Moments del meu petit Món! annna

divendres, 27 de febrer del 2009

Feia dies,eh! han passat, coses, COSES TRANQUILITZADORES I MAQUES...QUE BÉ!

anna vidal, my trainer!: Montseny, buit de matí, febrer del 2009, principis...una preciositat única!
.
Hola, amiguets! ara feia dies, eh!
.
Eh! stat malalta...ho he portat bé, i n'estic satisfeta xq en uns mesos enrrera hagués pensat q era la persona més desgraciada del món mundial: injust!. Però quan estem malament no tenim tendència mirar al nostre entorn... per això us ensenyo aquesta meravellosa foto q va fer l'estimadeta anna vidal un dia al mati, a les buit, i es veu el Montseny, x tant sempre tenim un futur per davant. Encara q ens quedi a una distància: XO HI ÉS! i q consti q en moltes ocasions no hi ha manera de veure'l ,eh!!!!!

A sota, una altra amiga, també molt valenta, xq stà passant, fa temps moments complicats, amb temes de salut, i per ella són vitals xq viu d'això...i jo, en canvi no ho necessito de forma vital e imprescidible, inclòs per treballar i sempre té un somriure a la cara: un lliçó x mi i li agraeixo, m'ha ensenyat alguna coseta també, gràcies Bea! I jodida q siempre vives experiencias super fantàsticas!!!!!!! ahora con delfines a tu ladito!!!! felicidades...

Illes Azores: Dofins, a la voreta de la barca...amiguets!
.
Ara vaig a lo meu, a lo q m'agrada i em feia moure, i sentir fins fa uns mesos, ara no és tant així, xo ja tornarà...amb la primarera, amb els sentiments de utilitat recuperats, amb les meves rutines, també recuperades i amb l'esforç q hi poso i vull posar-hi encara més...
.


*Collars: combinacions amb rubís gegants amb plata, primer i marfil
**Collar, tb conjunt amb brçalet, trenat amb plata, simulant un teixit, exquisit!
.
Això no és el q faig jo...ja,ja,ja.... ja m'agradaria!!!!!!!!
.
Això ho fan genis, artistes, professional i apassionats de la seva feina...xo m'agrada ensenyar-ho també xq hi ha peces i obres q no les portarem mai a sobre, xo no està de més veure-les...
.
-L'autor d'aquests dos collarets tant espectaculars, és en Philip Sajet: un crack en peces genials i
gens discretes...per a persones especials....ja està bé! molt bé, xq en aquest món tb hi ha persones
especials i s'han de cuidar i mimar...protegir i no castigar, q era el q et passava quan eres molt més jove i resultaves una mika diferent a la resta de nens q t'envoltaven...
.
Sortint, o no, continuant amb el tema de les persones especials, que tenen el seu criteri propi i lluiten per mantenir-lo, amb tot el q comporta....m'alegro xq he tingut l'oportunitat de trobar-ne, de conèixer-ne i a més de tenir-les molt a prop i a sobre q em tractessin bé. Un privilegi, us imagineu!!!
.
Quan resulta q a ulls de la societat anomenada "politicament correcta" ens qüestiona, ens "fiscalitza", ho dic així xq jo ho he patit, ara ja no, no m'afecta.
.
-Al contrari estic orgullosa d'haver triat la vida q he triat, amb lo bo i amb lo dolent: xo és la meva decisió, q és el q compta i si miro al meu voltant sempre acabo pensant q continuo estant contenta i tranquila d'haver-ho fet!!!! He d'afegir q no sempre ha stat així, xo amb una mica de treball i esforç val la pena, xq acabes rodejan-te de gent preciosa i molt valuosa i al final sempre t'arriba un petit regalet q et compesa i et fa sentir satisfeta de la teva petita lluita...x dir-ho d'alguna manera, és clar!!!
.
-Per tant el meu consell, la meva és una opinió, personal, evidentment....i sense cap intenció de voler influir....tant sols és una opinió!!! és q ara estic feliç d'haver triat el què he triat, encara q m'hagi costat un preu alt, xo ho val, xq tinc al meu costat gent q em valora, m'aprecia, crec q m'estima a la seva manera i creu en mi.
Fet q fins fa un temps res d'això crec q fos realment tangible i cert. I a la vega increible per mi!!
.
-AMENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN, DISCULPEU-ME XL SERMÓ!
.
-Però necessitava dir gràcies per el canvi q ha fet la meva vida en els últims mesos i li dec també als meus "satèl.lits" stimats!
-És una sort q pocs tenim, i jo no n'era conscient, ARA SI!
.
**Bé,com veieu continuo treballant poc en lo meu, prometo poser-me les piles!!!
ara ja arriba la primavera i amb això les ganes de fer i desfer...no patiu!!!! tot i q no seràn genialiats com ls q ha vegades us ensenyo x aki, xo son coses meves q també tenen el seu valor, evidenment no econòmic...!!
.
-Ei, coleguis, el meu agraïment xq aneu passant x aki....:)))
Una megabraçada i fins ben aviat!
.
.annna
:)))))xD

.
p.d.: QUAN ACABARÀ LA MEVA LLUITA PERSONAL AMB ELS ESPAIS!!!!!! SORRY, NOIS!!! Grrrrrr......!!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola admiradíssima Anna, els satèl.lits que t'estimem ho fem, només, perquè estimant-te ens fem millors, no te n'oblidis! perquè estimar als altres fa que ens tornem millors, com va dir sant no sé qui.

Estimar és una cosa estranya, Anna, una cosa que els Àries com tu i com jo, no tolerem.

Estimar a un altre, des del punt de vista dels Àries, és la sensació d'estar beneficiant a aquest altre amb el teu esforç i la sensació de no estar ingressant res a canvi. Per això els Àries no estimarem mai res que no sigui a natros mateixos. Però, alerta! S'han donat casos d'Àries que, estimat-se a ells mateixos, han fet feliços els altres!

(jo no en conec cap, però)

PER FER FELIÇ ALS ALTRES CAL ESTIMAR ALS ALTRES, NO A UN MATEIX!

Hòstia, com s'han de dir les coses aquí per què t'entenguin!?

sinó, HÒRIA PUTA!, deixa de voler estimar a ningú i dedicat a fer créixer la teva pròpia vàlua.

(t'ho dic seriosament. I í no fos cert, no t'ho diria!)

L'anònim TOMÀS ARIAS

annna ha dit...

Estimadíssim Anònim:voldría q et quedés molt i molt clar q un dels meus pitjors defectes és q he estimat i estimo més a altres persones q a mi mateixa, això ara va canviant, x sort, i amb l'ajut d'algunes persones i professionals i el meu esforç personal.
Per un àries, com q necessita sentir-se bé i "adora't" li és fàcil deicar-se als altres i oblidar-se d'ell, o entens,el q vull dir? i no estic massa d'acord i x aquest motiu no estic massa d'acord amb la teva opinió xq no l'entenc del tot, no sé ben bé què vols dir...

Quan estimes, no sempre has d'esperar una compesació...i el més normal és q no t'arribi xq es la pura realitat...la vida fundiona així!!!

I COMPLETAMENT EN DESACORD, Q ELS ARIES NO ESTIMEM MAI NINGU Q NO SIGUI NOSTALTRES MATEIXOS, AIXÒ SI Q THO DIC I AMB MAJUSCULES, JO HE ESTIMAT MOLT I ESPERO TORNAR A FER-HO I A MÉS SENSE PENEDIR-ME'N!

Aquest punt en q comentes q hi ha pax àries que a l'estimar-se a ells fan feliços als altres...quan en conegui algun ja en parlarem seriosament, de moment ho haurem de deixar en stand-by xq jo no en conec cap...!
I per PODER fer feliç a qualsevol persona, t'has de valorar i estimar tu, i no de manera egoïsta i bruta, sino simplement saber el teu preu, que vals i així podras fer la vida més feliç als del teu voltant.
Hòstia, com dius tu: és q és de manual!!!
I un tio intel.ligent com tu no hauria de caure en segons quins tòpics comodons i pràctis, q ets una mica sàbi ja!!!!!

He canviat en uns mesos, he stat malalta, força, xo amb tot i això, torno a intentar torna a star molt tranquila, recuperar les meves rutines, aprenentatges, aficions, esports, acostumar-me a les persones noves a la meva vida, etc.
I saps q em fa contenta? doncs q no em fa ni mandra, ni em ralla, ni passo, ni dono escuses...al contrari: en tinc ganes, fantàstic!!!

I tu? q fas? com va? I el pstgrau?

Em sembla,crec, q tens una imatge una mica disorsionada de mi...més q res pel què dius, no m'hi reconec massa...bé potser m'equivoco, eh!!! xo ha passat temps i fets i he "evolucionat" treballant interiorment!
Això si!!!!!! no m'he fet una lobotomia i m'han canviat les idees d'arrel, eh!!!! això porta més temps...jejejeje!!!

A veure si parlem i arribem a una entesa, al menys a una treba...xl bé des dos!!! no?

Espero q tot et vagi molt bé!
annna
:))))

laura ha dit...

ei anneta!! què tal wapa!!
m'agrada aqs canvis que has fet ultimament!! :D:D:D:D

lau

Anònim ha dit...

Anna, reina, ni trainer ni hòsties, jo no sóc trainer de res ni de ningú, si feines tinc per mi!!! Saps el que em costa llevar-me cada dia sense fotre'm de cap a la paret???
I vinga dona, no t'ho agafis així lo de les amistats i l'amor, el que diu aquest tal anònim té traces molt reals, de debò, només se n'ha de fer la lectura pel costat que toca.
Et deixaré un llibre que em sembla que t'agradarà, jeje!
Ens veiem dimecres si no ho fem abans.
Tonet!

annna ha dit...

Hola Lau,ja t'feliciat x la teva fita ahir a la marató, peto :)

Anna, suspos q no he sabut expressar el q volia dir que és tan senzill com q si tu a tu mateix et valores, cuides, respectes i t'estimes, serà molt més fàcil q puguis fer-ho amb l'altra gent. Podras arribar a estimar-los sense voler o pretendre res en concret simplement pel fet de fer-ho.
Jo ho trobo molt senzill...i a més no hi vull barrejar ni condicionants banals, ni retrets passat...q és el què hiha, més q res xq ho sàpigues, és una historia q q ve de algun mes enrrere amb algun "prota" afegit...!
ptnet
ah, fins dmcres...mmmmmm!