Moments del meu petit Món! annna

dimecres, 2 de desembre del 2009

"NTUMBA"

Alex Bustillo, Suzanne wall photos

"El Periódico"
02-12-2009

"Encara li agrada que li diguin "Ntumba", "a qui l'ànima li puja i li baixa".
L'hi va posar un africà quan als seus inicis de cooperant Felicitas Ibáñez (Manresa, 1965) uns dies es deprimia i uns altres tocava el cel. Va sortir de Madrid a principis dels 90 amb la intenció de canviar el món.
Ara només aspira a no canviar ella.
És la responsable d'Àfrica de Metges del Món.
El seu llibre "Misión en África" (Ediciones B) recull la seva experiència a Angola, el Congo i Sierra Leone."


He triat aquest article només perquè hi han dos puntets que em recorden una mica a dues característiques del moment que estic vivint ara mateix:


un és que les meves emocions semblen una muntanya russa, amunt i avall, amunt i avall tot el dia...,


l'altra és que l'únic que tinc clar també, és que no vull canviar de com he arribat a ser a l'edat que tinc.

Sóc fruit d'un conjunt de vivències, de circumstàncies, de l'experiencia de la vida, dels aprenentatges, del dia a dia, del que m'han ensenyat persones del meu entorn i tot això m'ha portat a ser com soc ara.
Només vull continuar així i si pot ser millorar per fer-me millor la qualitat de vida a mi i als que m'envolten, anar encaixant cada vivència al seu lloc, i portant-ho tot amb molta tranquilitat, que és així com es fan les coses bé.!!!

Amb això penso que l'efecte "Ntumba" ja anirà minvant i la vida serà molt més tranquila, afable, i cada cosa tindrà el seu lloc, especial i únic, que és com ha de ser per poder viure amb tranquilitat, tot i que sempre hi han èpoques en que hi ha una mica de moviment no cal oblidar-ho, sino segur que també ens aborririem!!.



Fins ben aviat estimadets!.

annna;-))

4 comentaris:

Clidice ha dit...

Potser si que cal controlar la nostra Ntumba, però no l'amaguis mai del tot, és la més creativa :)

Anònim ha dit...

Ntumba....tant mal parida com necessària, punyeta!!!

GEMMA ha dit...

Ntumba, blues i una copeta de vi!! Petons bonica

annna ha dit...

Clidice,
crec que per més que volgué amargar-la, mai em seria possible. Sempre ens queden els orígens!!

;-))

Anna,
Mai millor dit, necessària, i més que res per saber quan estas bé!!!

un petonàs wapa!

Gemma,
quina velada més fantàtica...

petons maca!!