Moments del meu petit Món! annna

dimecres, 24 d’abril del 2013

METGE





Hola de nou,


Com està provant la setmana?!?!?!
La meva està sent un rollo!

No faigs els deures, no em concentro... estic absent i em costa parar atenció a petits detalls que fins ara no tenia ni idea que requerien atenció per tenir-los presenta.

Vaig fer una visita al meu metge de capçalera... una pèrdua de temps!! Està més pendent de la seva jubilació que dels malalts! Per no entrar en detalls escabrosos per ser el lloc on ens trobem.
Mai li he mostrar ni tingut massa confiança, de fet

Si és un pur tràmit encara en surts ben parada però si la consulta va mes enllà estas totalment desamparada.
No surts amb cap diagnòstic, diguem-ne: adequat. Tot es redueix a vanalitats sense cap relació amb la dolència que t'ha portat a fer la visita. 
Ès com viure una estona kafkiana durant un dia normal i corrent.

Estem obligats tots a tenir mútues d'assegurança privades per sentir-nos ben atesos???
O bé, espero a que es jubili i prego per tenir un bon substitut en cas que n'hi posin algun... O penso amb positiu i amb paciència, anar provant sort amab les visites i esperar que algun dia en surti aliviada i tranquila.

Suposo que els últims canvis financers i socials no ajudaran massa a la millor gestió sanitària.

En resum, no tenim opcional... be no masses! Crec que toca aguantar-se i demanar salut per poder evitar aquests tràngols.

Fins la propera mirada,

annna -:)

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Heya i'm for the primary time here. I came across this board and I in finding It truly useful & it helped me out a lot. I am hoping to present something again and help others like you helped me.

my web blog - エアジョーダン

annna ha dit...

Thanks for your visit!!!

Anònim ha dit...

Admiring the commitment you put into your site and in depth information you present.
It's great to come across a blog every once in a while that isn't the same outdated rehashed material.
Fantastic read! I've bookmarked your site and I'm adding your RSS feeds to my Google account.


Look into my page Replica Rolex Watches

annna ha dit...

Hi, thank You for your added.
I hope my web like You.
Thank You for all.