Moments del meu petit Món! annna

dilluns, 30 de març del 2009

FINDE TRANKIL....SETMANA NOVA!!!!

Dasha Friedhova, photcollage Sky Ladder 1 , sembla q arriba la primavera....


Hi! a tots/totes,

Aaaayyy! em vaig oblidar que el finde passat va ser el meu aniversari...o no? potser si que us ho vaig dir....que fort? no ho recordo....bé, és igual! les coses tampoc han canviat massa, la meva vida ha anar fent com sempre, així que tampoc cal donar-li més importància de la què té, a banda de que vaig rebre moltes felicitacions i això sí que em fa molta il.lusió!!!!!

Aquest finde ha estat tranquil, potser pel mal temps que ha fet, ha estat de una caminadeta curta, l'esmorçar a espais, amb els amiguets de torn, fer algun collaret q he tornat a desfer....això ja us pot donar una lleugera idea de com anaven les coses per casa....: com el temps!!!!

M'ha agradat xq he vist alguna peli d'aquelles que feia anys, i anys q no veia...d'aquelles que feien els dissabtes a la tarda quan jo era petita i em flipaven, em tenien enganxada al sofà de casa, sense moure ni peu ni cama...moments en que el món es parava i només existia el que estava passant a la tv mentre durava la peli, que bé!!!

He estat "mig" capaç de no conectar-me...només mig!!! ja és alguna cosa no ?....

I he hagut de compartir el cap de setmana amb el meu mal d'esquena q últimament s'està fent inseparable.
Però, és igual...encara que hi hagi entrebancs...q certament últimament el meu estat físic no és del tot gloriós, m'inspiraré amb al Betty Boop Campiona!!!!
Continuar lluitant, lluitant per tot, pel q desitjo, per tenir força, per tenir-ne mica a mica, un dia rera l'altre, encara q algún, ja us dic ara, el nivell baixa una mica, xo a l'endemà tornem a pujar, i pujar i endavant...fins anar arribant allà a on ens anem fixant cada dia, setmana, o mes no fites a llarga distància, q és aki on ens colem, almenys jo!!! he après q sóc de curt recorregut.....

Betty Boop: The champion woman!

Óndia, una cosa, fort! Ara, ara, que em mig decideixo a fer el cop de cap per apendre a volar (i mira que havia tingut un munt d'ocasions,eh!!!), ara l'escola està tancada tot el weekend!!!!!!!!!!!!! INCREIBLE!, tampoc ha fet bon temps, eh! quan no acompanya la méteo ja se sap, xo no obrir!!!!

Sempre dec anar a contra corrent jo......!!!!!! xq l'any passat estavem fent cursos a tot drap! amb "rasca", plujim o vent inclosos, eh!
El què crec és que si ha de ser ja es solucionarà i ho farem!!!!!!! d'una manera o altra!!!
.
Bé, fins aviadet....
.
petonàs
.
annna :))))
.

3 comentaris:

joan ha dit...

Hi Anna.
Deu mil preguntes, son una pregunta; Si contestes a una pregunta desapareixen les deu mil.
En el fons tot es mes simple abans que el cervellet ho emboliqui tot.
Joan :-)

annna ha dit...

Quanta sabiesa acumulada Joan!!!!
Ens hauries de deixar l'adreça de teu bloc,si en tens x poder-la compartir,ja q trobo molt interessants les teves intervencions en aquest bloc,ja q sempre són molt encertades!!!!

fins aviat!
annna :))))

joan ha dit...

Moltes gracies, si les meves paraules poden servir a algú em dono per molt satisfet, per altre banda no tinc blog, alguna estoa mi posaré per no en tinc ni idea de com es fa ni tampoc molt temps.
Gracies i bona nit
Joan :-))