Moments del meu petit Món! annna

dimecres, 26 de novembre del 2008

Anar fent...!!!
















Clauer abaloris negres (opcio alt/colors.)



Hola a tots i totes:

Vaja fred que fa, eh! els skiadors ja smolent les eines, ja les han fet servir!!!! el "mono" de fer una cosa que t'agrada és el que té :) quan fa temps que no ho feies i arriba el moment oportú, com ara que ha nevat, ufff les ganes et superen!!!!

A mi em passa amb les coses que faig aquí, fa un temps, quan vivia a La Seu d'Urgell el meu cerbellet era com una màquina d'imaginar collars, braçalets, cinturons, arrecades i amb els material més estranys i estrambòtics que us pogueu imaginar. Ara feia temps que aquesta "maquina" s'havia aturat...poc a poc va agafant empenta i ja hi m'hi començo a trobar còmode. No sé, debia ser any de traspàs aquesta època....!!!!!!
















Clauer peça cristall i abaloris (opcio alt/colors)




Parlant de desvetllar-nos, avui he llegit un post del blog d'en Pep, un amic de La Seu i feia esment de que s'ha arribat a una època en què la cultura de l'esforç, la voluntat, el treball i la dedicació de cadascun de nosaltres ens porta el benefici que fa que poguem viure tal i com ho fem. En realitat es referia a gent jove, els relacionats amb la vaga universitaria en relació al Plà Bolonya.

M'he quedat parada, i també m'ha agradat que una persona relativament jove,no crec ni que tingui els 40 pensi així, xq en aquest tema sempre he estat força crítica. Potser abans massa canya i ara massa poca, imagino!!!! xo m'ha agradat trobar algú que opina sobre un tema que tots considerem antiquat i passat de moda: treballar per aconseguir el que vols. I si llavors pots treballar en el què més t'agrada ja és lo més que et pot passar, i no gaire habitual!!! Ja et dic Pep que ets tot un sabi!!!!

En això estic, no trec la llengua per la boca, xo el mateix que em relaxa, ara és també una manera de treballar física i mentalment.

Bé, per avui prou de rollo,sino els poquets que passeu x aki, encara us en oblidareu!!!!!

Fins ven aviat :)











Clauer abaloris diferents colors opc.