Moments del meu petit Món! annna

divendres, 10 d’abril del 2009

N'HI HA UN Q DIU "TODOS ESTAN LOCOS MENOS YO..." xD



Philip Sajet, collar metacrilat

Philip Sajet, collar plata i or


Hi, amiguets/tes i fidels al blog,

Je,je si, si no us en foteu, no! Sort q jo he pensat q lo que li passa és q encara no sap que és boig, bé en cert grau, o en més o menys afectació, xo del que podeu estar segur és q està "tocadet"...simplement és q de moment no se n'ha adonat, encara!!!!

És que aqt matí estava esmorçant i erem diferents grupets, xo tots plegats estavem fent la xerradeta! com q estem a Divendres Sant ens castiguen sense premsa vès! quina relació té això ara, al segle 21 i en un govern laic...xo no em ficaré amb temes que són massa atapeits i pesats per mi ara mateix!!!!



Philip Sajet, anell or groc amb sàfir blau

"A lo que iba"..... seguint el fil del principi, durant l'esmorçar els temes han anat variant, això si, tb degenerant i les bestieses cada vegada eren més grans i el protagonisme per qui la deia també, la cambrera i jo ens miravem i sense dir-nos res verbalment, amb la mirada ens preguntavem: què els passava a aquell grupet de persones, dient aquell munt de bestieses sobre política, medi ambient, platja, neu...cotxes, veles, IBEX, crèdits, etc....això si, tenien la RAÓ, la SANTA RAÓ i la resta del món estava equivocada...

Nosaltres dues cada vegada estavem més estorades... i això q jo tinc fama de està com un "llum" q diu x ahi una q es fa dir amiga meva, xo com q Berga és petit ja sabem q s'acaba saben tot....!!!jejeje! sort q no es deu mirar al mirall, jo li aconsello, personalment!



Philip Sajet, arrecades quars rosa, onix

És aquí on apareix la frase "todo el mundo està loco menos yo".... i q jo afageixo... que aún no me he enterao !!!!!!

Sort q jo ja ho faig fer en el meu moment, deu meu!!!! almenys si dic alguna bestiesa és xq no m'ha donat temps a "processar-ho" o a q sóc impetuosa i força temerària, sóc àries!!!

La part positiva, és que penses...: bé jo ja tinc un troç del camí fet, i a mi avui m'han alegrat el matí, q el portava fí!!!! x culpa d'un altra geni!!!

I no us penseu, gent! q lo difícil no és estar com una campana, sinó adonar-te'n i començar a treballar per ser millor, no fer mal als del teu entorn, ni a tu mateix i aconseguir estar tranquilet i amb una mica de pau, i x tot això cal ajuda, il.lusió i trobar objectius q t'ajudin a fer més suau el dur camí q has de recorrer.


Philip Sajet, arrecades. Avui tot d'en Sajet...m'agrada!

Com a regalet... he pensat q ara, com q fa dies q no viatjo intentaré anar a Berlin, potser Amsterdam, hi ha un nivell força alt de joieria,i flipo molt cada cop q hi vaig, passa que ja hi he estat força vegades i em crida més l'atenció Berlin, m'agradaria q la meva coleguilla de trifulques m'acompanyes xo està liada amb trasllats i feina! O sino sempre quedarà Menorca, bona sempre!

Bé, si deixa de ploure i ens acompanya la primavera, la primavera eh! no l'estiu de cop i volta amb els 35 graus a l'ombra de cop i volta!!!!! q no mola gens!.
Ei, q tingueu una molt setmana santa, jo veure força pelis: Ben Hur, segurament,jejejeje!!!! per milèsima vegada......

xo després marxaré de traveling!!

Aki us deixo, xo jo hi seré, eh! estimadets,
annna

:))))

1 comentari:

joan ha dit...

Hi, veig que tu Anna es de les que els hi agrada arribar al bar i fullejar tots els diaris que hi ha a la barra, per sort per a tu ahir no hi avia cap noticia rellevant, apart de l’enterrament dels pobres del terratrèmol (ara es veu que la culpa es de la sorra del formigó (era de la platja).
De fet les converses mes divertides sempre les he escoltant en algun bar, al voltant de d’una taula plena de gent, es poden crear autentiques teories sobre la bestiesa humana, teories que s’esvaeixen quant en passat el efectes provocats per els licors barats o be la mate¡xa adrenalina que du el que vol parlar i no el deixen, i quan ho fa ho fa amb l’animalada mes gran que ha dit en dies.
Si t’agrada anar a Berlín hi fan una fira d’art (bijuteria samarretes.....), però malauradament no es fins la 1ª quinzena de Novembre............
Ahir vaig veure “los chicos del coro”, collons jo en pensava que era immune a la llagrimeta i mira tu entre les cançonetes de la peli i la peli quasi acabo traient el mocador, güai no?.
Perdona aquet rotllo que no te ni cap ni peus, i que tinguis un bon dia,
Joan.
:-()