Moments del meu petit Món! annna

dissabte, 20 de desembre del 2008

Finde especial!!

Speedreading, per la Beatricce que s'ho vagi mirant...!

Hola amigets/tes:

Nooo, no patiu que avui seré molt més breu que quasi sempre, només xq tant val explicar els dies que tens de "bajon", els dies que has fe algo difernt, i els dies que et passes bé i els recordarà temps, els dies que tens aquella coseta a la panxa que et fa està neguitós i no saps el perquè, i et tornes com un nen petit!

Doncs aquest és el cas. Serà una ocasió única. Jo ho sé. Per això és especial, xq sé que és possible que no ho pogui repetir, segurament.... ho si, no se, ja veurem, de moment penso que serà q no!

Dec ser temerària o masoca? No, és que m'agrada viure amb adrenalina, i fa mooolt temps que no me'n corria per la sang, ni per cap part del cos!!!! Si, quan vaig star Londres en una expo...xo va ser un sentir com més espiritual...ara no ara és material, és físic i intelectual, trobar algú q creies haber perdut.

Ja en tornarem a parlar, xq no se ven bé com anirà, sé el q penso jo, xo ja sabeu tots q els plans no sempre surten com un espera, surten diferents, però no com tu t'esperes...

La lluna sempre ens fa arribar la seva influència, bona,dolenta, especial, enigmàtica... a veure quina em fa arribar a mi! ja contaré...o no.....jejejeje!

...lluna...plena!!!


lluna plena del dia 12/12/2008, Arenys de Mar

foto from: Mercè Prat Fíguls, thanks!

Bé, espero que el finde us vagi molt bé, ver sopars, dinar, comprar, correr, i si teniu una estoneta, sofing ... començar de nou la week, amb energy!!!



****Beatricce!!! como te encuentras? ya skiando....xq tu no te cortas!!!! 1º unos dias en casita!!NOS VEMOS, muacs!!!!

:) :)

4 comentaris:

annna ha dit...

NIT MEMORABLE.
SE QUE NO PODRE TENIR EL QUE VULL.
M AGRADA SER CAPAc DE VIURE UNS MOMENTS QUE NO CONTAVA AMB FER HO MAI.
M AGRAA PERQUE SE QUE NO TINC CAP OPCIO A PODER CONTINUAR AMB VETLLADES COM LA D-AHI I NO EM FA MAL, NI EM COSTA RECORDAR/HO, EM SENTO FANTASTICAMENT BE I EL MES IMPORTANT ES QUE HA ESTAT UN OCASIO QUE NO LA PODRE REPETIR MES.

HE CRESCUT!!!
Q BE!
UN PETONAS XAPA
I DISCULPES A LA RESTA QUE NO DEBEU ENTENDRE RES DEL QUE ESTIC DIENT!!!!
NOMES IMAGINEU QUE SOMIEU AMB UNA COSA Q US AGRADARIA MOLT FER, DURANT MOLSTS ANYS, UNA FEINA, UN RECORD EN UN ESPORT...NOSE....
JA US HO EXPLICARE EN UN POST, ENS ENTENDREM MILLOR. NO TROBO Q SIGUI JUST QUE NO US ENTERU DE LA PELI....

FINS AVIAT!

P.D. el teclat esta una mka trasbalssat i escriu quasibe les lletres que vol...xo avui es festa!

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

dons que tinguis bona sort!

annna ha dit...

Moltes gracies, menta!
Aixo no crec que vagi de sort sino de ....nose de què xq ultimament massa coses de casualitat, destí i... nose, ya te contaré

petons
annna

PG_Bea ha dit...

Ay Anni, que se m'habia passat aquest post tan maco que m'has dedicat...tants dies a l'hospital que ara no miro res a l'ordinador.
No saps com m'agradaria posarme els esquis, ho trobo a faltar tant i hi ha tanta neu a totarreu...
Ets un solet noia!