Moments del meu petit Món! annna

dimecres, 4 de març del 2009

IGUAL XO DIFERENT / DIFERENT XO IGUAL

Tahilandia, l'he agafat "prestada" de la Mercè Figuls, una gran coleguilla, una crack!

Bona tarda,
a tots, a tots els q aneu venint x aki a treure el caparró, i q m'alegra molt no us penseu!!!! fa ilu.

Avui si q ho tinc aventuretes per explicar...x això dic q igua xo diferent i diferent pero igual... xq sempe hi ha alguna coseta q fa q cada dia sigui diferent a l'anterior, almenys a la meva vida!!!! i és
que el cas està en què no crec q faci mai el mateix a la mateixa hora i no sé si això es bò o dolent...
com q ningú depend de mi, tampoc hi paro massa atenció (tard o d'hora ho hauré de fer suposo...)

Estic treballant amb cosetes meves, em costa xq crec q les meves neurones han marxat de vacances...o estan de vaga... espero amb tot el meu cor q retorni...també hi he de posar de la meva banda:treballar, treballar i més treballar. Peró és q quan veig la "paramenta de boles, cadenes, colors, cintes, i més i no em surt res de dins, em poso..........aaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!

Però bé, com em diuen els meus amics " que la inspiracion te llegue trabajando!", a veure....!!!!


LALA CERRADA: painting "bloom"

Jo com q soc nascuda a la primavera, just el primer dia....espero q també em porti l'esperada inspiració i molta força per continuar treballant amb totes les cosestes q vaig intentant fer mica a mica. Es q si et lleves i veus un sol espatarrant ja és una altra cosa, no pas un dia gris i fred! almenys per mi!!!!!

A veure si avui ens sortim de la batalla dels espais indomables, q tinc amb aquesta plantilla, sino farem un canvi i ja està,fora problem! Ara vaig així! Sino s'acumulen i és pitjor.

Ah, no se si us he explicat q vaig passar un Carnestoltes fantàstic, com feia molts anys no passava, tenint en compte q el vaig viure de "reull" xo va star superway.... si, si, si.
Avui no m'esplairé més, estic fotuda de l'esquena i no de massa bon humor, i això últim quasibé, crec, que és generalitzat: ens convé que arribi l' spring aviat i canviarà l'humor i l'ambient, serà més agradable, espero!!!!

Marck Rotcko, sense títol
Wüenu... ja he dit q no hi hauria rollo avui, ja n'hi altres dies...hem de compensar!!!
Bé, ens anem troban x aki, espero...i també podeu deixar-hi algun comentariet,eh!!


annna
xD.