!
Weeiii!!!
The same amb amigues, ehh!!! 
Que et cauen del cel, dsd fa mil anys no en sabias reeeee, i de cop t'apareixen, ho recién apareicaassss, i es confessen amb tu, més que amb el seu psicòleg.

I com una, està tant segura d'ella mateixa...😓, evidentment es pregunta què collons ha fet malament, davant aquestes sortides estrambòtiques i noves per ella, fins ara!

I més!!! Quan simplement, tu hi tens un cert interés de colega, per coincidències d'aficions, d'anys de coneixença, o el que sigui, mil coses, i és q jo he viscut tota la meva vida amb nois/homes per rollos de feina, i mhi trono més còmode, no té perquè ser rés més...!!!

I si apareixen altres circumstàncies, hi ha una paraula: diàleg! I ja taaa! No poblemo!!!

Come on.
Right now.

Però si és que és igual, tant sols és poder estar amb els teus i passar-ho bé.
Aprofitar el bons moments q puguis pillar al vol i gaudir-ne!!! 
Es redueix a ser més o menys amics/gues, only and easy!!
Ara, donar la cara, seeh!

Ara, havia escrit alguna coseta...que he decidit treure! Ja en parlarem algún altre dia.
Hi ha hagut algun retall-censura en aqta entrada, en l´estada a l' hospi de la sister m'havia donat massa time per fotra-li al teclaouuu!!!!


Infinity. Future.
Oportunities.

Aquí és quan tornem a allò del principi: NO ENTENC!! No entenc la gent! 😐😐
No entenc el comportament de les persones, ni les reaccions, ni les voltes i estratègies i mariconaes rares ( per mi ) que arriben a fer per anar fent el dia a día, per sobreviure, dedueïxo jo...
Ahhh! i el veig en molts aspectes de la vida normal, i habitual del dia a dia. No nomès en lo que ha sorgit fins ara...

Crec que senzillament és un lifestyle diferent al meu...jo també soc una survivor, oitaaant!!!  


Iron Skulls Co.
"Sinestesia"
Dancing in the air.

Però, que quedi molt clar! Sobretot i des del principi fins el que he explicat fins ara!!!
Aquestes males passades, li passen a tooooo diooos, a tothom q corre per aquest món! Malauradament!
No sòc la única que ha anta pillant.... alguns molt més i tot!!! I greu q em sap!

He d'afegir al llarg d'quests 51, nhi ha hagut, també de molts i molt happys, ehhh! 💃💃
No vindré aquí a plorar per res... hòsties, problemes, mal rollos, pèrdues i decepcions,  n´hi han per tothom, durant la vida de cadascú.

Amb alguna q surt per les fotos q hi ha per aquí dalt, moments i dies memorables, deu meu! Que feliç! 
Què bé ho passavem...!
I ara la vida ha donat tombs i tornem a viure moments feliços! Way!


The Boss.
The Team.
The Family too.



Llibert Fortuny
The King Sax Power!
Gran, loko, sportmant,
great father, great pax...i pico!

Ha sortit aquest tema, potser perquè  desprès d´aquest any que està passant, s'acava ja, m'ha afectat una mica, un temps en què jo havia aconseguit un equilibri moooolt anhelat i buscat per mi.

Mai n'havia tingut. I ara s'havia vist un pèl afectat, quan passa això, al microsegon ja intento posar-ho a lloc, q costa...un c.....! Però es fa!

Un fet puntual. Una època, amb data de caducitat!
Jo en diré: Diferent...que em mola més!!!😉

Pantà de la Baells
Nou dia...nova oportunitat!

Aquest fet de no entendre la gent em frustra, em bloqueja, i em fa sentir impotent...jo, llavors, no sé gestionar-ho prou bé, suposeee !!!

Al final, ho aparco, ho tanco dins una caixeta i deixo de malgastar energy! Time flies...
Però, alhora, si son persones q m´aprecio, jo necessito estar bé amb la meva gent, als diferents nivells, xo no puc, ni se, estar sense, ho renunciar-hi, sense cap explicació!!!

Un cop explicat...t'agradarà més o menys, colló...les floretes a tothom ens agraden, les veritats si no et van de cara...ja no tant!
Però, sempre, sempre...la veritat per davant! Aunque duela!😜


But! Life goes on!
And life the moment!

Cal tenir en comte, i queda mica hardcore, però estic més que curtida de tot això i molt més.
No m`importa massa el que passa fora del meu món, de la gent propera q m´estimo, més enllà...no massa, gens!

Però per la poca gent que està dins la meva òrbita si que procuro que les coses vagin rodadetes, i com més planeres i feliços millor...i si cal ser-hi, pos esuu, no  m´importa gens cuidar qui m' estimo, amics, familia, també m'agrada que em cuidin..., no ho negaré! 
Les dues coses són fantàstiques, no sé perquè hi tenim tanta por...
Perquè m'estimo els meus! 💚

Q son mès dels quins es pensen...i una llàstima, xq amb el temps i el desgast...es perderà aquest amore!
Friends...😍💙
Smiles a full!
Lo dels Friends 💚😗!
Forever. Thx.
Family, twins 💙💙💙💙


Referents a la vida...!!!I 
Per aquí en falten, ehh... 
L´entrada, llavors seehh q seria la biblia,!!💚

Durant moltissimins anys, la meva vida era un Dragon Khan! 
I la veritat tant daltabaix, mola, però al final mareja...i ja arriba un punt q tens ganes d´ afluixar i estar una mica més tranquilet i en pau, amb tu i amb tot!


Posta al Berguedà. Pau.

El què veig i tinc claríssim és que la vida en si mateixa és força fàcil...però no sé com ho fotem, que acaba tot en un garbuix!

Jo, ja per acabar...q cansinaaaaa soy!!!!

Trobo la meva pau aqui, a la cala Es Canutells, però, ara ja no existeix:😢 l´#europower!
Ara, al seu lloc, hi ha un bon "embarcadero" per iots, no zodiacs! 
Dels veïns de la zona, q abans eren pescadors, que passavem la tarda xerrant de la vida i el món i ara són...#nisesabequienunricoruso!


Es Canutells.
La ex-meva Cala.
Menorca.

Que la vida passa mooolt ràpid, i si estàs de sort, i tens salut la pots gaudir!

Perquè aquestes reaccions, com: 
no vull q em facing mal! 
vaig al meu rollo! 
passo de tot! Etc...
Estas perdent happymoments!!!!
....Aixxx la comoditat!!!!

Acabo de treure més tela q hi havia...! I encara en sobra...força! Ufffggg!!!

El que si que hi deixo, és que aquelles persones, amics o amigues, coneguts, ho satèl.lits... si no cuiden, no et cuidaran! 
Igual que les floretes, i demés, sino regues, es marceixen...i moren, desapareixen.




Serveix for all😉!

Sort que he après a mirar les coses d´una manera molt diferent a com ho feia temps endarrera, per sort i també la visc molt diferent, la tolerància amb els anys va augmentant, ja valores el què val la pena invertir-hi energy i el què no...
Al cap de poc continues amb la teva vida com tot cristo vivent...! ho arxives en una caixeta i a les golfes...the end!
De fet, cred q aquí està la gracia de tractar i anar intentant conèixer l' espècie humana...pura curiositat! Sempre em pot, deu ser això...

Que no entenc la penya...dont worry!!! 
Mentre entengui als meus, més propers, als més estimats i amb qui tracto sovint, tots sabem què hi ha i ja ens temim apamats...
La resta...francament...me la porta ben fluixa!

Life's short: doncs, viure happy moments de la life...com un bon quadre d'en Rotkho...
i...




...Bona gent al costat, bons fotographers, apendre a fer-ne (q ho dubto!😓), missings de tant en tant... algun soparet dels ways amb bona cia., riures, alguna llagrima de tant en tant, pelis, sentir... sentir-te viu, star sol amb tu, tb way, música q et fa sentir de tot, el vent a la cara a dalt La Figuerassa en una albada, aigua,  il.lusions i xerrades amb els twins, q et deixen clavaaaaa!...depend de cada moment...i mil coses més, no m´ho atraparé pas maaai!

Això seeehh! Sense ofendre, ferir o fer mal a ningú, consciement!



Sobreeeetoooot!!!!
Mésss, moltes més!

I si no entenc als altres...hi he viscut fins ara, hi puc continuar vivint, tranquilament!

M´he tornat a allargar... Sorry! Us prometo que mho he rellegit mil cops intentant treure rollo, nhe tret...tot i així: biblia al cantuuuu!!

Però tinc a la sister al costat, acabada d'operar. 
Dormint. Descansan. Silenci. Tranquilitat.  I ha anat...així!

Amb tot el meu amoret, fins la propera mirada :*