Moments del meu petit Món! annna

dimecres, 25 de març del 2009

CAU UN + i a volar......si EM DECIDEIXO D'UN COP!!!

Photocollage de Dasha Friedhova, Valentine XIII

Nanit,
.
.
feia uns dies...ho trabava a faltar, xo he anat una mica liada...sopars, compromisos, "hibernacions" també!!!
Ja em coneixeu...una montanya russa...estic amb el tema de controlar-la una mica, xo és feina de temps, i no de quatre dies...
Parlant de dies, fa uns quantre dies contats ha estat el meu aniversari, ja n'hi van 43, tela,eh!!!!! i el més calent a l'aiguera, mirant-ho des del punt de vista "politcament correcte", vull dir: marit, nens, hipoteca, separació, segon marit i nens del segon marit, resum: cara de peix bullit!!!!
Tot és qüestió d'elecció i preus a pagar, jo ja vaig fer la meva en el seu moment i ara mateix continuo pensant el mateix, crec q ja us ho he comentat en alguna ocasió...
M'agradaria ensenyar-vos alguna peça q hagués acabat...xo ni tant sols n'he començat, seriosament, no n'he començat cap...proves, només proves....costa llençar-te a la "piscina", xo en algun moment s'haurà de fer....


Collar turqueses i or groc
autor: Kundan Meena Gallery Gemocean
.
Ah!!!! amb l'arribada d'aquesta primavera, m'ha apretat més el cuquet del parapent, no com l'any passat, q era més de pasada...aquest any m'estira molt...aquella tranquilitat quan ets allà dalt, aquella sensació de lleugeresa, de pau, de....llibertat, si,si!!!!

Ara!! ja puc començar a fer guardiola...xq val un paston el curset...i llavors el material, bufff!!!!!! o a fer i vendre tres milions de collars, braçalets, arrecades, etc..... q no tinc fets!!!!
Collar d'epoca amb robís i or groc
autor: Kundun Meena Gallery Gemocean
.
Ens arriba la primavera i amb aquesta espero q continui i es mantinguin els canvis q he anat fent fins aquest moment...han aparegut en bon moment a la meva vida, jo els necessito molt i ells em donen molt, probablement més del què mereixo!
I per aquest motiu em sento afortunada...xo he de lluitar xq sigui cada dia, no només un si i tres no!!!, ha de ser al contrari....
nanit, estimadets!!!!
arreveure x aki,
.
annna:))))
.

7 comentaris:

joan ha dit...

"I per aquest motiu em sento afortunada".
l’as clavada noia, si si si, aquet es el concepte trobar el punt que tots tenim per sentir-nos afortunats.
La angoixa,desesperació nomes existeix en el pasat i futur però aquets dos amics no existeixen se’n van anar o be no sabem si vindran en tot cas no hi son, perquè pensa en lo que no existeix??.
Disculpem si creus que envaeixo la teva intimitat res mes irreal, senzillament el teu blog es de lo mes interessant que trobo.
Q tinguis un bon dia ple de facilitats.
Joan.

Anònim ha dit...

Be, reina, be...veig que comences a proposar temes diferents i a palntejar-te objectius concrets, això es un bon començament pels 43 i un bon auguri per recuperar la teva vida. Com tu dius, ara només et falta posar fil a l'agulla i no permetre que quedi només en bons propòsits.
Anna, recorda, cosetes petites i assumibles, tranquil·lament però sense badar ni rendir-te, ok?
M'agrada molt, si senyor, m'agrada molt.
Tonets guapinya!

annna ha dit...

Hola de nou Joan, q be, un altre cop x aki!!!
És la lluita en la q estic treballant més dur, en viure el present, no deixarme trepitjar pel passat i per tant per poder viure el present, xo t'he de dir q costa un pèl!!això si!!!quan veus un sol detallet q li has arrabassat fruit del teu treball: et compensa!!!

annna ha dit...

Hi! Anneta, poc a poc hi vaig seguuuur, ara per força, del q m'alegro més és d'haver aconseguit trobar alguns objectius q t'ajuden a llevar-te al matí i començar per principi,poc a poc i voler saltar a mig camí sense passar per la sortdida, malament!!! primer cal passar per la casella de sortida i per tots els controls i fitxar i només així s'arriba a la meta...vaja comparació,òndìa!!!
Això si la meva maleida esqueda em dona una mika de vidilla...Ja he trucat al Clinic, directament q és on em van operar...ara toca esperar!!!
ptnts estimadeta!
espero q et trobis millor tu!!!

joan ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
joan ha dit...

Com inspiració, a lo millor est podria servir mirar i llegir “ Chillida”, les arracades i anell de Walter Chen mi han fan pensa molt, mes les arracades que l’anell però si que hi tenen un aire pots mirar la plana www.eduardo-chilida.com, si t’agrada be i si no, no perds res.
Bon cap de setmana "lliure de dolor"
Joan.

annna ha dit...

Hi, Joan, tens raó! en Walther Chen té varies línies de treball, molt delicades,de fet treballa amb paper o pell de taronja...
Alhora de parlar de Chillida, son paraules majors: majestuositat, potencia, i al treballar amb altres materials: ferro dona una altra sensació de més durabilitat!
I a més m'agrada molt, i son obres fetes, x ell a fi q les pogues veure el poble, la gent de a peu, i a l'aire lliure....això ja diu molt d'ell!
Moltes gràcies per la recomanació, ja hi faré un a ullada, de fet tinc pendent una escapada al Chillida-Leku...xo smpre tenim coses q ho van endarrerint....
Bon Finde!