Moments del meu petit Món! annna

diumenge, 9 d’agost del 2009

TANQUEM UNS DIES LA PARADETA...

Lynn Crhistiansen, Collar "Trufa"

Hi!
stimadets i stimadetes, tancarem uns dies... la paradeta! de fet fa dies que no faig ni l'ou en lo que a feina de manualitats, ni collars, ni samarretes, ni rès de rès. Algún ha caigut xo poca cosa, x tant farem un kit-kat i aprofitaré per renovar energies, que es veu q és el que toca fer en aquesta època de l'any.
Jo no solo fer vaknces al mes d'agost, xo això no vol dir que no puguis fer un "parón" x renorvar energy, x agafar el mes de setembre amb més empenta, q és del què es tracta!!!!
Igualment, si busques per ahi no trobes ningú ara, tothom desperdigat, bé tothom no!!! sort n'hi ha que sempre et queda algún amic, que saps q t'acompanyarà en alguna estona fluixa, gràcies!!!! x ser-hi!

Lynn Crhistiansen, "Bracelet Trufa"

Però, en general, sol haver-hi una escampada de personal, q ben bé fins al setembre, i amb la rutina, no tornes a retrobar.

Per tant faré una paradeta, q ja tinc coses entremig i tb m'entretenen i emboliquen la troca, i que he de solventar el més aviat millor, per tant ens tornarem a trobar d'aki uns dies, o setmanes, la veritat és que amb mi no se sap mai...igual demà torno a aparèixer (o dubto...xo mai és pot dir mai més!)
Aprofitaré el temps per fer una mica d'esport, de nedar (que m'agrada molt... a veure si m'inspira en Phelps...), de caminar.... si la insoportable calor q fa afluixa una mikeeeeeeta!
.
Michael Phelps...the best!!!! igual se m'encomana alguna coseta d'ell....jejeejejeej!!!
.

Lynn Christiansen "Bracelet Donut"....

a veure qui té "dallonsis" per posar-se'n un de semblant! jejejeejjjejej!

Ei, que és broma... bé de més grosses se'n veuen i coses més estrambotiques he fet i super-divertides,eh!! espero que quan tornem tots plegats, la imaginació estigui peltòrica i en faci a cabaços i per a tots els gustos, aki i avui són d'una noia que fa coses molt especials i diferents amb materials q no són sempre nobles!!! com es diu! sort q ara ja anem afegint tot tipus de materies!!

Doncs, un bon estiu a tots, bé el què queda i fins ben aviat,




una abraçada :))

.

10 comentaris:

Alex ha dit...

Si sempre es bo fer una mica de paron per agafar idees fresques i noves tendendecies per aplicar de cara a setembre que segur que en tindras moltes, si a vore si baixa una mica la calor i que sempre va be fer una mica d´esport cuidat molt i disfruta ens veiem

Anònim ha dit...

Doncs molt ben fet reina, que t'ho passis molt i molt be, i, si a mes de fer un "parón" vas a algún lloc, que tinguis també un bon viatge!!
Un petonàs bonica, ens veiem al retorn de tots plegats!!

joan ha dit...

Bones vacances, i feliç........ any??, ui nooo que això es mes tard, jjeje
:-)))) Joan

annna ha dit...

Alex, si ets TU, el paron és per renovar energy i deixar enrrera males histories q en fan perdre de bones, per poder fer lloc a les noves i això si:espero q baixi la calor i poder fer algo de running, i swiming q dius tu...
espero q ens veiem
pt :))
espero q no m'hagi colat d'alex xq no n'hi ha cap + al m blog....

Anneta, mlt bé la retransmissio de les hollys, way eh!
Jo suposo q si q fare alguna escapadeta x canviar d'aires i renovar, com ja he dir energies, ens viem a la tornada dels desperdigats per tot arreu!!
una abraçada a la family pey!


Joan, bon any nou....igualment et desitgo de tot cor jejeje, què!!! cadasqu el celebra quan vol o quan pot, així q ja stà bé!!!!

asiau!!!!!

:))xD

Tessa ha dit...

Que nedis, descansis , i soloventis totes les cosetes que dius. Aqui t'esperarem a que tornis.

Bons dies, setmanes o el que consideris oportú.

Un petó molt fort

:-) Tessa

annna ha dit...

Nanit Tessa,
així ho espero,tot i q això ho hauria d'estar fent tot l'any...així q ja veus com ho porto d'endarrerit...i així he decidit fer-ho ara... q tot està més de tranki i la gent fora, de viatge o més a la seva...a veure si em surt bé!!!!

:))))xD

annna ha dit...

MOLTÍSSIMES GRÀCIES pel comentari que em vas deixar al blog! En el seu moment em va deixar una mica saturada jajajajaj i com que el tinc abandonadet he trigat massa a respondre't. Però em va agradar molt que fòssis tan sincera i que el que escric et faci sentir a prop d'alguna manera. Però estàs massa derrotista, noieta, hauries de saber que PODREM ;P
Moltes moltes gràcies, de debó!

Olenska ha dit...

Hola!
Acabe de descobrir el teu blog llegint el de l'altra Annna i m'ha agradat molt el teu.

Pel que veig fas collarets, anells, etcétera... i m'agradaria preguntar-te on aconsegueixes tot el material per a fer-ho, perquè a mi m'agrada molt però no trobe on comprar-ho (sobretot lo que s'utilitza per a fer arracades i els "tancadors" dels collarets").

M'ho podries dir per favor?

Gràcies, et seguiré llegint!

GEMMA ha dit...

Fins ben aviat Annnnnnnnnnnnna!!! A disfrutar!

Mireia ha dit...

Fins aviat!