Moments del meu petit Món! annna

dimarts, 28 d’abril del 2009

DEMANAR, EXIGIR, O DIRECTAMENT RECLAMAR!! O PASSAR, PUNT!

Jean Paul Opperman

Bona nit,
estic cansada!

Aquests dies hi ha hagut quasibé de tot!
.
Però és igual, alguna cosa diré, potser amb "criteri esbojarrat" q diu una adorada amiga, q té més maduresa q jo...en fin hi ha d'haver de tot i no tinc ganes de ser "gran, i assenyada oficialment"...
.
Avui, bé, de fet fa uns dies, ja mogudets i acaparats de per si, vaig intentar aclarir cosetes q eren interessants amb un amic..x per parlar. He de dir que parlar m'apassiona, xo em provoca impaciència deixar coses a mitjes, en aqt aspecte.
.
Q no va ser possible: resulta q jo solo tenir el efecte "estrambòtic" q tinc que fa que els homes surtin corrents després de coneixe-m. (i excloc experiències extrasnesiorials i extrasexuals...x si de cas, algu ja barrina, q ja ens coneixem.....!!!) No va sortir corrent, eh!!! jejeje, és un dir!!! ja m'en foto jo i tot!!
En aquesta ocasió he sortit jo, poc a poc, en silenci, sense fer sorol i probablemnt ara mateix ja no recorden el meu pas per allí!!!!
.
El què si he de dir q estic orgullosa (tot i q queda malament dir-ho) de mi mateixa i el meu caràcter, xq és radical, explossiu sense prevuere les conseqüencies, cínica, tirana, dèspota, sé on he de fer mal xq un miketeta de temps q conec l'ésser humà, i havia fet molt mal a força gent,
.
Vaig marxar, simplement, amb una nota, ara nomenada molt sofisticadamet mail, ja q no hi havia alt opció, vaig dir adeu.
.
Q contenta!!!! em vaig comportar com no ho fan altres ara, ho jo en temps passats, xo el meu treball, llàgrimes i mal d'ànima, i repercussions físiques, m'ha costat, xo mai se sap fins q ho aconsegueixens i en gaudeixes uns minuts: quan n'ets conscient, jo no n'era!!!!!! ho havai oblidat, q malament, no es pot obliadar això!!!!!!

Jean Paur Opperman, titol 1
.
Ara m'he tret un pes de sobre, tenint coneixement de mi d'aquesta petita llibertat i " control" q tinc, eh i no us penssessiu pas que és fàcil...
.
A l'enfadar-te: quan et puja la "mala qua de sapos i culebras" dsd l'estòmag" i has d'anar controlant: comtant, respirancions, meditació... buffff té lo seu: ARA QUINA SATISFACCIÓ QUAN VEUS Q HO HAS ACONSEGUIT!, així només cal DEMANAR, pots deixar el EXIGIR, RECLAMAR, CRIDAR....no et cal anar més enllà! Et gires, marxes i IGNORES, llavors queda una tasca: oblidar la ferida!
.
Això si, no he aconseguit el motiu del canvi d'actitud envers a mi tan radical: si quan demano innocentment, i ni demanant, ni, exigint, ni directament parlant, aixo si m'ho han dit MAI A LA CARA!
.
Però en el fons del teu cor no pots deixar de demanar-te, preguntar, i anar pujant de to igualment que de emprenyamenta....a la fí, penses: si l'error l'he comès jo és just q ho sàpiga, xo sino, doncs NO PROBLEM, GO ON, no s'ho val!

Jean Paul Opperman, 2
.
NINGU VAL MÉS Q TU MATEIX, i no ho dic en sentit egoïsta...ho en sentit intern, x poder sobrevire
i fer coser, viatjar, conèixer gent, obrir-te al món i no quedar-te en un món limitat, q si! si, et dona segurat, xo et fa perdre tant sabiduria, experiència, energia, coneixènces, vivències, no va això un petit pas endavant...petit primer...petit i amb molt temps igual q tota la resta de tasca personal q tenim q fer per poder viure amb una paraula: tranquilitat d'ànima!!!! a tothom li deu haver costat un món fer algo q li aterra, xo al final ho ha fer xo tb PQ HA VOLGUT FER-HO!!!!!
.
Us ho he dit q quan dic prou és prou ??????, si, si, sóc monstre també, xo amb el treball i el
.
temps hem anat arreglant cosestes, i me'n queden milions, xo anant fent, i anirem millorant...o no!!
.
Però sempre hi ha persones a la teva vida q deixen més petja q altres, q són més especials i que tu t'hi trobes més complerta, fet q costa molt, en aqts moments, amics meus...ens hem tornat independents, egoistes, introvertits, covards, .....deixem-ho, tb sóm encantdors i fantàstics en el
nostre món terriblement complicat!!!! I et dol molt veure com van embolicant-se dins un món creat a mida q pensen perfecte xo és una trampa i això dol quan ho veus!!!! i voldries fer algo!!
.
XO LA VIDA ÉS SENZILLA FINS Q NSTRS. LA RECARGOLEM FINS A FER-LA DIFÍCIL COM UN LABERINT, I CAL AJUDA PER SORTI-NE...si te la ofereixen ets privilegiats, si la denegues...
.
Quan jo vivia un moment semblant, tb em van intenta ajudar i en el seu moment em vaig tancar a casa, encabronada, enfadada amb el món, sola i tots preocupats....i cada dia agraeixo a aquestes persones q tot i els meus aïllaments, sortides per la tangent i especialitats tipus " annna " continuen al meu costat. GRÀCIES! A TOTS!

.
Platja "Es Canutells" Sant Lluis, Menorca
Doncs ara, amb eL " NO " que m'han aviat, jejejejeje, amb pasta a la butxaca dels pantalons puc començar a pensar, bossa, samarretes, pantalons, trainers, i goes to....ja veuresm. Primer he d'enllestir un parell gestions aki, no és fàcil, marxar i ja stà!!!!
.
Em refereixo a:
.
Vull dir rollos legals, després la meva esquena....xungo! i després, goes to fly!!! on?? , ni folla,
bé alguna opció a la vista!!no us penseu, tan loketa no tic, eh!!
xo m'és igual x passar 5 6 dies fora no fa falta massa cosa, SIIIIIIII, FA FALTA SOL!!!!!!!...després quan torni començarà el plantejament seriós del viatge llarg, meu, de la meva vida, de trobar-me i de a veure i aprenc què vull ser de gran??? jeje!!!
.
Tinc molta feina per davant! encara q ho faci viatgant....
.
Deixaré coses enrrera, el pis, el cotxe, bé el cotxe m'agrada massa...és tan mono..nose, ventilaré els petits enrredos i els q no es ventilaran sols!!!
Fa tres anys q estic donant voltes a aquesta idea....ja toca, xo no m'hi he posat...no he trobat el moment, o buscat algu q ja ho hagi fet..., xo ja sortirà, si ha de ser!!!
.
Altra vegada de joies, collars, samarretes, "abalorius" , trastos, i derivats: NOTHING, SORRY!
.
Han passat massa coses, personals, expernes, familiar, etc.....
ja anirem parlant, poc a poc eh! poc a poc
.
ara una " skape" amb solete x airejar!!!!!!
ens tornem a trobar aki!
.
annna:)
.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Be, crec que ja puc dir-hi algo, jeje.
Fer l'esforç de comptar fins la xifra que necessitis per refredar-te i actuar mes amb el cap que no amb l'impuls té la seva recompensa, ho sé! Com tu dius es dur i costa molt, però crec que val la pena, estic completament dacort amb tu.
Referent al resset que menciones... no sé noia, jo no hi crec massa en això, al final no deixa de ser una fugida mes i les fugides no solucionen res, només amaguen.
La gent, la vida, el món és igual a tot arreu, l'única que té el poder de canviar ets tu mateixa, és igual aquí que a la xina, al final si tu no has fet els canvis pertinents els problemes tornen a sorgir, i t'adonaràs que, pel colmo, són exactament els mateixos!
Si que crec en els ressets per carregar piles i afrontar la vida amb energies renovades, però no en la fugida.
Però lo bo que té la vida es que no hi ha dues persones iguals, i tu ets tu i jo soc jo.
El que facis estarà be si ho fas convençuda. A mi m'hi tindràs igualment, en pots estar segura.
Un petonarro.
P.d. ...com me n'he sortit? jiji!

annna ha dit...

Te n'has sortit com una reina!!!! com sempre...xo la diferència és q porto tres anys pensant i analitzant aquest tema, deduïnt si és un fugida o tant sols un viatge per apendre i ensenyar (xq no...) coses..

Cada vegada em sento més lluny de Berga i més aïllada, q ho hi faig res de bò, com si se m'hagués acabat la meva feina aquí, q ja no hi tingués res a fer...
Q necessito nous llocs, incentius, objectius i gent.
No ho, sé potser si que és una fugida, xo ja nhe fet moltes i en començo a saber diferenciar les circumstncies i els detalls, x això stic tardant tant...nose.

De moment seràn uns quatre o cinc dies per escampar la boira, aki s'ha fet tot molt atapeit des d'aquell dia q vam anar a correr i l'esquena sem va petar, des de llavors tot a tornat a anar rodes aball i soc concscient q hi ha persones q tenen molts i molts més problemes més que jo, i encar em fa sentir més malament.

nanit, anneta, t'estimo xq ets la única persona q és capaç de fer-me veure les coses tal i com són amb tots els tons de grisos, gràcies!

annna:)