Moments del meu petit Món! annna

diumenge, 18 de juliol del 2010

EMOCIONS

Zhang Jinga

Hola,

moltes vegades no sé com començar el post, aquest cop ho faré pel dret, com sóc jo.

La imatge que penjo, que la trobo preciosa, per cert, m'ha fet rumiar una mica. Com definir una imatge sense tenir coneixements de cap tècnica pictòrica, històrica o de l'autor de la mateixa, lo qual el remet a la teva opinió i prou. Cosa perillosa perquè et pots posar en una situació un pèl delicada, però ja he dit més amunt que vaig pel dret jo.
A mi em remou un munt de sentiments molt diversos i molt profunds tot i no poder definir-los exactament.
I parlant de delicadeses:




Ens trobem per aquí,

annna :)

1 comentari:

annna ha dit...

Hi! Now i'm a follower of ur blog.
But i can't put a comment on ur blog, i don't now. I try again!!
See you again in a virtual world!

annna:)