Moments del meu petit Món! annna

dimecres, 24 de desembre del 2008

BON NADAL A TOTS!!!!


Hola a tots i totes:

Ja veieu que avui m'hi poso i no serà massa llarg, xq no cal, només voldria fer-vos arribar bons sentiments, bona energia, vitalitat, il.lusions, força, salud, que es necessita per viure el dia a dia i quan no la tenim és quan ens adonem de lo important que és per tot, aixó ho resumim dient normalment en aquesta època de l'any amb BON NADAL I MOLT BON ANY NOU 2009!!!

Jo espero que aquests desitjos no siguin nomès per una part de l'any, sino que els tinguem presents tota la resta de l'any, tot i que ens costa una miqueta, almenys a mi xo, intentem-ho i així tindrem més moments de FELICITAT!!



BON NADAL!
BON ANY NOU!
GENERÓS 2009

PER A TOTS!!!!

UN PETÓ I UNA GRAN ABRAÇADA!!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Crec que ja ens hem felicitat unes 500 vegades però no vindrà d'una altre!
Bon Nadal, guapa...i quan m'hagi recuperat (que al pas que vaig no se pas quan serà, jeje) et reclamaré una caminada llaaaarga de les de debò, que tenim pendent! Ok??
Que el 2009 l'hem d'engegar a tope, i...el sofà esta be, però no se n'ha d'abusar!!

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

per felicitatcions, bons desitjos, petons i abraçades sempre estic disposada a donar-ne i rebren, encara que siguin repes!!

laura ha dit...

igualment wapa! feliç any nou que ja fa 5 dires que corre... :D
mua!

annna ha dit...

Amb l'anna ens hem felicitat, al final 543 cops més o menys, un petó.

Menta, gràcies per ser sempre x aki, jo tb vinc virtualment a la seu! una abraçada,

Laura, que no ens hem vist cap dia, i això se'm va estrany, que vagi molt bé la resta de l'any i imagino que el vas començar tope b, m'alegro moltíiiiissssim! muac!