Moments del meu petit Món! annna

dimarts, 17 de març del 2009

Avui...no se, xo tinc ganes d'escriure-us!

anell: autora Shannon Carmey

Hi!

Ja feia dies,eh! Ja ho sé, molts vespres m'hi volia posar, i em trobava q no tenia una cosa en concret
per explicar, i pensava, vès és una parida!. Doncs, al final he pensat q potser tot i ser-ho igual, també té el seu punt, i q sino, doncs és igual, tinc ganes d'escruire quatre ratlles...
M'he adonat q comença a arribar la primavera, espero q sigui així, xq sino, i torna a fred tots els arbres i plantes florides es marciran i malament...

autor: roger ferre (gossos)


La primavera és com un resorgir...ho nosaltres li donem aquest significat...a tot li hem de donar un significat, bo o dolent, xo tot ho hem d'etiquetar, sino no sabem estar, com som!!!!!!
A mi m'agrada, xo el què passa ara, amb el rollo del canvi climàtic és que estant desapareixent dues estacions:la primavera i la tardor, just les dues q m'agraden més a mi!!! Com sempre a contra-corrent, jo!!!! xo no us penseu, eh !!! ja hi estic acostumada i m'agrada i tot això d'anar a contra-corrent !!!!, sino m'aborriria,jejeje!!!! tot i q té el seu preu....
Ara de cop i volta un dia ens llevarem i estarem a 28 graus, i l'endema a 35 i ja starem a plè estiu, i amb la neura de les vacances i l'stress corresponent, jo em mantinc al marge de tot això, de moment les puc repartir i fer quan em ve bé,un privilegi!!!!
Del què m'he donat compte, també, és dels canvis q provoca en el caràcter de les persones: en algunes per bé, en altres no tant, això també en l'època de la tardor...estem lligats a la natura, ho acceptem o no i també la influència que tenen els canvis de lluna, xo bé ho deixarem per un altra dia, xq això dona x més....


autora: Alexxandra-Labbaya Begin

Canviant de "tercio" jo vaig molt malament aqt any, amb el cole xq em fotaràn una patada al cul x fer campanada rera campanada, tot i q m'ajuden tan com poden i més, xo crec q em quedaré amb el taller de joieria i encara gràcies, i la inspiració encara de vaga...que coi he de fer xq em torni...diuen que: la inspiracióne te llegue trabajando...seguire aquesta premisa, a veure!!!!

I a banda d'això, x la meva estimada esquena, nedar,nedar i nedar, també pel meu cervellet q sempre va a 3500 rpm i això és dolent, molt dolent, xq sempre estas pensant més del compte i o "versiones" tot i no sempre de manera positiva.

Ara per sort, i amb algun aguda externa he fet avenços i em fan estar millor, i amb més tranquilitat, quin descans..........!!!!!!!! gràcies als qui hi heu participat!

Avui ja n'hi ha prou, és tard i encara q sembli no per a molts, tinc dies embolicadets ultimament, he aconseguit ordenar els horaris de dormir....q no vol dir q els dormi!!!!! xo calen unes rutines...sino jo no vaig alhora, consell de sabis!!!

He pensat que podia haver parlat de les manipulacions a les que ens estan sotmenten els mitjans de comunicació en relacío a les corrupteles del PP i les tornes del PSOE, la famosa crisi econòmica....xo crec q seria massa llarg, no tenim informació certa i contrastada i crec q no hi tenim accés directe per poder-hi fer alguna cosa q ens solucionés l'abaratiment del pa, la llet, l'aigua, l'enciam, la fruita i tot el què és caríssim i de consum diari....jo ho trobo exagerat, abusiu i a més no podem tenir accés a cap eina per poder alterar, reivindicar per tal de que tornin al seu preu just....una utipia ecomica. En resum: el ric cada dia més ric i el pobre i mitijà-pobre, més pobre....patètic!

Nanit, amiguets, i aneu passant x aki, q m'alegra molt!


Un petonàs


annna :))

9 comentaris:

Joan@cat. ha dit...

Nomes tancant les portes darrera nostre s’obren les finestres cap el esdevenir
“Françoise Sagan”.

annna ha dit...

benvingut Joan, tens tota la raó, jo hi afegiria q cal tencar-les quan és el moment just. Això si! no allargar-ho en el temps,xq sino llavors no podràs treure el nas a les altres portes q et va posant al davant la vida, i sempre hi haurà quelcom interessant!
encantada q hagis passat x aki i esperem q hi tornis!!!
asiau :)))))
annna

joan ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
joan ha dit...

Mira noia diuen que "et perdonaran si no t’has esforçat però has obtingut resultats, et perdonaran si no has obtingut resultats però t’has esforçat, però… no et perdonaran mai que no t’hagis esforçat ni hagis… obtingut resultats."
A lo millor en lloc de no “et perdonaran”, jo posaria no “et perdonaràs”l’ Inspiració al igual que tot en la vida et ve de cop, però has d’estar convençuda, i segura molt segura de que et vindrà.
Joan@cat

Anònim ha dit...

Ei nineta....Per Molts Anys!!!!
Els 42 han estat per somatitzar, els 43 per gaudir!!
Un petonàs!

annna ha dit...

Hola Joan, una vegada més t'he de donar la raó i sembla q em coneguis molt bé!!!
en aquesta vida cal estar segur de tu mateix per tot, per viure cada dia, i dia a dia!!!! i segur també q la inspiració també "apareix" més fàcilment...
Si estàs segur de tu mateix tot és diferent, tot és més fàcil!

annna ha dit...

Hola anneta, espero i treballo, o intento fer-ho cada dia una mica més xq el q dius!!
Moltes gràcies!

Anònim ha dit...

Moltes facilitats!

T.

annna ha dit...

Moltes gràcies, estimat Anònim!
Espero q tot et vagi molt bé! i espero q es compleixin les teves "facilitats"...!!!

asiau,
annna:)))))