Moments del meu petit Món! annna

dijous, 25 de març del 2010

PRIMAVERA


Hola a tots,

Feia dies que no escribia res eh! ja em disculpareu eh, és que això a vegades no és tant fàcil com un es pensa!

No arribes i et plantes davant l'ordinador i et surt qualsevol cosa per explicar, bé a mi no em passa...he estat uns dies que per una cosa o altra ha anat d'aquesta manera i mira que el meu blog ha quedat abandonadet el pobre!!

Jo ja i penso ja, i en algun moment ja se m'acut alguna coseta que penso: mira! aixó et podria anar bé per algun post, però res, de res....

A mi el què em fa més por és que s'ajunti el "paron" de l'hivern amb algun "paron" de primavera i això si que seria imperdonable.
Perquè ara arriba la primavera i ho trastoca tot, ho altera tot, ho capgira tot i a tots volguem o no. Almenys a mi!


Annna, collar de cadena i peces de bijuteria variada.

Bé, el cas estarà en intentar evitar-lo i portar-lo el millor possible, tot plegat ja ho sabem i si és així ja en tenim molt de guanyat.

Ja estic fent alguna coseta perquè no m'agafi desprevinguda del tot: he tornat a anar a nedar tot i una lesió que tinc i que em fa un mal que és fa notar cada dia, per qüestios tècniques ara nomès hi puc anar a certes hores però més endavant penso passar-me més estona a les instal.lacions i cuidar-me per tenir també el caparró ben cuidadet.

Ja us aniré explicant com va tot plegat!
Ens trobem per aquí ;-))

annna

5 comentaris:

Eli ha dit...

Ai noia, com t'entenc amb això del blog. Jo també he estat una mica out, serà el temps???
Sigui com sigui, a millorar-se en tots els sentits!!!
:-D

annna ha dit...

Ei, Eli! que tal Somriures! com va tot? espero que bé.
Jo ja veus....
Però com dius tu estem en la labor de millorar-ho sigui com sigui!
:-))

Anònim ha dit...

Hola, guapinya!! Ja se't trobava a faltar!
La primavera igual que ve se'n va, per tant, agafat'ho amb calma que això només és un petit tram de la carretera. És la carretera la que has de fer, i com totes les carreteres, més val fer-la amb calma i gaudint del paisatge que a saco esperant que s'acabi, perquè, un cop acabada ja no torna, i el que has deixat passar tampoc.

Com e sol dir, si ja ho hem passat ja està, ara a per la següent, que tot lo nou és interessant.
(Toma psicoanalisis, jejeje!)
Un petonarro, i no et fàcis tant cara de seguir!

Mireia ha dit...

De vegades ja passa, ja, que no sabem què escriure al blog. Jo el vaig tenir uns mesos aturat!
Petons

annna ha dit...

Anneta, com que la primavera igual que ve se'n va....ho deixamem passar!!!

Un petó molt gran!!

Mireia,hola!
jo ha vaig fer un paron i no voldria tornar-hi però em sembla molt que el veig venir, que hi farem!!!

una abraçada!

-:))
annna